Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko itse tai tunnetko paljon ihmisiä, joilla ei ole mitään allergioita?

Vierailija
17.08.2018 |

Itsellä ei ole yhtään allergiaa, ja tunnen olevani vähemmistössä. Ei siitä tietenkään mitään haittaa ole, päinvastoin. Panin vain merkille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse.

Tai no, lievästi allerginen lihaville naisille.

Vierailija
2/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minusta tuntuu, että olen enemmistössä, kun minulla ei ole allergioita. En kyllä tunne kovin paljon pieniä lapsia. Ehkä allergiat ovat lisääntyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen koko 5 henkilöä eikä kellään allergioita.

Vierailija
4/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä tai suvussa ei ole yhtään allergista. Lapsen kaverissa on kuulemma jokunen, muttei niiltäkään mitään allergiatoiveita tullut synttäreille osallistuessa.

Vierailija
5/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei kellään allergioita.

Vierailija
6/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheen koko 5 henkilöä eikä kellään allergioita.

Meillä on ihan samankokoinen perhe ja ei allergioita. Omilla vanhemmillanikaan ei ole, eikä sisaruksilla. Aina olen ollut enemmistössä ilman allergioita tai sairauksia.

Vierailija
7/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä, sisaruksillani, lapsillani tai vanhemmillani ei yhtään allergiaa. Mieheni on allerginen pähkinöille. Itse asiassa nyt kun mietin asiaa, ei mun ystävillänikään ole allergioita.

Vierailija
8/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudenperheessäni ei ole kellään allergioita. Omalla miehelläni sitten onkin yhtä sun toista... Emme tosin aio lisääntyä.

Vierailija
9/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on tai oli pahempana lapsena ja nuorena, mutta muulla perheelläni eli miehellä ja kahdella lapsella ei kenelläkään ole.

Vierailija
10/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en tunne kovin montaa ihmistä jolla olisi allergioita. Tai no parhaalla kaverillani on paha pähkinäallergia mutta lähipiirissä kenelläkään muulla ei mitään. Koko lapsuuden perheessäni (7hlö) kukaan ei ollut allerginen millekään. Tai itseasiassa saatan olla allerginen undulaateille. Huomasin tämän aivasteltuani jatkuvasti erään tuttavan undulaattihäkin läheisyydessä. Tuo nyt ei sen suuremmin haittane elämää kuitenkaan. Myöskään miehelläni tai lapsillamme ei esiinny allergioita. Muuta vaivaa ja erikoisruokavaliota yms kyllä löytyy molemmilta sivuista

Vierailija
11/11 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lievästi allerginen vain heinille, eli vain parin viikon ajan vuodesta nenä vähän vuotaa, ei sen kummempaa. Pidän itseäni onnekkaana kun nykyään vissiin harvinaista ettei ole mitään tai vain yksi allergian aiheuttaja.

Harmittaa esim.äitini puolesta joka on yliherkkä ja allerginen monelle eri asialle. Ihan joutuu e-kooditkin käymään läpi tuoteselosteista!

Mieheni ei ole allerginen yhtään millekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi