Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
281/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse, mutta isäni unohti minut aina synttäreille, kerhoon, päiväkotiin, uimahallille... päiväkodin tädit tiesivät isäni vähän hajamieliseksi ja joskus tuttu täti vei minut kotiinkin asti, koska hän asui kuitenkin naapurissamme.

Isäni on vähän hajamielinen kuten minäkin. Olemme molemmat huonoja hoksaamaan ajankulua, jos puuhaamme jotain.

Vierailija
282/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenavana aina välillä koulukirjoja avatessa kummastelin, miksi sivujen alareunassa on ruskeaa mähmää tai limaista seittiä. Tulee aika kaunista jälkeä, kun banaaninkuoret on muhineet repussa viikon pari… Sama on jatkunut aikuisikään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin äidilleni pesemään pyykkiä ja unohdin pyykit ja kotiavaimet sisälle.

Olen monesti unohtanut ruoista tai leivonnaisista ainesosia; kerran leivoin mokkapaloja ilman rasvaa.

Joskus on myös tullut pestyä hiukset hoitoaineella kunnes tajusin miksi ei tullut puhdasta.

Vierailija
284/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on monesti käynyt niin, että lähden kaupasta hakemaan jotain tiettyä ja palaan kotiin vain huomatakseni, että unohdin sen mitä piti lähteä ostamaan. Sama myös niin, että on pitänyt lähteä vaikka viemään miehelle jotain ja kesken matkan huomaan, että se jäikin kotiin. Ja eikun takasin.

Yksi päivä kävi niin, että olin aivan ajatuksissani ja väsyneenä laittamassa vauvan puuroa mikroon ja sekoittelin kaurahiutaleet veteen ja pistin ensin mittakipon mikroon, sitten puurokulhon lusikkoineen päivineen ja laitoin vielä mikron päällekkin. Onneks tajusin heti kun painoin starttinappulaa, että mitä sitä nyt oikeen ollaan tekemässä.... huhhuh onneksi ei käynyt mitään

Vierailija
285/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaapista puhtaat sukat ja kävelin  ne kädessä keittiöön, nenäni vuoti joten repäisin palan talouspaperia.. ja niistin  sukkaan.

Vierailija
286/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttamassa ja tyhjentelin epämääräistä tilpehöörikuppia, toiseen käteen takaisin kippoon palautuvat ja toiseen käteen roskat. Purkaessani laatikoita ihmettelin kippoa, missä siis oli ne roskat - heitinkin sinne roskapussiin mm. mp3soittimen ja kuulokkeet, ~6 € edestä kolikoita ja pari sytkäriä.

Käytän piilareita, joten olen usein paniikinomaisesti etsinyt silmälasejani vaikka ne ovat olleet päässä.

Yleensä käyn postissa töiden jälkeen -tällä kertaa kävin aamulla kun oli töiden jälkeen menoa. Havaitsin vasta kotiovella, että töihinhän mun piti sieltä postista mennä.

Vierailija
287/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan muistisairaan isäni asioita ja olen useamman kerran esitellyt itseni uudelle ihmiselle hänen nimellään :D Jotenkin siihen vaan on rutinoitunut kun joutuu useamman kerran viikossa aloittamaan puhelun, hei, olen *Minna Virtanen ja hoidan *Mikko Virtasen asiaa X" ja siinä sitten menee senat sakaisin.

Vierailija
288/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tämä on aika yleistä. Laittakaa vain kerrostalossa asuvat portaita pitkin kulkevat ylänuolta, jos tekin olette ihmetelleet, miksei avain käy oveen, ennen kuin tajuatte, että olette ylä-/alapuolella asuvan naapurin ovella.

Mä olin kerran oikeassa kerroksessa mutta väärässä rapussa. Ensin ihmettelin miksi avain ei sovi oveen, sitten huomasin että "minun" ovessani oli vielä vieras sukunimikin 😄

Ootkohan ollu mun oven takana keskellä yötä? Joku on joskus vääntänyt ja kääntänyt avainta ovessani ja sitten jossain vaiheessa huomasi, että väärä ovi, kun kuulu vaan "Ei hitto, täähän on "Virtanen"!"

Mun ovelle ilmestyi joskus kolme nuorta miestä. Aikansa yrittivät avata ovea, mutta avain ei vain toiminut. Samalla alueella oli rivissä monta melkein identtistä taloa, joten rappu, kerros ja ovi olivat varmaan sinänsä ihan "oikeat", mutta talo oli vain väärä.

Vierailija
289/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoni piereskelevät välillä.

Vierailija
290/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin ajatuksissani päin liikennemerkkiä. Kops.

Vierailija
291/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiovi ei aukene auton oven kaukosäädintä napsuttelemalla.... :D  

Onneksi ei kukaan nähnyt...

Vierailija
292/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli sairaalassa murtuneen jalan takia ja lupasin hakea hänet kotiin. Oltiin samalla menossa mummolleni pikaisesti kahville. Jostain syystä onnistuin pukemaan itseni muuten siististi, mutta jätin päälleni t-paidan jota käytän rempatessa. Kainaloista ja edessä isoja reikiä ja muuta likaa maaleista. Oli vielä talvi joten oli pakko ottaa takki pois. Siinä sitten nolona olin ja onneksi tilanteelle pystyttiin nauramaan. Oli kuitenkin super nolo fiilis.

Vierailija
293/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kaupassa,ja katoin että ompa tutunnäköinen ihminen edessä. Juu peilihän se oli. Mut olen kyllä sitä omaa kuvajaistakin pelästyny.

Vierailija
294/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tämmönen. Pitkä synnytys takana. Ja mulle annettiin ne sideharsohousut ja sellainen pieni pyyhe. Enkö mä pönttöpää sitten alkanu taitteleen sitä pyyhettä siteeksi harsokalsreihin. Juu ja sanoinkin vessasta tullessa ettei tää pyyhe ole kovin imuykyinen. No mulle sanottiin lakonisesti et siellä vessassa olis ollut niitä isoja siteitä. No olin punainen kuin maakrapu. No ehkä ilokaasulla osuutta asiaan. Kun kesken synnytyksen vain istuin ja kikattelin, eivät hoksanneet ottaa sitä kädestä, vaan imppailin sitä tosi reippaasti, ja miltei unohdin et olin synnyttämässä. Huh missä huuruissa sitten olinkaan.

Vierailija
295/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pölö kirjoitti:

Tulin väsyneenä kotiin ja järkyttävä pissahätä. Äkkiä vessaan, housut alas. Siinä kesken toimituksen huomasin, että ai niin...alushousutkin olisi voinut muistaa laskea alas...

Mulla sama! Pissasin alushousut jalassa, ja huomasin asian vasta kun rupesin pyyhkimään.

Ja olin selvin päin, alkuillasta kotona, tavallinen perheenäiti. Pikkuhousut oli ihan normit puuvillaiset, ei mitkään stringit. En voi käsittää.

Itelle kans käyny, voi noloutta. Kerran kävin erästä kurssia, ja käytiin tutustumassa eräällä tehtaalla. Käväsin vessassa. Ja aina "tähtään" ylhäältä pöpökammonen kun olen. Ja ihmettelin kun lirisee oudosti. No olin unohtanu nostaa sen kannen. Kotona sen huomaa, ja kerkee viel avaseen. Mut onneksi niitä vessoja oli enemmän, etten jääny kiinni. Ja käsipapereilla koetin kuivatella...hmmm

Vierailija
296/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtuu sellaista että pesen hampaani väärällä harjalla, huomaan usein silloin kun harja tuntuu erilaiselta kuin ennen.. myöskin suihkussa saatan laittaa hiuksiini miehen vartalonpesuainetta, tai unohtaa kokonaan pestä hiukset. Ovikellon soidessa silloin kun olen kännykällä, yleensä kiireessä ryntään avaamaan oven ja kännykkä on ehtinyt kadota matkan varrelle. Kissanomistajana saatan unohtaa että kissa on kyljessä nukkumassa, vaihdan asentoa ja kuuluu vain "miu" kun meinaa kissa jäädä alle. Kahvia keittäessä unohtuu laittaa pannu paikoilleen, ja saatan lähteä kiertelemään kesken kahvinkeitin, eli suodatinpusseja löytyy mitä kummallisimmista paikoista.

Vierailija
297/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei sattunu mulle, mut äidinäiti oli hieman hajamielinen. Keräsi maitopurkkeihin pikkuroskia, ja lähti kauppaan se tölkki kädessä. Ja otti maitokaapista muutaman purkin, ja laittoi sen "roskapurkin" mukaan. Eikä siinä mitään mutta kassa oli ottanut siitäkin hinnan. Ja kotona huomannu vasta et sama purkki palas kotiin.  Ja tää oli joskus -70-luvulla.

Vierailija
298/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt ensimmäiselle neuvolakäynnille. Koliikkivauva ja unet vähissä. Silti laitoin kauniin kesämekon ja hiuksetkin kampasin. Mut ajatuksissani olin laittanut jalkaani pari numeroa liian isot kumpparit enkä ees huomannut ennenku kotona.

Vierailija
299/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus tupakkaihmisille ja hajamielisille. Ei kannata ottaa jo juotua tölkkiä tuhkakupiksi. Unohdus tulee hetkessä jos pöydällä ne kaks tölkkiä.

Vierailija
300/922 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti puhun puhelimeen samalla kun kiivaasti etsin sitä jokapaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi