Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tapailemani mies haluaa maksaa itse kaiken, ei anna minun maksaa mitään!

Vierailija
20.08.2018 |

Ei tulisi kuuloonkaan että minä maksaisin, tai sitten sitä pitäisi pitkään vaatimalla vaatia että saanko minä maksaa. Mitä mieltä? Ihan kiva että maksaa mutta mistä moinen käytös juontaa juurensa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Jos toinen väkisin haluaa tarjota niin antaa mennä vaan.

Vierailija
2/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen aina seurusteluvaiheessa tarjoutunut maksamaan. En tosin ole jäänyt jankkaamaan, jos nainen on halunnut vastavuoroisesti tarjota. Mistäkö se johtuu? Varmaan tottumuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin nykyinen tahtoo yleensä aina maksaa. Olen niin tottunut siihen, että miehet ovat maksattaneet mulla kaiken, että ääni sisälläni toistaa, että tämä mies varmaan sitten kalliiksi tuleekin ja alun tarjoilu liittyy jonkun suuremman huijauksen valmisteluun. Siis suuremman, kuin se mihin olen tottunut eli, että maksan asumisen, ruuat, laskut ja matkustelun - mies lähinnä viinansa (kun en ole mukana), elektroniikkansa ja muut harrastelunsa.

Vierailija
4/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei anna? Jos haluat maksaa omat ostoksesi/ruokasi tms. niin sitten maksat. Ei voi sinua kieltääkään. Hanki selkäranka. 

Vierailija
5/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi täydellinen tilanne sinänsä, jos tuo meinaisi sitä, että voisin jäädä kotiin leipomaan pullaa.

Haluaisin olla kotirouva.

Jos taas joutuisin maksamaan puolet kaikesta ja käymään töissä, en alkaisi tuohon että mies tarjoaa kaiken ulkona.

Sitten se menisi kaikki tasan, viivottimen kanssa vertauskuvallisesti.

Vierailija
6/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmaan olla herrasmies. Onneksi niitäkin vielä löytyy. Ja ei, en ole miehen siivellä elävä "lompakkoloinen".

Vierailija
7/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni soisi hälytyskellot. Haluaisi minusta kotirouvan. En sovellu sellaiseen.

Vierailija
8/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan minullakin tapa tarjoa jos kerran olen itse pyytänyt ravintolaan. Olisi törkeä vaatia muuta.

Jos siitä siirrytään baariin, niin arvostan suuresti jos nainen tarjoa sen ekan kaljan. Ihan hyvänä eleenä siis.

Vierailija
9/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Mullekin tuollainen. Olet onnekas. Miksi kitiset?

Vierailija
10/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen väkisin maksanut osuuteni, en pidä siitä, että alkuvaiheessa jatkuvasti ollaan tarjoomassa ja ostamassa lahjoja. Tulee olo, että yrittää ostaa rakkauteni ja luottamukseni ja vaikkei mitään vaatisi takaisin, niin kyllä siitä sellainen kiitollisuudenvelka jää..

Vierailija
11/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa, hänellä on siihen hyvin varaa, etkä itse tunne itseäsi hyväksikäyttäjäksi, en näe asiassa ongelmaa.

Vierailija
12/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo olisi täydellinen tilanne sinänsä, jos tuo meinaisi sitä, että voisin jäädä kotiin leipomaan pullaa.

Haluaisin olla kotirouva.

Jos taas joutuisin maksamaan puolet kaikesta ja käymään töissä, en alkaisi tuohon että mies tarjoaa kaiken ulkona.

Sitten se menisi kaikki tasan, viivottimen kanssa vertauskuvallisesti.

Lisään vielä, että ”kaikki tasan” tarkoitti tietysti ihan kaikkea eikä vain taloutta.

Jos joudun käymään töissä, en tee kotitöistä pisaraakaan enemmän kuin puolet.

Tai yhtään mistään. Kaikki on sitten oikeasti tasan.

Vierailija
13/13 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehistä, mutta olen pari kertaa elämässäni kohdannut naisen jolle on ollut ehdottoman välttämätöntä aina maksaa kaikki, niin ettei minun ole tarvinnut lompakkoa taskusta pois ottaa. Molemmat sitten paljastuivat varatuiksi naisiksi. Ilmeisesti vain ajattelivat maksamisella saada minun huomioni pois vähemmän tärkeistä asioista, kuten siitä ovatko he sinkkuja kuten olivat väittäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi