Miss Suomi 2018
https://aijaa.com/TCJIMV
Ken on heistä kaikkein kaunein?
Finalistit julkistetaan elo-syyskuun vaihteessa ja finaali on 29. syyskuuta.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Oliko viime vuoden missi se Mikaela?
Oli, Michaela Söderholm.
Paula erikoisimman näköinen. Hyvällä tavalla.
Kuinkahan monella noillakin huulitäytteitä.. :D
Onpa teinin näköistä sakkia, tai sitten mä olen vaan vanha :O
Vierailija kirjoitti:
Paula erikoisimman näköinen. Hyvällä tavalla.
Kuinkahan monella noillakin huulitäytteitä.. :D
Vähän liiankin erikoisen näköinen, ehkä malliksi sopivampi kuin missiksi. Ruotsin finalisteista näin kuvia jossakin, ja siellä oli ainakin todella isot huulitäytteet muutamalla, ainakin näillä Suomen missukoilla on niihin verrattuna huomattavasti luonnollisempia jos jollain on.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, nuorimmat voi olla vuonna 2000 syntyneitä :DD Minkähän ikäsiä nuo on...
Jenna Ruoholala oli mielestäni samannäköinen vuoden 1999 voittajan Vanessa Forssmanin kanssa.
Jyväskyläläinen tyttö on tosi nätti, mutta kuvassa hänellä näyttää olevan pieni pömppövatsa. Johtuuko sitten huonosta kuvakulmasta vai mikä, ja onko tuo paha juttu etenemisen kannalta.
Oma suosikki on Milla-Mari tai Alina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä heidän iät myös.
Kaikki ovat kauniita nuoria naisia. Pitäisi varmaan käydä Specsaversilla, sillä he kaikki ovat kovin samannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä? Tai on varmaan jossain Iltalehden sivuilla kun julkistettiin nää semifinalistit. Ei tuossa kuvassa mitään ikiä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat kauniita nuoria naisia. Pitäisi varmaan käydä Specsaversilla, sillä he kaikki ovat kovin samannäköisiä.
No kannattaa käydä. Eivät oikeastaan olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä? Tai on varmaan jossain Iltalehden sivuilla kun julkistettiin nää semifinalistit. Ei tuossa kuvassa mitään ikiä ollut.
Joo totta. Kenen iän haluat tietää. Voin katsoa, jos et itse halua mennä sivulle. Mutta linkki on tässä
https://www.is.fi/viihde/art-2000005681044.html
Vierailija kirjoitti:
Jenna Ruoholala oli mielestäni samannäköinen vuoden 1999 voittajan Vanessa Forssmanin kanssa.
Jyväskyläläinen tyttö on tosi nätti, mutta kuvassa hänellä näyttää olevan pieni pömppövatsa. Johtuuko sitten huonosta kuvakulmasta vai mikä, ja onko tuo paha juttu etenemisen kannalta.Oma suosikki on Milla-Mari tai Alina.
Erika Helin? Se jyväskyläläinen? On kyllä kaunis, mutta valitettavasti tosi tv -tyrkky jo nyt. Ollut Paratiisihotellissa 2015.
Sara Ahola, 21v, Lahti
Emilia Anttikoski, 22v, Turku
Paula Brunow, 25v, Helsinki (kotoisin Turusta)
Karita Haapanen, 25v, Turku (kotoisin Raumalta)
Erika Helin, 24v, Jyväskylä
Eevi Ihalainen, 18v, Lappeenranta
Eveliina Jokinen, 21v, Rovaniemi (kotoisin Torniosta)
Janina Koskinen, 20v, Tuusula
Roosa Laksio, 23v, Turku
Jenny Lappalainen, 23v, Helsinki (kotoisin Jyväskylästä)
Emilia Lepomäki, 20v, Pori
Mirella Merivirta, 24v, Helsinki
Ellinoora Myötyri, 21v, Tampere (kotoisin Nokialta)
Amanda Mäkitöyli, 24v, Seinäjoki
Hanna Ojaniemi, 20v, Sipoo
Jenna Ruohola, 25v, Helsinki (kotoisin Ulvilasta)
Laura Savilakso, 18v, Oulu
Birgitta Venäläinen, 20v, Helsinki (kotoisin Lappeenrannasta)
Alina Voronkova, 23v, Lahti (kotoisin Pertunmaalta)
Milla-Mari Waismaa, 23v, Helsinki (kotoisin Espoosta)
Tässä iät ja asuinpaikat, jos jotakuta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä, kun mainitsit, niin kävin katsomassa tuon aloitusviestin linkin. Onpas heidät meikattu rumasti, näyttävät kaikki noissa kuvissa ap.n linkissä paljon kauniimmilta.
En enää ole yhtään samaa mieltä kauniimmasta. Tuon Paulankin kehuja ihmettelin kovin, kun katsoin iltiksen kuvia, mutta tämän ketjun kuvassa on kyllä oikein nätti.
Nuo taitavat olla tyttöjen itse ottamia/otattamia kuvia jotain ennakkokarsintaa varten? On nimittän niin paljon filtteriä kasvokuvissa ja niin ihmeellisiä poseerauksia osalla, ettei noista oikein voi sanoa, miltä oikeasti näyttävät. Mutta ihan nättejä tyttöjä vaikuttavat kaikki olevan. Livenä sitten näkee, kuka on oikeasti todella kaunis/näyttävä ja kuka vain "tavallisen" nätti nuori nainen.
Noissa Ilta-Sanoman kuvissa nää tytöt on aina stailattu päin p*rsettä... Näyttävät vanhoilta ja suttuisilta. Liian tumma meikki aina, kuten myös Miss Suomi -kisassa yleensäkin. Paljon nätimpi jokaikinen noissa omissa Instagram-kuvissaan, vaikka totta kai niissäkin on filttereitä yms.
https://www.instagram.com/p/Blv72XSnWvK/?taken-by=paulabrunow
Mun mielestä tää Paula oudon näköinen, ehkä epäedustavin kaikista noista. Ei näytä missään kuvassa kivalta. :( En tosin usko että pärjääkään.
Onneks av-mammat ei valitse miss suomee tässäkin kaks alienii johdossa.
Oliko viime vuoden missi se Mikaela?