Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako viiden kilon laihdutuksen tosiaan ulkopuolisen silmään helposti, kun itse en huomaa muutosta?

Vierailija
17.08.2018 |

En ole kenellekään kertonut laihdutuksestani. Olen nykyään 164cm/69kg ja lähes kaikki tutut ovat kehuneet kuinka hoikistuneelta ja hyvän näköiseltä näytän nykyään. Olen näihin mittoihin tällä hetkellä tyytyväinen, sitten kun polvi paranee niin tarkoitus on laihduttaa vielä 5 kg.

Itse näen itseni peilistä vielä "vanhan painoisena" vaikka paino on tippunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä noin pienissä mitoissa huomaa. Eri asia jos olisit joku 175cm/115kg, niin sitten ei todennäköisesti huomaisi eroa.

Vierailija
2/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen jo huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei huomaa tuollaisia eroja kun näet sen hitaasti muuttuvan vartalon joka päivä. Muut taas ovat viimeksi nähneet sinut pulleampana ja nyt yhtäkkiä painoa pudottaneena niin huomaahan sen.

Vierailija
4/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa. Yllätyin itsekin kuinka jo 3 kilon painonpudotuksen huomasivat minussa monet. Olen tosin n. 150cm pitkä että kai se vähän siihen suhteutetaan :D Mutta kuitenkin, enää 6 kiloa niin olen ihannepainossani :) Tsemppiä kaikille muillekin!

Vierailija
5/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmillä, jos ylipainoa on vain hieman, sen tosiaan huomaa. Huomaan itsekin jo 2-3 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi