Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram! Oletko siellä?

Vierailija
19.08.2018 |

??
Ketä seuraat?
Täällä kehtaa kai kertoa, kun on villi palsta.

Jos olet, mitä postaat?
Vanhakinko olet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan tuttuja ja tavalla tai toisella kiinnostavia tilejä. Ne liittyvät esim. harrastuksiini, tai ovat käsityöläisten tai taiteilijoiden tilejä. Postaan omaan elämään liittyviä juttuja, usein mukana on huumoriaspekti. Joskus on jotain ajankohtaisiin asioihin tai vaikkapa historiaan liittyviä juttuja. Olen 38.

Vierailija
2/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, en seuraa, en käytä, en ole kiinnostunut moisesta humputuksesta.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä, ei kiinnosta. En myöskään käy koko palvelussa, ihan turhaa touhua. Olen nainen 38v.

Vierailija
4/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, postaan enimmäkseen puutarha- ja ruokajuttuja, joskus käsitöitä ja matkoilta yleensä 1-2 kollaasia. Seuraan tuttuja ihmisiä, joilla on samat kiinnostuksenkohteet.

N55

Vierailija
5/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 59, En seuraa ketään ja kukaan ei seuraa minua, koska systemaattisesti poistan kaikki mahdolliset seuraajat, sillä koen ahdistavaksi tilanteen että joku seuraisi tiliäni. Käytän Instagramia ikiomana valokuvakansionani / päiväkirjanani ja kuvat liittyvät harrastukseeni eli ruoanlaittoon. Toisin sanoen olen siis vanha käpy joka ei ymmärrä Instagramin tarkoitusta!

Vierailija
6/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 59, En seuraa ketään ja kukaan ei seuraa minua, koska systemaattisesti poistan kaikki mahdolliset seuraajat, sillä koen ahdistavaksi tilanteen että joku seuraisi tiliäni. Käytän Instagramia ikiomana valokuvakansionani / päiväkirjanani ja kuvat liittyvät harrastukseeni eli ruoanlaittoon. Toisin sanoen olen siis vanha käpy joka ei ymmärrä Instagramin tarkoitusta!

Laita yksityiseksi, niin kukaan ei näe tai voi seurata.

Vierailija
7/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaan lähes päivittäin jotain elämästäni.

^

Seuraan ammattiini liittyviä ihmisiä ja ystäviäni.

Vierailija
8/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tili instassa. Seuraan harrastuksiini liittyviä asioita sekä muutamia ruokapostaajia. Itse en ole postannut sinne yhtään mitään, enkä seuraa tuttaviani, vaikka ohjelma heitä tyrkyttääkin.

Vierailija
9/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tili instassa. Seuraan harrastuksiini liittyviä asioita sekä muutamia ruokapostaajia. Itse en ole postannut sinne yhtään mitään, enkä seuraa tuttaviani, vaikka ohjelma heitä tyrkyttääkin.

Olen siis 53 v

Vierailija
10/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??

Ketä seuraat?

Jos olet, mitä postaat?

Vanhakinko olet?

Täällä minä olen.

- Seuraan mm. kaikkia käyttäjiä ja heidän kiinnostuksen kohteita, katsottuja mainoksia ja yhteystietoja. Oikeasti asioita on todella paljon enkä mitenkään voi kertoa kaikkea täällä.

- Yleensä postaan ehdotuksia toisista käyttäjistä jotka saattaisivat kiinnostaa sinua.

- Kohta jo 8 vuotta. Hui kuinka aika rientää. :)

Vierailija
11/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, en osaa käyttää, enkä halua opetella.

Mies 35v

Vierailija
12/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä, meen kohta kauppaan. T:instagram

Vierailija
13/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen instagramissa. Seuraan pääosin luontokuvaajia ja joitain kavereita. Itse postaan enimmäkseen luontokuvia. Olen 46-vuotias

Vierailija
14/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ketä seuraat?

Jos olet, mitä postaat?

Vanhakinko olet?

Täällä minä olen.

- Seuraan mm. kaikkia käyttäjiä ja heidän kiinnostuksen kohteita, katsottuja mainoksia ja yhteystietoja. Oikeasti asioita on todella paljon enkä mitenkään voi kertoa kaikkea täällä.

- Yleensä postaan ehdotuksia toisista käyttäjistä jotka saattaisivat kiinnostaa sinua.

- Kohta jo 8 vuotta. Hui kuinka aika rientää. :)

Seuraat kaikkia?

Olet kyllä superihminen.

Vierailija
15/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Instagramissa. Seuraan kavereita ja sukulaisia sekä joitain harrastuksiin, luontoon tai muihin mielenkiinnon kohteisiini liittyviä sivuja.

Itse laitan maisemakuvia tai kuvia leivonnaisista, kissoista, käsitöistäni ym. Laitan kuvia, jos ostan jotain kivaa (keräilen vanhoja astioita eli laitan niistä kuvia).

Minulla on vain 17 seuraajaa ja yksityinen tili. Mietin, josko uskaltaisin laittaa tilin julkiseksi, vaikka kuvani eivät ole erikoisia.

Vierailija
16/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä vuodesta 2015. Päivitän sinne tekemiäni käsitöitä ja leipomuksia sekä nukkekotiprojekteja. Seuraajia on kertynyt hiljalleen vähän reilu 3000.

Mukava paikka!

Vierailija
17/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja se on paljon vähemmän noloa kuin olla täällä. Postaan luontokuvia, ja seuraajia on aika paljon, kun olen jo pari vuotta ollut aktiivinen. Instagram antaa motivaatiota kuvata joka päivä ja kehittyä, ja muilta kuvaajilta saa inspiraatiota. 50 v.

Vierailija
18/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täysin koukussa siihen. Pyöritän ystävieni melko suosittua (~12 000 seuraajaa) sivustoa. Ihana paikka jossa vietän joka päivä monta tuntia, tavoitteena olisi alkaa tienaamaan sillä vielä vähän enemmän rahaa.

Vierailija
19/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita yksityiseksi, niin kukaan ei näe tai voi seurata.

Kiitos neuvosta! Kyllä vanha käpykin vielä jotain uutta oppii. Ainakin yrittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan