Kerroppas, millä paikkakunnalla on tämän hetkinen kotisi ja oletko asunut muuallakin, mutta missä?
Kerro myös, muuttaisitko nykyisestä asuinpaikastasi mielellään takaisin sinne, missä olet aiemmin asunut vai muuttaisitko lainkaan takaisin entisille asuinsijoillesi; perustelut?
Kommentit (12)
Sanotaanpa vaikka näin: olen asunut mm. Niin idässä ja etelässä kuin Suomessa pystyy. Nykyisin asun jokseenkin niin lännessä kuin mantereella pystyy. Olen myös asunut viidellä muulla paikkakunnalla näiden välissä.
Eikö ole ahdistavaa, jos on koko tähän astisen elämänsä viettänyt samalla syntymäpaikkakunnallaan?
Minun luonteiselleni ihmiselle se olisi sopinut lainkaan. Onnekseni olen asunut muuallakin kuin täällä, missä nyt olen asunut jo vuosikymmeniä. Avartaa näet ihmisen ajattelukykyä sekin, että on elänyt pitempään muuallakin, kokenut ja nähnyt erilaisuutta miltei kaikessa, jopa ruokien suhteen.
En ole asunut Suomessa 25 vuoteen, enkä todennäköisesti koskaan asukaan. Perustelu: viihdyn paremmin Suomen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Raahe. En ole asunut muualla.
Olisiko sinulla vielä mahdollisuuksia muuttaa muuallekin asumaan?
Millaista siellä Raahessa on olla ja elää? Viihdytkö?
Kirjoita muutama rivi Raahen murteella jotain puuta heinää.
Turku. Olen asunut kolmessa eri maassa Euroopassa ja lomat vietän aina etelä-Euroopassa.
Olen asunut viidessä eri maassa (Suomi, Norja, Britannia, Oman, Zimbabwe), huomenna muutan Serbiaan. Asuinpaikkakuntia kertynyt kymmenen. Entisistä asuinpaikoistani en osaisi kuvitella muuttavani takaisin muualle kuin Manchesteriin. Euroopasta en enää halua pois muuttaa, mutta valmis kyllä taas parin vuoden päästä muuttamaan Euroopan sisällä, jos tarpeeksi hyvä tilaisuus avautuu. Toisaalta, Belgrad vaikuttaa paikalta, jonne voisin hyvinkin pysyvämmän kodin perustaa.
Asun nyt kaupungissa x, olen myös asunut paikkakunnilla y ja z. Paikkakunta y oli tosi kiva mutta mieluiten asuisin kaupungissa m jonne toivottavasti pääsen joskus muuttamaa.
Kysele tyhmiä, saat samanlaisen vastauksen.
Olen asunut viidellä paikkakunnalla. Haluaisin vielä muuttaa jonnekin muualle, mutta mies ei halua, joten tänne joudun jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Asun nyt kaupungissa x, olen myös asunut paikkakunnilla y ja z. Paikkakunta y oli tosi kiva mutta mieluiten asuisin kaupungissa m jonne toivottavasti pääsen joskus muuttamaa.
Kysele tyhmiä, saat samanlaisen vastauksen.
Kiitos vieläkin tyhmemmästä vastauksestasi, ei tuota olisi kukaan kaivannut, mutta toitpa tyhmyytesi esille kuitenkin:D kiitos siitä! hurraa! Tuskin olet asunut muualla kuin vankiloissa eri puolilla Suomea asuttuasi ensin turvakodissa, sijoituskodissa ja sitten koulukodeissa eri puolilla Suomea ennen nuorisovankilaa ja varsinaista vankilaa.:D
Kerroppas :D
En kerro.