Onko teillä muistio, johon kirjoitatte ylös av:lle tekemiänne aloituksia ja muiden ketjuihin kirjoittamianne kommentteja?
Minulla on. Aina kun teen uuden (hyvän) aloituksen, kirjaan sen otsikon ylös.
Kun kirjoitan oikein nasevan kommentin jonkun toisen aloittamaan ketjuun kirjaan sen otsikon ylös ja perään sivunumeron, jolta oma kommenttini löytyy.
Näin pystyn seuraamaan palstailuani paremmin.
Mitään turhempia aloituksiani tai kommenttejani en tietenkään kirjaa ylös, vaan ainoastaan ne, joiden peukutuksia tai niihin tulevia kommentteja haluan tarkkailla.
Kommentit (14)
Palstailu päässyt uusiin sfääreihin 😂
En ole koskaan tehnyt tänne ainuttakaan avausta.Enkä aio edes tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten on sivu- ja lomakehistoria sekä kirjanmerkit.
Puhelimen muisti on hyvä tyhjentää aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt tänne ainuttakaan avausta.Enkä aio edes tehdä.
Olen samaa mieltä, avausten tekemisen tulisi olla rangaistava teko.
Mulla on kommentit valmiina muistiossa, josta ne on helppo siirtää tänne.
Ehtii helpommin keskusteluun mukaan.
Täällähän ketjun keskimääräinen elinikä on 1-12 minuuttia.
En. Ehkä seniilimpänä, mutta en vielä.
Linkkaa nyt joku mielestäsi naseva kommenttisi.
Mikset laittaisi tänne jotain nasevaa kommenttiasi esimerkiksi, jotta voisimme oppia, minkälaiset kommentit kannattaa ottaa talteen.
Usein käy niin, että laitettuani omasta mielestäni nasevan ja/tai hauskan kommentin koko keskustelu tyrehtyy. Kommenttini jää siis viimeiseksi. Muistio tästä aiheesta voisi olla hieman masentavaa luettavaa. Mielikuvituksessani olen onneksi suosittu ja kommenttini nostavat mielipiteidenvaihdon aivan uusiin sfääreihin ja olen kaikkien av-mammojen ihailema. Ihmiset suorastaan odottavat ilmestymistäni!
Kuuletteko nytkin: mitä ovat nämä valtaisat suosionosoitukset! Mitä, minä? Älkää nyt viitsikö! Olen vain ihan tavallinen kommentoija. Saatte minut punastumaan :-)
Vierailija kirjoitti:
Usein käy niin, että laitettuani omasta mielestäni nasevan ja/tai hauskan kommentin koko keskustelu tyrehtyy. Kommenttini jää siis viimeiseksi. Muistio tästä aiheesta voisi olla hieman masentavaa luettavaa. Mielikuvituksessani olen onneksi suosittu ja kommenttini nostavat mielipiteidenvaihdon aivan uusiin sfääreihin ja olen kaikkien av-mammojen ihailema. Ihmiset suorastaan odottavat ilmestymistäni!
Kuuletteko nytkin: mitä ovat nämä valtaisat suosionosoitukset! Mitä, minä? Älkää nyt viitsikö! Olen vain ihan tavallinen kommentoija. Saatte minut punastumaan :-)
Sun täytyy ensin tehdä nimimerkki ja sitten kirjoittaa jatkuvasti hauskoja juttuja.
Muutaman kuukauden kuluttua, joku saattaa tunnistaa sunt.
Ai meitä on siis muitakin...olen miettinyt onko minun kommenteissani jotain
vikaa kun keskustelu joko tyrehtyy tai loppuu vallan - lieneekö tämäkin
jonkinlaista s ensuuria?
Täällä ei naistennaurattajat menesty. Vaikea yleisö.
Sitä varten on sivu- ja lomakehistoria sekä kirjanmerkit.