Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkinlainen "draivi" puuttuu ihan kokonaan.

Vierailija
19.08.2018 |

Enenevissä määrin tunnen, että seuraan elämää jotenkin "ulkopuolelta" ja ulkopuolisena. Jotakin puuttuu millä saisi itsensä tekemään asioita, pakolliset kotityöt hoituu vaikkakin tuskan kautta. Käyn töissä, mutta se on sellaista suorittamista ja selviytymistä päivästä toiseen. Mitään ekstraa tai ylimääräistä en jaksa/isi, olen jotenkin voimaton ja innoton, iloton. Kaikilla muilla riittää virtaa ja kepeyttä, ei minulla.
Enkä usko, että kukaan kokee itseään näin epäonnistuneena ja negatiivisesti. Olisin voinut olla ja voisin olla parempi äiti teineilleni, puolisona ja vaimona olen kelpaamaton ja huono. Tyhmä ja vieläpä huonoa palkkaa yhteiseen kassaan tuova.

Huomenna taas ma ja maski naamalle työpaikan ovella, 5 työpäivää ja porukka intoilee vkonlopusta, itse en näe siinä muuta hyvää kuin sen, että saa nukkua pidempään kuin 05.45 asti. Samaa harmaata massaa kaikki päivät, on sitten arki, vkonloppu tai loma. Ei rahaa mihinkään, ei ystäviä, ei aviosuhdetta, ei mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dystymia?

Vierailija
2/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaiken tekee aina samalla tavalla, on suurta typeryyttä odottaa toisenlaista lopputulosta, sanoi ehkä Einstein tai joka tapaukseessa joku toinen älykkö.

Ja näinhän se on.

Koska et muuta mitään tekemääsi, miksi odotat toisenlaista lopputulosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dystymia?

Miksi juuri se mielestäsi, ei ap tuon olotilan kestosta mitään maininnut. Masennukselta toki kuulostaa. Lääkäriin kehottaisin menemään, voi olla ruumiillisia syitäkin ainakin osittain.

Vierailija
4/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dystymia?

Miksi juuri se mielestäsi, ei ap tuon olotilan kestosta mitään maininnut. Masennukselta toki kuulostaa. Lääkäriin kehottaisin menemään, voi olla ruumiillisia syitäkin ainakin osittain.

Käyhän tuosta ilmi että jonkin aikaa jatkunut. Toimintakyky kuitenkin tallella, mitä masentuneella yleensä ei ole.

Vierailija
5/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi: Laiskuus, velttous, saamattomuus.

Vierailija
6/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dystymia?

Käyhän tuosta ilmi että jonkin aikaa jatkunut. Toimintakyky kuitenkin tallella, mitä masentuneella yleensä ei ole.

Riippuu hyvin paljon masennuksen asteesta, kuinka hyvä tai huono toimintakyky on. Kyllä keskivaikeastikin masentunut saattaa sinne työpaikalle raahautua ja selviytyä töistään ja muustakin elämästä. Saa olla aika vakava masennus, jos ei kykene mitään tekemään.

Vierailija
7/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi: Laiskuus, velttous, saamattomuus.

Suksikaa v*ttuun. -ei ap

Vierailija
8/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on äärimmäisen ylivirittynyt velvollisuudentunne, se pitää minut liikkeessä.

Ap

Vierailija
9/9 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut apua? Lääkäri, psykologi?