Oletko ollut ihastunut samaan sukupuoleen?
Kommentit (11)
Entiseen työkaveriini. En ole nähnyt kenelläkään muulla naisella yhtä ihanaa persettä, ja tämä oli kaiken lisäksi huonosti istuvien työhousujen sisällä.
nainen
Kyllä olen. Naiseen ja olen nainen. Seksuaalinen identiteettini on muovautunut viime vuosina ja enää parisuhde tai tapailu naisen kanssa ei tunnu ollenkaan mahdottomalta ajatukselta. Miehet ovat kuitenkin edelleen se pääasiallinen ihastuksen kohteeni ja lisäksi koen vain harvat naiset puoleensavetävinä.
Olen ihastunut Sita Salmiseen kun hän kuiskailee ASMR videoilla. Kiihotun
Kyllä, livenä kerran ihastuin yhteen baarimikkoon (tai majaan), jotain jännää väreilyä siinä oli,l tuntu niin kuin sekin ois vilkuillut minua. Oli kyllä jännä tunne, taisin aina punastua kun sen näin. Onneksi sitä ei kauan kestänyt, enkä siinä baarissakaan ole käynyt vuosiin. Joskus jälkeenpäin näin sen kaupassa, sillonkin luikin jonnekin hyllyjen taa. Nytkin menee vilunväreet kun mietin sen katsetta..
Pariin nähttelijään olen ihastunut, en kovin seksuaalisella tavalla, mutta muutoin, eivät suuria tähtiä.
Olen heteronainen. Mutta en kovin seksuaalinen olento, enkä juuri välitä miehistäkään.
vfvedv kirjoitti:
Kyllä olen. Mies olen ja mieheen. En tiedä miksi. Oli vaan niin komea ja hauska ja vetovoimainen. Hetero taisi olla sekin. :D
Homouden syntikö on Sinun mielestäsi hymiön paikka...?
T: Christ Is Power
Kyllä olen. Salkkareiden Lariin. Siis olen Mies. Se kroppa :P
Kyllä. Olen nainen ja pelikaveri netissä on vaan vastustamaton. Hän tykkää naisista mutta mä olen ihan hetero. Nyt en tosin enää ole varma siitä.
Teininä ihastuin naispuoliseen serkkuuni. Pussailtiin, mutta ei sen enempää.
Nykyisin olen aika tymäkästi hetero.
Kyllä olen. Mies olen ja mieheen. En tiedä miksi. Oli vaan niin komea ja hauska ja vetovoimainen. Hetero taisi olla sekin. :D