Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?
Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.
Kommentit (922)
Otin kulauksen vettä lasista joka oli tiskipöydällä. Mutta huomasinkin heti, että ei se maistunutkaan vedelle. Puklasin oudon juoman rinnuksilleni ja tajusin pian, että se oli sevenupia - ei siis mitään myrkkyä. Nopeet refleksit :) Lapset ja mies kieltämättä hieman hekotteli.
Voi ihanaa!!! Täällä on muitakin sekoja. Mulla ei siis olekaan dementia🤗🤗🤗 tai sitten meillä on kaikilla😂
Olin ihan viimeisillään raskaana, jo yli lasketunajan. Oltiin menossa prismaan ja siinä puhelinta selailin. Mies astui ulos autosta ja ihmetteli että enkö tule. En ymmärrä, mutta käsi jämähti siihen puhelimen selaus asentoon (kyynerpää kiinni vartalossa ja käsi n 90 asteen kulmassa), ajattelin että puhelin pitää laittaa laukkuun mutta jostain syystä tässä ihme pingviinikäsiasennossa vain heilautin kättä (siis tossa asennossa tönkkönä vaan olkapäästä liike) kojelautaa kohti kuin ”laittaakseni” puhelimen siihen. No lattialle meni ja jäin hämmästyneen katsomaan että mitäs hemmettiä. Mies repesi nauruun ja tuli onkimaan puhelimen mulle takaisin. :)
Ei oo kerta eikä kaksi, kun olen työpaikan lukollisen postilaatikon avaimen oman naulansa sijaan vienyt omaan henkilökohtaiseen kaappiini.
Lapsen ollessa pieni kävin mielenterveystoimistossa synnytyksen jälkeen alkaneesta masennuksesta. Jossain vaiheessa siellä oli sellainen psykiatri, joka huusi minulle vihaisena koko vastaanoton ajan (teki tätä muillekin). Käynnin jälkeen ajelin hakemaan lasta ryhmiksestä, olin sen huutamisen jälkeen vähän ajatuksissani ja ajoin 20 m ohi hoitopaikan tienhaaran, peruutin ja ajoin pihaan. Tehtiin lastensuojeluilmoitus, epäilivät että olisin ollut kännissä tai aineissa.
Oltiin lapsettomuushoidoissa, kun olin viimeisten kuukautisten aikaan muistavinani, että tamponi on sisälläni, mutta kun en sitä sormin tuntenut, ajattelin, että kai sen sitten olen pois ottanut ja laitoin uuden. Siinä sitten muutaman viikon päästä alkionsiirtoon mennessä gynekologi löysi tamponin sisältäni. Kerroin, että en ole mitään hajuakaan huomannut, mutta gyne sanoi, että kyllä tämä haisee. Sain Flagyl-kuurin. Raskaus ei alkanut sillä kerralla.
Minä en jaksa enää edes hävetä, jos yritän maksaa ostoksia jollain epämääräisellä kortilla, mitä lompakosta löytyy. Olen varma, että nämä on kassoille niin päivittäisiä, ettei se heitä paljon hetkauta.
Äitini hukkasi muutama vuosi sitten juuston. Sen piti olla jääkaapissa, mutta ei ollut. Mä löysin sen mikrosta joitain tunteja myöhemmin :D Nyt joka kerta, kun se hukkaa jotain, suosittelen tarkistamaan mikron.
Menin zumbaan pikkuhoususillani. Otin siis ulkohousut pois ja laitoin kengät jalkaan, mutta unohdin pukea trikoot ajatellessani ihan muita asioita. Yhdessä naurettiin parin zumbakaverin kanssa asialle, kun tunnin alussa menin päivittämään kuulumisia. Meillä on onneksi rento henki, niin ei pahemmin edes nolottanut.
Istuin pöntölle, unohdin laskea housut ja pissin leggareiden ja pikkareiden läpi kaikessa rauhassa. Olin todella väsynyt tuolloin
Laitoin tiskiainetabletin lasiin ja tein siitä itselleni vitamiiniporejuomaa. Ihmettelin hetken kuluttua kun ei poreillut, ja sitten tajusin asian.
Kysyin mieheltäni tarvitseeko hän vaipanvaihtoa. Mies mumisi jotakin takaisin, meni 5 sekuntia ennen kuin molemmat tajusivat mitä sanoin ja sitten hajottiin yhtä aikaa nauramaan.
Olin vähän ujo tyttö nuorempana, ja aamulla kun heräsin niin menin pukemaan vessaan poikaystävän luona. Onnistuin pudottamaan rintaliivit vessanpyttyyn. Ja poikaystävä asu vielä vanhempien luona. Mulla ei ollut taskuja päällyshousuissa, ja en kehdannut pölähtää rintaliivit kädessä takaisin. Inhosta väristen sitten puin ne rintaliivit päälle, ja poikaystävä kummissaan kun aamupalan jälkeen halusin vain kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Varoitus tupakkaihmisille ja hajamielisille. Ei kannata ottaa jo juotua tölkkiä tuhkakupiksi. Unohdus tulee hetkessä jos pöydällä ne kaks tölkkiä.
Rutista tuhkistölkkiä vähän niin erottuu muista.
Vierailija kirjoitti:
Menin zumbaan pikkuhoususillani. Otin siis ulkohousut pois ja laitoin kengät jalkaan, mutta unohdin pukea trikoot ajatellessani ihan muita asioita. Yhdessä naurettiin parin zumbakaverin kanssa asialle, kun tunnin alussa menin päivittämään kuulumisia. Meillä on onneksi rento henki, niin ei pahemmin edes nolottanut.
Vähän ohiksena. Nykyään kun on näitä toppeja ja tosi pieniä paitoja, en ennen jumpan alkamista olisi itse huomannut mitään erikoista, kun yksi nuori nainen tuli jumppaan urheilurintsikoissa. Mutta hänen kaverinsa huomautti, että sulta tais jäädä jumppatoppi pois. Tyttö kävi vähän nolon näköisenä sen laittamassa päälleen.
Lensin Italiaan ja siellä lentokentällä kävelin iloisena tulohallista ulos ja aloin katsella, mistä ja miten pääsen junalla lentokentältä keskustaan. Löysin lippujen ostopaikan ja olin jo lähdössä kohti paikallisjunia, kunnes muistin, että olihan minulla muutakin matkatavaraa kuin pieni käsilaukku, johon mahtui vain lompakko, passi ja puhelin.
Olin unohtanut noutaa matkalaukkuni sieltä hallin hihnalta. Eihän siinä muuta kuin hakemaan ne sieltä tullin takaa (onnistui sen verran helposti, että tässä kohtaa vois todeta pari sanaa ko. kentän turvallisuusjärjestelyistä, mutta jääköön nyt tähän).
Mulla on aina kaupoissa vähän vaikeaa.
Kävelen päin lasiovia ja peilejä ja pyytelen anteeksi mallinukeilta ja tietysti myös säikähtelen niitä, etenkin jos ovat jotenkin onnistuneet hiipimään huomaamattani selän taakse.
Onneksi nukkeja ei enää monessa paikassa käytetä, eli siltä osin alkaa jo helpottaa.
Pakko vielä jatkaa, tuli jonkun puuronkeitosta mieleen. Joskus töissä tein mikropuuroa aamupalaksi, ja siinä samalla juttelin jonkun työkaverin kanssa. Jossain vaiheessa aloin ihmettelemään palaneen käryä, voi helekatti kun jäi vesi laittamatta ja kärvensin pelkkiä hiutaleita... onneksi ei sentään mennyt sprinklerit päälle, lautanen kyllä halkesi. Loppupäivän sain selittää töihintulijoille, että ei ole ollut tulipaloa missään, minä se vaan kokkasin...
Kahvinkeittimelle käy myös aika hassusti, jos sen sulattaa kiinni hellan levyyn. Hajukin on mahtava, ja tuulettaminen hieman ikävää, kun ulkona on reilu -20 pakkasta. Jostain syystä tykkään nykyisestä induktioliedestä 😃
Mä hukkaan aina silmälasini, ja ne on löytynyt oudoista paikoista. Josus metsästin kotona niitä tunnin, ja melkein luovutin. Mut ajattelin vielä kurkata sohvankin alle. Siinä pyllistellessä sitten kuului kopsahdus. Mulla tapana pitää kotona sellaista "marge simpson"-nutturaa, ja sinne ne oli sitten imeytynyt enkä tuntenut päässä mitään outoa.