Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-vuotias tytölläni haiskahtaa jo hiki

Vierailija
16.08.2018 |

siis miten noin nuori lapsi voi jo haista hielle? isosisaruksetkaan ei haise, ei edes 14 vuotias poika.. siksi yllätyinkin tästä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä alkaa murkkuikä aikaisemmin. Siksi.

Vierailija
2/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hänelle tuoksuton dödö. Joutuu pian kiusatuksi, jos haisee. Ja joka päivä suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää isompien sisarusten vaatteita, joihin on hajuja pinttynyt? Isommat käyvät useammin pesulla?

Vierailija
4/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää isompien sisarusten vaatteita, joihin on hajuja pinttynyt? Isommat käyvät useammin pesulla?

isosisarukset eivät haise edelleenkään.. ja tämä hielle haiseminen alkanut ihan tässä viime aikoina

Vierailija
5/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni oli samassa tilanteessa jo 8-vuotiaana. Dödön käyttö oli vaan kovin vaikea muistaa. Muistuttelin siitä joka päivä ja pyysin haistamaan omia kainaloita, kun ei muuten meinannut muistaa. Siitä sen oppi pikkuhiljaa.

Vierailija
6/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vaihe, vuosi nyöhemmin ei enää haise. Murkkuikää odotellessa....

On muuten uskomatonta miten vaikea on saada tuon ikäinen käyttämään dödöä, luulis että menis yhtä automaattisesti kuin hammaspesu ja että itse haluaisi olla hajuton.

Vierailija
7/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle? Hormonitoiminnan alkua? On jotain pitkävaikutteista deodoranttia. Juttele hänen kanssaan, että ottaa deodoranttia arkikäyttöön. Toivottavasti ei kiusata tuon takia.

Vierailija
8/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä alkoi haisemaan kainalohiki 5-vuotiaana. Vaaratonta, adrenarke nimeltään.

Vierailija
9/9 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes. Silloin lapsi voi haista hielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän