Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettavia nuo tyypit, jotka tuhoavat Helsinkia mm. kivittamalla ikkunoita ja sytyttelemalla paloja VR:n makasiineilla. Toivottavasti joutuisivat pitkaksi aikaa leivattoman poydan

Vierailija
02.05.2006 |

ääreen. Ihmisoikeudet pitäisi ottaa tuollaisilta eläimellisesti käyttäytyviltä yksilöiltä pois. Poliiseille vaan huomattavasti kovemmat otteet tuollaiset luusereiden kuriin saamiseksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

talonvaltaajat ja graffitientekijät vuosiksi linnaan, raiskarit ja murhaajat saa kyllä selvitä lievemmillä tuomioilla. :(

En hyväksy vandalismia tai väkivaltaa, mutta musiikkitalon rakentaminen nyppii kyllä minuakin. Ja monet muut asiat.

Vierailija
2/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" alonvaltaajat ja graffitientekijät vuosiksi linnaan, raiskarit ja murhaajat saa kyllä selvitä lievemmillä tuomioilla. " Tuon nyt keksit ihan itse.

SofterSin:

talonvaltaajat ja graffitientekijät vuosiksi linnaan, raiskarit ja murhaajat saa kyllä selvitä lievemmillä tuomioilla. :(

En hyväksy vandalismia tai väkivaltaa, mutta musiikkitalon rakentaminen nyppii kyllä minuakin. Ja monet muut asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SofterSin:

Vierailija
4/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt monenlaisissa makasiinien tapahtumissa. Mutta mä boikotoin kyllä jokaista musiikkitalon tapahtumaa, oli siellä sitten kuolleista heränyt Elvis lauleskelemassa tms, niin en mene.

SofterSin:

Vierailija
5/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luulin, että ne olivat turhautuneita globalisaatiota ja hallitusta vastustavia hippejä, joille kuitenkin kelpaa parjaamansa yhteiskunnan tukirahat toimeentulon lähteeksi.

Vierailija
6/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

olen käynyt monenlaisissa makasiinien tapahtumissa. Mutta mä boikotoin kyllä jokaista musiikkitalon tapahtumaa, oli siellä sitten kuolleista heränyt Elvis lauleskelemassa tms, niin en mene.

SofterSin:

Vierailija
7/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä luulin, että ne olivat turhautuneita globalisaatiota ja hallitusta vastustavia hippejä, joille kuitenkin kelpaa parjaamansa yhteiskunnan tukirahat toimeentulon lähteeksi.

Vierailija
8/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hienoa, että vielä löytyy nuoria ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan ja uskaltavat näyttää mielipiteensä julkisesti! On hienoa, että kaikki nuoret eivät ole pelkkiä trendien perässä juoksevia tyhjäpäitä!

Vierailija
9/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on hienoa, että vielä löytyy nuoria ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan ja uskaltavat näyttää mielipiteensä julkisesti! On hienoa, että kaikki nuoret eivät ole pelkkiä trendien perässä juoksevia tyhjäpäitä!

Vierailija
10/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä riehujilla mitään näkemyksiä ole. Älykkäät ihmiset käyttävät riehumisen sijasta muita vaikuttamiskeinoja.