Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
41/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kurkkaamaan uunissa olevaa pitsaa, tyhjä uuni, mitä hemmettiä ! Pelkkä valo, missä on minun tekemäni pitsa?!Hetken hämmennyksen jälkeen löysin sen uunin alapuolella olevasta, peltien säilytykseen tarkoitetusta vetolaatikosta .

Olin markkinoilla ja sovitin ihanaa sormusta, samassa näin kauempana ystäväni ja lähdin ilahtuneena juoksemaan sinne, ulkomaalainen miesmyyjä huusi perääni "Stop! Hey ! Stop!" Nolona palautin korun.

Lähdin pitkään jatkuneen flunssan jälkeen näytille terveyskeskukseen, matkaa vajaa kilometri ja menin sen kävellen.  Jaloissa tuntui oudolta ja olin kaatua, mutta pistin sen kipeänä olon piikkiin kunnes tajusin perillä että toisessa jalassani on  oma pinkki  Crocsi kokoa 39 ja toisessa miehen sininen Crocsi kokoa 46... Ei ihme että vähän pisti kompastelemaan !

Levitin kasvonaamion ja surffailin hetken netissä, sitten iski suklaanhimo ja suuntasin läheiseen Siwaan. Ihmiset tuijottivat, enkä ymmärtänyt miksi. Kotona näin sitten peilistä valkoisen mönjän peittämät kasvot.

Menin tupakalle ja pistin sen väärinpäin suuhuni, rääkäisin ja  sinkosin tupakan täyteen kahvikuppiini.

On kaksi lasta , mutta olen ollut tälläinen Hosuli aina.

Vierailija
42/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on unohtunut kaupan eteen kaksi kertaa. Kummallista, miten hiljaista kotona on. Ihan kuin jotain puuttuisi... 

Olen lähettänyt lapsen kouluun päivää ennen kuin koulut alkavat. 

Joulukalenterit ostan perinteisesti joulukuun kolmas päivä. 

Toissapäivänä jäin bussista kun mietin työasioita, istuin pysäkillä ja bussi odotteli siinä, en tajunnut mennä kyytiin. Istuskelin vaan ja odotin. 

Jos jotain hukkuu, osaan nykyään ensimmäiseksi katsoa jääkaapista. Sieltä löytyy yhtä jos toistakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän astianpesukoneen, tai laitan pyykit pesukoneeseen/kuivausrumpuun, mutta unohdan laittaa sen päälle.

Lähinnä ärsyttää sillä hetkellä kun on kuvitellut saavansa puhtaita astioita tms.

Vierailija
44/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin esimerkki eiliseltä; hain lasta autolla päivähoidosta, köytin turvaistuimeen takapenkille, kävelin auton toiselle puolelle mennäkseni omalle istuimelleni ajajan paikalle, kunnes melkein samalla sekunnillani huomasin juuri istuutuneeni lapseni viereen takapenkille. Ei muuten mitään, mutta koko toimituksen ajan tunsin pihan työmiesten katseet selässäni kun pitivät pihalla jotain taukoa, ja pää punaisena nousin takapenkiltä ja siirryin ratin taakse. Toki piti esittää, että tarkoituksella käväisin takapenkillä, ja kovaan ääneen juttelin silmät pyöreinä ihmettelevälle kolmevuotiaalle, että äitin täytyy nyt mennä etupenkille ajamaan että pärjäät kyllä yksinkin siellä takapenkillä. Ei hemmetti, miks aina minä😀.

Vierailija
45/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajellut autolla töihin kunnes  takapenkiltä on kuulunut: "äiti, saanks mä tänään tulla sun työpaikalle?" Olin unohtanut jättää lapsen matkalla päiväkotiin.  Ei muuta kuin 15 km takaisin päikylle ja sitten takaisin töihin.

Lähdin kaupungille omalla autolla ja kotiin bussilla. Pari pysäkkiä ennen kotia tajusin, että auto jäi kaupunkiin. Ei muuta kuin bussista ulos ja toisella takaisin kaupunkiin autoa hakemaan.

Mieheni sukulainen, jota näemme harvoin,  oli tulossa meillä käymään. Hän toivoi, että menisin alaovelle häntä vastaan ja auttamaan tavaroiden kantamisessa. Kun taksi oli ajanut pihaan, hän soitti, että nyt voi tulla alas.  " Joo tuun ihan pian, mun pitää vaan etsiä puhelimeni ensin"  vastasin puhelimeen. Hieman oli hiljaista linjan toisessa päässä.

Selvittelin luottokorttiyhtiön kanssa luottokorttini kopiointia.  

- Teillähän on viime marraskuussa ollut kolme nostoa Portugalissa yhteissummaltaan xxxx euroa?

-  Eivät ole minun tekemiäni nostoja, en ole koskaan käynyt Portugalissa.

- Ettekä siis ole huomanneet, että teidän tililtänne on nostettu Funchalissa xxxx euroa viime marraskuussa (yli puoli vuotta sitten)?

-  Juu oon mä Funchalissa käynyt ollut ja maksanut luottokortilla mm. hotellin .  

Todennäköisesti luottokortti oli kopioitu tuolla Madeiran reissulla ja huhtikuussa Indonesiassa tehdyt nostoyritykset, joita selviteltiin olivat tuota perua.  Hivenen nolotti onneton maantiedon tuntemukseni, onneksi virkailija ei nähnyt punaista naamaani.

Vierailija
46/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin rahapussiani ja heitin sitten setelit takkaan, kun piti heittää sinne kuitit.

Onneksi ei ollut kuin 25 € sytykkeet.

Vierailija
47/922 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on se kun keitän itselleni teetä, kaadan vedet kuppiin ja saatan laittaa sihdin joko kupin viereen, tai unohdan koko sihdin. Huomaan asian vasta kun hörppään keitettyä vettä.

Vierailija
48/922 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajanut miljoona kertaa ohi risteyksen mistä pitäisi kääntyä tai lähtenyt ajamaan ihan eri suuntaan kuin olisi pitänyt. Yleensä joko puhelimessa puhuminen tai sitten ihan vaan omissa ajatuksissa oleminen aiheuttaa tämän. Ja siinä sitten kauhea paniikki että missä saan auton ympäri ja takaisin omalle reitille.

Nämä kahvit muroissa ja kännykät jääkaapissa ovat ihan hauskoja, mutta jouduttuani "ihan ajatuksissani olin kun puhuin puhelimeen"- autoilijan töytäisemäksi sitä toivoisi, että auton ratissa keskityttäisiin siihen ajamiseen. Toki tuossa esimerkissä nyt ei mitään vahinkoa tapahdu ellei tehdä mitään paniikkijarrutuksia tai kieputella kiireessä autoa ympäri mutta silti...

En mä sentään niin ajatuksissani ole, että kenenkään päälle ajaisin. Enkä tee mitään paniikkijarrutuksia, mä olen liikkeellä rekalla. Se paniikki tulee nimenomaan siitä että kuinka pitkälle pitää ajaa että saa vehkeet ympäri.

Vierailija
49/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa olen ottanut jääkaapista maitopurkin näköisen purkin ja kaataessani siitä kahvin sekaan olenkin tajunnut että eihän se olekaan maitoa vaan mustikkakeittoa. 🙈

Se hämää kun ne on aina vierekkäin jääkaapissa ja vielä saman väriset purkit.

Vierailija
50/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina niin ajatuksissani lenkittäessäni koiraa, että kävelen jotenkin automaatiolla ja lenkin jälkeen yleensä huomaan, etten muista siitä yhtään mitään. Lukemattomat kerrat olen vain kävellyt sen risteyksen ohi josta piti kääntyä ja sitten ehkä pari kilometriä myöhemmin alkanut ihmetellä, että mitä hittoa minä täällä teen? Suuntavaistoni on surkea, joten pienessäkin metsässä lenkkeillessäni joudun keskittymään ankarasti koko ajan tai muuten kävelen sen polunhaaran ohi, josta pitää kääntyä ja eksyn lopulta kokonaan, kun minulla ei ole yhtään minkäänlaista muistikuvaa mistä olen tullut ja kaikki polut näyttävät yhtä vierailta, vaikka olisinkin juuri äsken kulkenut niitä pitkin.

Usein kävellen ruokakauppaan mennessäni huomaan myös vasta kaupassa koria kanniskellessani, että eihän minun tähän kauppaan pitänyt tällä kertaa tulla vaan siihen toiseen. Onneksi en omista ajokorttia, en osaa kuvitella mitä tapahtuisi, jos ajelisin autolla yhtä ajatuksissani kuin kävelen.

Vierailija
51/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sipsidipin mansikkaviiliin ! Yäk.

Vierailija
52/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin onko kahvinkeitin rikki, mitään ei tapahtunut vaikka virtanapissa paloi valo. Aikani ihmeteltyäni tajusin, etten ollut kaatanut vettä vesisäiliöön, vaan vesi oli yhä pannussa, jolla olin sitä hanasta ottanut.

Vierailija
53/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti viedä työpaikan kirjeet läheiseen postilaatikkoon. Löysin itseni roskakatoksesta. En sentään ehtinyt tiputtaa roskiin, ennen kuin tajusin. Olen se sama joka tiputti kerran avaimet sinne. Tämä tapahtui viime viikon lopulla.

Vierailija
54/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat lähtenyt isälleen, vapaapv töistä ,menin  parvekkeelle nauttimaan syysauringosta kädessä limsatölkki....  ja kaadoin sen kaiteen yli!  Onneksi ensimmäinen kerros, ei kaatunut  kenenkään päähän. 

Tämän jälkeen  menin kylpyhuoneeseen hoitamaan juurikasvuni pois ja tajusin, että vaikka olin satoja kertoja värjännyt hiuksiani, en muistanut miten se tehdään ! Luin ohjetta, mutta se oli täyttä hepreaa ja lopulta kylään tulleen kaverin piti värjätä hiukseni.. Noihin aikoihin minulla oli jatkuva migreenimäinen päänsärky hartia/niskajumien takia enkä saanut kunnolla edes nukuttua, joten olin sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
55/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oli kun palautin ison satsin tölkkejä kauppaan, otin sen rahakuitin ja olin sullonut sen roskikseen märkien kassien mukana, koska vasta kotona tajusin etten olut kassalla antanut mitään pullonpalautuskuittia, jossa ois ollut yli kymppi selvää rahaa. Kuittia ei löytynyt lompakosta eikä mistään muualtakaan enää, sillon muistin että samalla kun heitin muovipussit muovijätteeseen, olin rypistänyt kädessäni jotain paperia ja heittänyt sen tavalliseen roskikseen.

Ihmettelin kun joku nainen tuijotti mua vakavalla naamalla siinä pullonpalautusautomaatilla kun lähdin siitä, ehkä se näki että rypistin kuitin ja heitin roskikseen. No, toivottavasti oli rahantarpeessa ja onki sen sieltä.

Vierailija
56/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin maitoa kivennäisvesilasiin, piti mennä viereiseen kahvikuppiin.

Vierailija
57/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatanut kahvia murojen päälle.

Sylkäissyt hampaiden pesun jälkeen kurlausveden lattialle (jalat lähti jo tekemään seuraavaa asiaa, suu tuli perässä).

Vierailija
58/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eri roskiksiin heitin muovipussit ja kädessäni olleen paperitollon.

Tuli viestistäkin sekava.

58

Vierailija
59/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone piippasi pesun loppumisen merkiksi. Kuljin ympäri taloa enkä tajunnut mikä ääni se on. Lapselta piti kysyä ja asia selvisi.

Vierailija
60/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista kämmeistä saisi kirjan, en edes muista kaikkia;

- useasti olen kantanut kotoa roskapussin töihin asti

- lähtenyt töistä työkaverin takki päällä

- ottanut pöydältä avainten sijaan haarukan ulos lähtiessä ja jäänyt siten lukkojen taakse

- mennyt lauantaina vahingossa töihin

- heittänyt likaiset vaatteet pyykkikorin sijasta vessanpyttyyn

- lähtenyt aamutossut jalassa töihin

- unohtanut miehen kauppaan, bensa-asemalle ja ravintolaan

Ja ei hätää, meillä ei ole lapsia :)

Mä kuolen nauruun😛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan