Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
21/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman munakelloa söisin vain palaneita ruokia. Olen keittänyt useampaan kertaan keitinvedet kattilasta höyryksi ja paistanut uunissa niin mustaa ruokaa, ettei sitä enää voinut tunnistaa. Munakellosta huolimatta olen kerran lähes polttanut pullat uuniin. Kun piipitys alkoi kuulua, menin vastaamaan puhelimeen ja tajutessani, että puhelin ei soi, yritin silti vielä painella sitä, kun en tajunnut, ettei ääni kuulu siitä. Onneksi munakello on sinnikäs ja pullat pelastuivat.

Ostoskassit jätän usein purkamatta. Kannan ne vain keittiöön, mistä löydän ne myöhemmin.

Roskapussin olen kantanut pari kertaa bussipysäkille asti.

Nauroin tälle vedet silmissä, ihana!

Vierailija
22/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unohtanut koiran kaupan pihalle pari vuotta sitten, asuin n.400m päässä. Siellä se vähän ihmetellen odotteli kun kävelin takaisin. Onneksi sen luontoinen tapaus ettei hätkähdä oikein mistään, kova luu. Lähdettiin kotiin niinkuin mitään ei olis tapahtunutkaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa huulirasvaa, mutta kaivoinkin laukusta tamponin. Huomasin tilanteen vasta kun tamponi oli naamani edessä ja mietin puolisekunttia, että miten tämän saa auki. Olin työpaikalla avokonttorissa, mutta onneksi kukaan ei huomannut tilanneta. 

Vierailija
24/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 12 aikaan yöllä menin juomaan vettä ja ajatuksissani lääkekaapille. Otin sitten kaksi thyroxiinia mikä pitää siis ottaa joka aamu. En kyllä ymmärrä miten olin niin ajatuksissani. Sitten ruoesin vähän panikoimaan että onkohan vaarallista , mutta noita pitäis syödä ilmeisesti aika paljon ennnen kuin on jotain haittaa. Ihmettelen vieläkin miten olin voinut olla noin ”sekaisin”😅

Vierailija
25/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 12 aikaan yöllä menin juomaan vettä ja ajatuksissani lääkekaapille. Otin sitten kaksi thyroxiinia mikä pitää siis ottaa joka aamu. En kyllä ymmärrä miten olin niin ajatuksissani. Sitten ruoesin vähän panikoimaan että onkohan vaarallista , mutta noita pitäis syödä ilmeisesti aika paljon ennnen kuin on jotain haittaa. Ihmettelen vieläkin miten olin voinut olla noin ”sekaisin”😅

Täällä kans vajaatoimintapotilas...Olen kerran saman aamun aikana ottanut Thyroxin-annokseni kolme kertaa. Voin kertoa että hieman tärisytti ja särki päätä sinä päivänä! Tästä lähtien aloin suosiolla käyttää dosettia, ei muisti riitä muuten.

Vierailija
26/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun voi laittaa suoraan Iltalehteen.

Vierailija
27/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen unohtanut koiran kaupan pihalle pari vuotta sitten, asuin n.400m päässä. Siellä se vähän ihmetellen odotteli kun kävelin takaisin. Onneksi sen luontoinen tapaus ettei hätkähdä oikein mistään, kova luu. Lähdettiin kotiin niinkuin mitään ei olis tapahtunutkaan :D

Toivottavasti- ja todennäköisesti koira sai vähän extra-haleja tämän takia :)

Vierailija
28/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme melkein kaikki viikonloput kesämökillämme, missä meillä on tapana päästää koira aamupissalle avaamalla pirtin ovi ja koira menee metsän laitaan asioillensa. Sitten eräs arkiaamu klo 6 avasin hätäiselle koiralle oven. Hetken kuluttua mietin, että miksi oven takaa kuuluu raapimista ja ulinaa. Sitten tajusin, että emme olekaan maalla vaan olen päästänyt koiran yksin kolmannen kerroksen rappukäytävään. 

Vierailija
29/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallista on juoda kahvia samalla, kun maalaa akvarellityötä - tai lähinnä pitää kahvimukia ja vesimukia vierekkäin. Kahvilla saa toki maalattua hienoja pintoja, mutta se vesi ei kovin hyvältä maistu. :)

Vierailija
30/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen kaadoin aamupalapöydässä unisena puuroon kahvia ja ihmettelin miksi maistui oudolta. Miehellä oli naurussa pidättelemistä :D Aamuisin näitä on sattunut muitakin, esim olen laittanut kännykän jääkaappiin ja sitten etsinyt sitä paniikissa.

Vierailija
31/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran (muualla kuin töissä) törmännyt oviin aika lujaakin, kun olen vain heilauttanut työpaikan kulkulätkää kahvan edessä ja rojahtanut päin ovea. Työpaikalla ovet siis aukeavat työntämällä, kahvoja ei tarvitse käännellä.

Vierailija
32/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurahiutaleet kahvinkeittimen suodatinosassa on hyvin tuttu lopputulos.

Meillä vaihdettiin lopulta pikakahviin, kun jompikumpi keitti vähän väliä kahvia ilman puruja, ilman suodatinpussia tai ilman vettä. Ilman pannuakin kokeilin kerran, mutta vain kerran.

Vierailija
33/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin puhelimessa mieheni kanssa, kun olin kävelemässä kotiini. Aloin taskusta siinä kävellessäni kaivelemaan avaimia ja sitten tokaisin miehelleni että "Missä ihmeessä mun puhelin on?!", hetken päästä sitten tajusin.

Vierailija
34/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassajonossa ladon ostokset hihnalle ihan tavallisesti. Vähän hölmö olo tuli, kun pääsin vuorollani eteenpäin. Olin jo siinä ajatuksissani pannut siirtänyt ostokseni hihnalta takaisin kärryyni. Ööö.. Joo anteeksi, olin vähän ajatuksissani...odota hetki, nostellen nämä uudestaan...

Parkkipaikalla istuin omaan autoon ja ihmettelin, kun ratti puuttuu. Istuin takapenkillä.

Vierailija
35/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa Euroopan kaupunkilomalle. Menin bussilla lentoasemalla huomasin, että ne siistit kaupunkitennarit ovat jääneet kotiin eteiseen ja olin lähtenyt matkalle rumissa ja maalitahraisissa feikki-crocseissa. Laukussa ei tietenkään ollut vaihtokenkiä. Kaveri odotti jo kentällä valmiiksi ja nauraa räkätti. Kiertelin tuskissani lentoasemalla, mutta en löytänyt mitään kohtuuhintaista ja sopivaa kenkäparia mistään liikkeestä. Aamutossuja olisi ollut tarjolla. 

Vierailija
36/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ehkä vähän aiheen vierestä, mutta: harjoittelin tässä luomivärin laittamista niin että suljin sen silmän jota meikkasin ja todella keskittyneenä siinä tuhertelin. Kun oli aika siirtyä meikkaamaan toista silmää suljin senkin ja säikähdin kun en yhtäkkiä nähnytkään enää mitään. Elämäni blondein hetki.

Vierailija
37/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanut miljoona kertaa ohi risteyksen mistä pitäisi kääntyä tai lähtenyt ajamaan ihan eri suuntaan kuin olisi pitänyt. Yleensä joko puhelimessa puhuminen tai sitten ihan vaan omissa ajatuksissa oleminen aiheuttaa tämän. Ja siinä sitten kauhea paniikki että missä saan auton ympäri ja takaisin omalle reitille.

Nämä kahvit muroissa ja kännykät jääkaapissa ovat ihan hauskoja, mutta jouduttuani "ihan ajatuksissani olin kun puhuin puhelimeen"- autoilijan töytäisemäksi sitä toivoisi, että auton ratissa keskityttäisiin siihen ajamiseen. Toki tuossa esimerkissä nyt ei mitään vahinkoa tapahdu ellei tehdä mitään paniikkijarrutuksia tai kieputella kiireessä autoa ympäri mutta silti...

Vierailija
38/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain töihin vierailijaa rautatieasemalta ja ajoin sitten hänen kansaan lasteni päiväkotiin.

Vierailija
39/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kotiin rivarin pihaan, missä auto pysäköitiin asunnon eteen. Unohdin sitten jotenkin viimeisen jarrutuksen ja törmäsin seinään. Vauhtia ei ollut, eikä paurioita tullut, ja mikä tärkeintä, ketään naapureita ei sattunut olemaan pihalla näkemässä, kun peruuttelet seinästä kauemmas.

Oli aika hämmentynyt olo, kun tosiaan jotenkin vaan unohdin jarruttaa.

Kerran uimarannalla unohdin sukeltaessa olla hengittämättä. Vedin sitten ihan kunnolla vettä henkeen. Olisi kyllä yskittänyt, mutta nolotti niin, että yritin vaan huomaamatta köhiä. Samalla tavoin hämmentynyt olo kuin edellä. Ihan vaan jotenkin unohdin sen hengitysasian.

Vierailija
40/922 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarallista on juoda kahvia samalla, kun maalaa akvarellityötä - tai lähinnä pitää kahvimukia ja vesimukia vierekkäin. Kahvilla saa toki maalattua hienoja pintoja, mutta se vesi ei kovin hyvältä maistu. :)

Mulla oli opiskeluaikaan (tekniikan ala) paha tapa napostella jotain samalla kuin tein vanhan ajan kynällä tehtäviä fysiikan ja matikan tehtäviä. Parikin kertaa olen huomannut pureskelevani pyyhekumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan