Naiset eivät kiinnitä minuun mitään huomiota vaikka olen hyvännäköinen
Myöskään yökerhoissa kukaan ei lähesty eikä edes huomaa ellen satu tallomaan varpaille. Missä vika? Naiset lähestyvät ja kuolaavat monesti itseäni paljon rumempia miehiä. Rupeaa jo pikku hiljaa ärsyttämään sillä sama jatkuu vuodesta toiseen.
Kommentit (26)
Itse olen kuulemma hyvännäköinen mies, mutta nöyrä ja en tuo itseäni mitenkään esille. Katselijoita on aina riittänyt, mutta eipä kukaan uskalla tulla juttelemaan. Tai no silloin tällöin, mutta siinä vaiheessa henkilö on pääosin jo aika vahvassa humatilassa. Yhtään asiallista iskuyritystä ei ole koskaan tullut, mutta toki hymyjä ja kommentteja ulkonäöstäni on tullut niin naisilta kuin joiltain miehiltäkin.
Käyn harvoin ulkona ja kyllä niitä katselijoita taisi tuolloinkin riittää. Yksi tuli iholle kiinni selittemään jotain. Olin, että joo. Eipä ollut eka kerta. Ahdistavaa lähinnä, koska henkilö oli aika "vauhdikkaalla tuulella". Mutta enhän mä uskalla koskaan lähestyä ketään ja yökerhot/baarit eivät ole mun juttu. Sitten jos puhutaan Tindereistä yms, no se onkin toinen tarina se ja jätetään kyseinen keskustelu väliin, koska aiheuttaa vain turhia erimielisyyksiä tasoteorioineen jne jne. Mitään järkevää ei ole löytynyt tuota kautta.
Osa omasta mielestään hyvännäköisistä on vain sliipatun ja limaisen oloisia... Siihen kun liitetään tuo jo mainittu ylimielisyys niin ai että mikä saalis. Not.
Miehen ulkonäöllä on kyllä iso merkitys naisille, mutta se ei ilmene aloitteina yökerhoissa. Se tuossa miehen komeudessa on, että siitä saa hyvin vähän positiivista huomiota (tosielämässä), ettei välttämättä edes itse tajua olevansa komea. Mulle tuli yllätyksena se huomio, jonka sain deittipalstoilla, kun vihdoin kehtasin laittaa kuvani esille. Kaikki se varovaisuus naisten puolelta poistui heti, sieltä alkoi tulla hyvinkin suoria ehdotuksia. Ero on kuin yöllä ja päivällä, kun vertaa siihen hyvin vähäiseen huomioon, jonka sain kuvattomalla profiililla.
Paljon saa anteeksi komeana. Voi olla ujo ja hiljaisempi, sekään ei ole ongelma. Voi olla ihan oma itsensä ja tulla hyväksytyksi.
Naiset vaistoaa kaappihomouden. Kannattaa vaan suosiolla tulla pois sieltä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ulkonäöllä on kyllä iso merkitys naisille, mutta se ei ilmene aloitteina yökerhoissa. Se tuossa miehen komeudessa on, että siitä saa hyvin vähän positiivista huomiota (tosielämässä), ettei välttämättä edes itse tajua olevansa komea. Mulle tuli yllätyksena se huomio, jonka sain deittipalstoilla, kun vihdoin kehtasin laittaa kuvani esille. Kaikki se varovaisuus naisten puolelta poistui heti, sieltä alkoi tulla hyvinkin suoria ehdotuksia. Ero on kuin yöllä ja päivällä, kun vertaa siihen hyvin vähäiseen huomioon, jonka sain kuvattomalla profiililla.
Paljon saa anteeksi komeana. Voi olla ujo ja hiljaisempi, sekään ei ole ongelma. Voi olla ihan oma itsensä ja tulla hyväksytyksi.
On sillä ulkonäöllä jotain tekemistä, mutta voin sanoa että minun mies ei ole ehkä ravintolan ensimmäinen mies johon kiinnitetään huomiota. Hän on peruskomea, mutta huomaamaton. Itse lopetin ravintoloissa käymisen, koska kaikki oli kimpussa ja se on hyvin ahdistavaa. Ja lähes kaikki oli työntämässä kieltä kurkkuun minuutin päästä tai muuten vaan ehdotteli. Olin vuosia käymättä sen takia ennenkuin pari ystävääni sai houkuteltua minut kerran mukaan. Tapasin mieheni sillä reissulla ja hänen asialliset jutut teki vaikutuksen. Hän ei yrittänyt yhtään mitään, mutta oli heti hyvä fiilis ja kiva olla hänen seurassa. Minä pyysin hänen numeroaan ja pyysin seuraavana päivänä ulos.
Ne jutut karsii aika monta ihmistä, kun ei niitä pillujuttuja jaksa oikeasti kuunnella tai sitten se käsi vaeltelee väärillä paikoilla.
Oletko sitten jotenkin ylimielinen, se paistaa ihmisestä läpi ihan pienistä ilmeistä ja eleistä alkaen...
Hyvännäköisillä ihmisillä on vaarana ylpistyminen, se taas ei viehätä ja vedä puoleensa vaan päinvastoin.