Te jotka olette aina huoliteltuja töissä, mitä kannatte mukana töihin meikkilaukussa?
Kommentit (9)
Vain huulipunaa. Se kun lähtee ruokaillessa pois. Muuten käytän sellaisia meikkituotteita että kestävät fiksailematta naamassa työpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Toisenakin, minä en kuljeta mukanani mitään. Olen varannut työpaikalle vaatekaappiini pysyvästi hiusharjan ja hiuspuuteria/lakkaa, pari hiuslenksua, kosteusvoiteen, hammasharjan ja tahnan sekä vaihtovaatekerran (ja ylimääräiset vaihtosukkahousut) absoluuttisen hätätilanteen varalle. Näillä selvitään siitä, että kaataa päälleni kannullisen kahvia neukkarissa, ja vastaavista oikkeuksellisista katastrofeista.
Onpa kyllä melkoista luksusta näin avokonttori-ihmisen näkökulmasta ;) Meillä ei ole omia kaappeja tai laatikostoja nähtykään, eikä ole edes omaa työpistettä vaan joka aamu leikitään tuolileikki kuka saa minkäkin paikan..
Mulla on matkalaukku aina työssä mukana, vaihdan 3 kertaa päivässä uuden trendikkään asun päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisenakin, minä en kuljeta mukanani mitään. Olen varannut työpaikalle vaatekaappiini pysyvästi hiusharjan ja hiuspuuteria/lakkaa, pari hiuslenksua, kosteusvoiteen, hammasharjan ja tahnan sekä vaihtovaatekerran (ja ylimääräiset vaihtosukkahousut) absoluuttisen hätätilanteen varalle. Näillä selvitään siitä, että kaataa päälleni kannullisen kahvia neukkarissa, ja vastaavista oikkeuksellisista katastrofeista.
Onpa kyllä melkoista luksusta näin avokonttori-ihmisen näkökulmasta ;) Meillä ei ole omia kaappeja tai laatikostoja nähtykään, eikä ole edes omaa työpistettä vaan joka aamu leikitään tuolileikki kuka saa minkäkin paikan..
Kai siellä joku naulakko kuitenkin on? Tuon ylemmässä vastauksessa luetellun saa pakattua pikkuiseen kangaskassiin, jonka jättää naulakkoon roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kahdesta syystä:
Ensinnäkin pyrin siihen, että huoliteltu ulkonäköni on kestävää laatua, eikä vaadi fiksauksia. Jos se vaatisi fiksailua, olisi olemus ennen fiksiä huolimaton. Ei hyvä. Niinpä en laita mitään niin monimutkaista tai säätöä vaativaa, että sitä pitäisi kohennella, vaan koko olemus vaatteista meikkiin ja hiuksiin on varmalla ja kestävällä pohjalla.
Miten huolittelet ulkonäkösi, olen aidosti kiinnostunut kaikesta elämää helpottavista neuvoista.
Käsilaukussa on aina puuteripaperia, huulipuna ja huultenrajauskynä. Lisäksi työpaikalla on pöydänlaatikossa hiusharja, pumpulipuikkoja, hammasharja ja -tahna, tavallista kosteusvoidetta, BB-voidetta, hiuslakkaa, meikinpoistovettä, kosteuttavaa kasvosuihketta ja miniripsiväri. Vaikea kuvitella tilannetta, jota näillä ei saisi korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukussa on aina puuteripaperia, huulipuna ja huultenrajauskynä. Lisäksi työpaikalla on pöydänlaatikossa hiusharja, pumpulipuikkoja, hammasharja ja -tahna, tavallista kosteusvoidetta, BB-voidetta, hiuslakkaa, meikinpoistovettä, kosteuttavaa kasvosuihketta ja miniripsiväri. Vaikea kuvitella tilannetta, jota näillä ei saisi korjattua.
Aivan sama mulla. Ei tarvi kantaa edes takaisin. Vaihtelen laukkuja, joten jokaisessa laukussa on hammastikut, peili ja huulipuna . Kun lähden kotoa nappaan vain puhelimen, lompakon ja avaimet.
Mulla on aina mukana puuteri, iso puuterisuti ja huulirasva. Työpaikalla laatikossa on perusmeikkisetti jos tulen töihin ilman meikkiä ja sitten täytyykin mennä vaikka johonkin kokoukseen.
Olen sitä tyyppiä joka ei koskaan pysty näyttämään todella huolitellulta koska ihoni alkaa aina kiiltää viimeistään lounaaseen mennessä (siksi puuteri, joka levittyy sudin avulla ohuemmin kuin vipalla) ja hiukseni ovat pörröiset tein niille mitä tahansa. En meikkaa vahvasti ja normipäivänä jos ei ole mitään menoja laitan usein vain aurinkovoidetta, puuteria ja kulmakynää, ehkä rajaan silmät ja laitan ripsaria jos viitsin. Huulipunaa käytän vain silloin tällöin, se kuluu huuliltani tosi nopeasti pois joten olen sitten aina miettimässä onko vielä siisti vai ei... ärsyttävää. Kadehdin vienostin niitä joilla on hyvä ja kuulas iho sekä sileät hiukset, se vaan näyttää aina
huolitellulta. T: ei huoliteltu.
En mitään. Kahdesta syystä:
Ensinnäkin pyrin siihen, että huoliteltu ulkonäköni on kestävää laatua, eikä vaadi fiksauksia. Jos se vaatisi fiksailua, olisi olemus ennen fiksiä huolimaton. Ei hyvä. Niinpä en laita mitään niin monimutkaista tai säätöä vaativaa, että sitä pitäisi kohennella, vaan koko olemus vaatteista meikkiin ja hiuksiin on varmalla ja kestävällä pohjalla.