Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellisen kumppanin löytäminen

Vierailija
17.08.2018 |

Tuntuuko muistakin että ainakin 80% pareista ei sovi toisilleen? Minua on alkanu kovasti kiinnostamaan parisuhteet ja syyt parisuhteen onnistumiseen.

Minulle on käynyt tuuri, ja olen ollut "jo" kymmen vuotta naimisissa mieheni kanssa. Mieheni on edelleen silmissäni täydellinen ja rakastan häntä ihan suunnattomasti. Hän on haluttava ja kiinnostava. Hän ajattelee minusta samoin. Meillä on kaksi lasta ja elämä hymyilee.

Tuntuu että todella moni pari eivät alkuunkaan passaa toisilleen, ja suhde ei yleensä ole kestänytkään kovin kauaa.

Omia huomioitani suhteen onnistumiseen on;

1. Naimanaama. Tuo ruma nimitys on ihan todellinen asia. Kun puoliso näyttää sinulta, siskolta/veljeltäsi tai isältä/äidiltäsi, on kumppani silmissäsi viehättävä tuttuine piirteineen. Joskus riittää joku yksittäinen piirrekkin, kuten silmät. Jos taas puoliso on selvästi eri tasoa tai pari ei sovi ulkoisesti yhteen, ei rahakaan (kröhöm raha-avioliitto) pelasta tilannetta jos toinen ei vain sytytä.

2. Parin täytyy tykätä tietyissä asioissa samasta. Esim molemmat tykkää käydä ulkona tai eivät tykkää. Minä ja puolisoni ollaan molemmat koti-ihmisiä ja en tiedä kuinka suhde toimisi jos toinen olisi menevämpää sorttia. Jonkin aikaa varmaan asiaa katselisi, mutta viimeistään kun lapset astuvat kuvioon, olisi suhde siinä.

3. Yhtenevät haaveet elämästä.

4. Fyysinen halu. On hyvin tärkeää että biologiset tarpeesi saattavat sinut ja puolisosi yhteen.

Listaa olisi vaikka kuinka jatkaa....

Mutta haluan vielä sanoa että kun löydät oikean kumppanin, sinulla on hyvä olla joka päivä. Riitoja tulee, mutta riitojenkin aikana kunnioitatte toinen toisianne. Haluatte toisillenne vain hyvää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme