Huono suhde ja korviani myöten ihastunut toiseen mieheen
Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa vähän reilu vuosi, mä 20-vuotias ja poikaystävä vuoden vanhempi. Jo pitkään tässä suhteessa on häirinnyt se että en koe saavani tarpeeksi huomiota.
Nykyään tuntuu, että poikaystävä on mieluummin kavereidensa kuin mun kanssa. Inhoan sitä kun joka viikonloppu pitää päästä ryyppäämään ja sitten tullaan kännissä kotiin. Pahimmassa tapauksessa vielä useampi kaveri mukana. Isäni oli alkoholisti, mutta tätähän herra ei suostu tajuamaan.
Ei hellyyttä, ei kehuja. Ilmeisesti pitää mua itsestään selvyytenä. Jos yritän ehdottaa jotain yhteistä tekemistä ja kertoa kokevani yksinäisyyttä, poikaystävä vain suuttuu. Vielä vähemmän hän sietää sitä jos itken tai kerron pahasta olosta. Mielestäni parisuhteeseen kuuluu vastavuoroisuus ja toisen kohtaaminen. Nyt ne eivät toteudu.
Seksikään hänen kanssaan ei enää kiinnosta, kun minkäänlaista arvostusta ja henkistä yhteyttä ei sängyn ulkopuolella ole. Sitten olen poikaystävän mielestä frigidi, pihtari ja ties mitä. Pahimmassa tapauksessa haukutaan jopa lutkaksi tai huoraksi.
Asiat mutkistuivat entisestään kun tutustuin jokin aika sitten erääseen ihanaan mieheen. Mies on 35-vuotias ja tapasin hänet erään yhteisen tuttumme kautta. Tiedän että kuulostaa hullulta, mutta ihastuin välittömästi. Meistä tuli nopeasti hyviä ystäviä.
Tuntuu kamalalta, mutta en saa tuota miestä mielestäni. Hänen kanssaan on todella helppo ja turvallinen olla, olemme jutelleet paljon syvällisiä asioita ja ensimmäistä kertaa koen että joku oikeasti ymmärtää. Kotona poikaystävän kanssa ollessakin ajatukset karkaavat tähän mieheen ja huomaan haaveilevani hänestä.
Mieskin on selvästi kiinnostunut (flirttailee, soittelee usein ja haluaa viettää paljon aikaa kanssani) mutta ei ole tehnyt asialle sen enempää koska tietää että olen parisuhteessa.
Mitä ihmettä teen? En haluaisi satuttaa poikaystävääni, mutta ei tämä voi jatkua näinkään.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Setämiehen fantasia.
No ei kyllä ole. t. Aloittaja
Minkä ihmeen takia tuhlaat nuoruutesi paskassa suhteessa? Jos vuoden kohdalla on jo tuollaista, niin ei se paremmaksi muutu.
Mitä tulee setämieheen, niin leiki omalla vastuulla, voi hyvinkin olla vain nuoren pilkun perässä. Mutta lähde joka tapauksessa pakasta suhteestasi, ei seurustelun kuulu olla tuollaista.
Ei 35v aikuinen mies halua elämäänsä jotain teiniä. Ainakaan vakavaan suhteeseen. Olet pelkkä seksilelu.
Haha, en nyt ihan pilkkua tarkoittanut, mutta typosta huolimatta taisi tulla viesti selväksi.
Eikö tuo vanhempi mies ollut viimeksi isäsi työkaveri?
Miksi kaikki tarttuu tuohon setämieheen kun oikea ongelma on, että nuori tyttö antaa paskan poikaystävän kohdella itseään kuin roskaa? Älä jää roikkumaan tuollaiseen vaan etsi joku, joka kohtelee sinua kuten ihmistä kuuluu.
Koska paskaa poikaystävää ei välttämättä edes ole, on vain setämies joka hekumoi ajatuksella parikymppisistä.
Ap, mun käy sua sääliksi. Olet jostain kumman syystä yhdessä typerän nuoren pojan kanssa joka haukkuu sua ja ei kunnioita yhtään sun tunteita ja toiveita, ja täällä vaan mammat haukkuu sua pissikseksi kun oot ihastunut vanhempaan mieheen. Kai sitä nyt ihastuu kilttiin, itseä hyvin kohtelevaan mieheen, jos kotona on mulkku. Ole kiltti ja jätä se poikkiksesi, ehkä sekin oppisi, että ei voi kohdella naisia miten vaan.
Olette vielä nuoria ja huonossa parisuhteessa ei kannata kummankaan jatkaa. Ehditte kumpikin löytää uusia sopivampia kumppaneita. Hän oppisi myös erosta ehkä seuraaviin parisuhteisiin ja oppisi arvostamaan ja huomioimaan puolisoaan.
Mieti seuraavaa siirtoa ja anna omalle onnellesi tilaa.
Voi tyttöparka, luuletko että toinen mies ottaa sinut vakavasti? Olet vasta lapsi, jos mies kanssasi mihinkään ryhtyy hän toimii väärin ja käyttää sinua hyväkseen. Älä haksahda moiseen pedofiiliin.
Edellinen suhde pitää päättää ensin. Muuten olet pettäjä. Piste.
Sitäpaitsi kuultiin vain nyt sun versio tästä. Mahdatko haukkua poikaystävää, jotta et kokisi huonoa omatuntoa siitä, et haluat pettää...
Vierailija kirjoitti:
Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa vähän reilu vuosi, mä 20-vuotias ja poikaystävä vuoden vanhempi. Jo pitkään tässä suhteessa on häirinnyt se että en koe saavani tarpeeksi huomiota.
Nykyään tuntuu, että poikaystävä on mieluummin kavereidensa kuin mun kanssa. Inhoan sitä kun joka viikonloppu pitää päästä ryyppäämään ja sitten tullaan kännissä kotiin. Pahimmassa tapauksessa vielä useampi kaveri mukana. Isäni oli alkoholisti, mutta tätähän herra ei suostu tajuamaan.
Ei hellyyttä, ei kehuja. Ilmeisesti pitää mua itsestään selvyytenä. Jos yritän ehdottaa jotain yhteistä tekemistä ja kertoa kokevani yksinäisyyttä, poikaystävä vain suuttuu. Vielä vähemmän hän sietää sitä jos itken tai kerron pahasta olosta. Mielestäni parisuhteeseen kuuluu vastavuoroisuus ja toisen kohtaaminen. Nyt ne eivät toteudu.
Seksikään hänen kanssaan ei enää kiinnosta, kun minkäänlaista arvostusta ja henkistä yhteyttä ei sängyn ulkopuolella ole. Sitten olen poikaystävän mielestä frigidi, pihtari ja ties mitä. Pahimmassa tapauksessa haukutaan jopa lutkaksi tai huoraksi.
Asiat mutkistuivat entisestään kun tutustuin jokin aika sitten erääseen ihanaan mieheen. Mies on 35-vuotias ja tapasin hänet erään yhteisen tuttumme kautta. Tiedän että kuulostaa hullulta, mutta ihastuin välittömästi. Meistä tuli nopeasti hyviä ystäviä.
Tuntuu kamalalta, mutta en saa tuota miestä mielestäni. Hänen kanssaan on todella helppo ja turvallinen olla, olemme jutelleet paljon syvällisiä asioita ja ensimmäistä kertaa koen että joku oikeasti ymmärtää. Kotona poikaystävän kanssa ollessakin ajatukset karkaavat tähän mieheen ja huomaan haaveilevani hänestä.
Mieskin on selvästi kiinnostunut (flirttailee, soittelee usein ja haluaa viettää paljon aikaa kanssani) mutta ei ole tehnyt asialle sen enempää koska tietää että olen parisuhteessa.
Mitä ihmettä teen? En haluaisi satuttaa poikaystävääni, mutta ei tämä voi jatkua näinkään.
Vaikka kuinka koitat kääntää niin, että poikaystäväsi on kauhea, niin vuodatuksestasi saa kuvan, että olet kauhean takertuvainen valittaja. Kuulostat minä minä tyypiltä. Minun tunteet. Minun ajatukset. Minun halut. Minun toiveet. Kuulostat siltä, että haluat ja tarvitset koko ajan jotain, mutta et anna vastavuoroisesti mitään. Poikaystäväsi näyttää pakenevan takertumistasi ja mullitteluasi kavereiden pariin.
Kuulostat liian itsekkäältä ja kypsymättömältä suhteeseen.
Seli seli. Etsit hyväksyntää pettämiselle.
Keneltäkään mieheltä ei pidä sietää huorittelua, vähiten nyt omalta kumppanilta. Lopeta suhde.
Jos vuoden seurustelun jälkeen oot onneton, niin ei se siitä paremmaksi muutu. Toista ihmistä ei pysty syvältä sisimmästä muuttamaan. Toinen voi muuttua tietoisesti joksikin aikaa, mutta on silloin onneton, koska ei voi olla oma itsensä.
Kokeile sitä vanhempaa, mutta älä lupaa toisen puolesta, missään suhteessa liikoja itsellesi. Todennäköisesti teidän elämänvaiheenne on eritasoilla. Katsele minne polut vie ja käänny takaisin, jos se ei ole sinun polkusi.
Kaikilla ihmisillä on läheisyyden tarpeen eri ideaali-määrät, samoin kuin libido, seksin tarpeen määrä vaihtelee. Tarvii vaan yrittää etsiä, se jolla olis samat arvot.
Se 35-vuotias on pedofiili ja hyväksikäyttäjä jos alkaa kanssasi mihinkään.
En tiedä, mutta muista, että ihanat 15 vuotta vanhemmat miehet, ja ehkä vähän komeatkin tietävät kyllä, miten naisia pitää kuunnella ja ymmärtää, jotta jossain vaiheessa alkais irrota pesää.