Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kokemukseni (naisena) miehen iskemiseen baarista

Vierailija
17.08.2018 |

Olen "iskenyt" elämäni aikana viisi miestä baarista, (minut on "iskenyt" yksi mies, ihan tälleen vertailuna). Olen siis lähestynyt viittä miestä, neljä heistä lähti luokseni yöksi, yhdeltä sain suoraan pakit. Kuitenkaan noista neljästä miehestä jotka mukaani lähtivät, seksiä sain vain yhdeltä. Eräältä olisin myös kyllä saanut, mutta meillä oli yhteisiä tuttavia joten en antanut hänelle, halusin vain nukkua hänen vieressään. Jäljellä olevista kahdelta syy, mikseivät halunneet kanssani seksiä "ei seiso kännissä." Miksi nuo miehet sitten ylipäätään lähtivät mukaani? Läheisyyden kaipuu heilläkin, vai? Millasia kokemuksia muilla naisilla? Saatteko usein miehen mukaanne vai tuleeko pakit?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisoo kännissä järki ja kyr*ä, mutta pil*ua en saa ikinä.

Vierailija
2/2 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysymys oli naisille, niin vastaan silti miehenä. Joskus olen ollut liian kännissä tai väsynyt, ettei ole ottanut eteen. Jonkun kerran on käynyt niin, että nainen on etsinyt pelkkää unikaveria eikä halunnut seksiä. Joskus sekin on ollut mielestäni tyhjää parempi vaihtoehto ja joskus olen pistänyt kengät jalkaani ja lähtenyt kotiini jatkamaan unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä