Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Suomi 2018

Vierailija
17.08.2018 |

https://aijaa.com/TCJIMV
Ken on heistä kaikkein kaunein?

Finalistit julkistetaan elo-syyskuun vaihteessa ja finaali on 29. syyskuuta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitäis pistää syömään läskisoosia parikuukautta niin saisivat muotoja. Koska luuviuluista on tullut kauneuden normaalius?

Vierailija
22/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny Lappalainen. Ehkä eniten sitä näköä, että voisi pärjätäkin. Vaikka ei Suomi kuitenkaan pärjää. Mutta Jenny on kaunis ja pitkä, hieman ruotsalaisen näköinen ehkäpä. Kivaa että tänä vuonna on paljon blondeja kisassa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla-Mari näyttää kuvien perusteella selvästi kauneimmalta.

Vierailija
24/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pitäis pistää syömään läskisoosia parikuukautta niin saisivat muotoja. Koska luuviuluista on tullut kauneuden normaalius?

Pah. Normaaleja, hoikkia nuoria naisia. Ainakin suurimmaksi osaksi, yksi oli ehkä vähän liiankin luiseva kuvien perusteella, mutta voi olla sitä ihan luonnostaan joten turhapa siinäkään mitään läskisoosia on alkaa vetämään. Nykyään on vain niin paljon ylipainoisia, että normaaleja hoikkia ihmisiä pidetään heti kamalina luuviuluina, voi hohhoijaa...

Vierailija
25/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo ihan nättejä naisia, mutta en tiedä onko missin tasoisia.. siis konkreettisesti kauniita ja sulokkaita. Mun mielestä on vähän hassua laittaa noin paljon meikkiä, kun eihän se ole mitään "kauneutta". Jokaisesta saa seksipommin meikeillä ja stailauksella. Mä tykkäisin vähän kurvikkaammista ja persoonallisemman näköisistä, mutta jos noista pitää valita niin Milla-Mari on ehdokkaista missimäisin, perinteinen suomineito.

N22

Vierailija
26/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula taitaa olla tämä vuoden Beata Papp... :D

Vierailija
27/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo ihan nättejä naisia, mutta en tiedä onko missin tasoisia.. siis konkreettisesti kauniita ja sulokkaita. Mun mielestä on vähän hassua laittaa noin paljon meikkiä, kun eihän se ole mitään "kauneutta". Jokaisesta saa seksipommin meikeillä ja stailauksella. Mä tykkäisin vähän kurvikkaammista ja persoonallisemman näköisistä, mutta jos noista pitää valita niin Milla-Mari on ehdokkaista missimäisin, perinteinen suomineito.

N22

Harmi vaan kun semmoset Suomen perinteiset missin prototyypit ei maailmalla pärjää.

Vierailija
28/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Blv72XSnWvK/?taken-by=paulabrunow

Mun mielestä tää Paula oudon näköinen, ehkä epäedustavin kaikista noista. Ei näytä missään kuvassa kivalta. :( En tosin usko että pärjääkään.

Katsotaanko me eri ihmistä? Minusta juuri Paula erottui kirkkaasti näteimmäksi persoonallisimmaksi. Noh, makuja on erilaisia. Onkohan tuon Paulan molemmat vanhemmat ihan suomalaisia? Vähän näyttäisi siltä että voisi olla jotain muutakin verta, muistuttaa yhtä puoliksi Kolumbialaista tuttavaani.

Vierailija
29/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Blv72XSnWvK/?taken-by=paulabrunow

Mun mielestä tää Paula oudon näköinen, ehkä epäedustavin kaikista noista. Ei näytä missään kuvassa kivalta. :( En tosin usko että pärjääkään.

Katsotaanko me eri ihmistä? Minusta juuri Paula erottui kirkkaasti näteimmäksi persoonallisimmaksi. Noh, makuja on erilaisia. Onkohan tuon Paulan molemmat vanhemmat ihan suomalaisia? Vähän näyttäisi siltä että voisi olla jotain muutakin verta, muistuttaa yhtä puoliksi Kolumbialaista tuttavaani.

Tuossa aijaa-kuvassa paula on kyllä nätti. Sitten taas Iltasanomien kuvassa on meikattu sen näköiseksi, kuin olisi menossa kabaree-lavalle.

Vierailija
30/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia Anttikosken leuka on kilometrin pitkä. Kauhee

Vierailija
31/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Helin on minun suosikkini.

Vierailija
32/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula näytti tuossa aloitusviestin aijaa-kuvassa Viivi Pumpaselta. Samanlaiset posket ja hymy.

Amanda kaipaisi apua kulmakarvojen meikkaamisessa.

Moni hyvä semifinalisti karsiutui. Tykkäsin Eloweena-missistä Karitasta, mutta liian överit feikkiripset ei oikein istu luomumissin imagoon.

Vierailija
33/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikalla on sopusuhtaisin vartalo.

Vierailija
34/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla-marin puoleen kallistun.. sais kyl vähän trimmata kulmakarvoja keskeltä.

Vierailija
35/38 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla-Mari KARSASTAA PAHASTI. Ei koskaan katso suoraan kameraan...yhdessä kuvassa katsoo ja silmät jäävät kieroon.

Vierailija
36/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikalla on sopusuhtaisin vartalo.

Niin on.

Vierailija
37/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny Lappalainen on mielestäni ylivoimaisesti kaunein. Näyttää pitkältä, ja kasvojen luusto on hyvä. Puoliksi israelilaisena olen sitä mieltä, että maailmalla on paljon kauniita tummia tyttöjä, mutta Suomessa usein vaaleat on kauniimpia. Suomalaisten pitäisi lähettää kisoihin tyttöjä, jotka on parasta, mitä täällä on. Ei jotain lyhyitä ja pönäköitä tyyliin Viivi Pumpanen. Vaikka ei kisoissa pärjättäisikään, niin kuitenkin tytöt edustaa Suomea ja vie eteenpäin Suomi-kuvaa, ja siksi pitäisi lähettää pitkiä ja kauniita tyttöjä kisoihin.

Vierailija
38/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on silikonitissihirviö, ehkä jotain bikinimissityyppiä, mutta ei sovi Miss Suomi-kisoihin. Vanhoissa kuvissa näyttää ihan tavalliselta tallukalta. Tissien ja huulien leikkauksilla ja laihdutuksella on saatu muutosta aikaan, mutta ei siis ole mikään luonnonkaunis tyttö.