Oksettavia nuo tyypit, jotka tuhoavat Helsinkia mm. kivittamalla ikkunoita ja sytyttelemalla paloja VR:n makasiineilla. Toivottavasti joutuisivat pitkaksi aikaa leivattoman poydan
ääreen. Ihmisoikeudet pitäisi ottaa tuollaisilta eläimellisesti käyttäytyviltä yksilöiltä pois. Poliiseille vaan huomattavasti kovemmat otteet tuollaiset luusereiden kuriin saamiseksi.
Kommentit (11)
" alonvaltaajat ja graffitientekijät vuosiksi linnaan, raiskarit ja murhaajat saa kyllä selvitä lievemmillä tuomioilla. " Tuon nyt keksit ihan itse.
SofterSin:
talonvaltaajat ja graffitientekijät vuosiksi linnaan, raiskarit ja murhaajat saa kyllä selvitä lievemmillä tuomioilla. :(En hyväksy vandalismia tai väkivaltaa, mutta musiikkitalon rakentaminen nyppii kyllä minuakin. Ja monet muut asiat.
SofterSin:
talonvaltaajat ja graffitientekijät vuosiksi linnaan, raiskarit ja murhaajat saa kyllä selvitä lievemmillä tuomioilla. :(En hyväksy vandalismia tai väkivaltaa, mutta musiikkitalon rakentaminen nyppii kyllä minuakin. Ja monet muut asiat.
olen käynyt monenlaisissa makasiinien tapahtumissa. Mutta mä boikotoin kyllä jokaista musiikkitalon tapahtumaa, oli siellä sitten kuolleista heränyt Elvis lauleskelemassa tms, niin en mene.
SofterSin:
minä luulin, että ne olivat turhautuneita globalisaatiota ja hallitusta vastustavia hippejä, joille kuitenkin kelpaa parjaamansa yhteiskunnan tukirahat toimeentulon lähteeksi.
stella80:
olen käynyt monenlaisissa makasiinien tapahtumissa. Mutta mä boikotoin kyllä jokaista musiikkitalon tapahtumaa, oli siellä sitten kuolleista heränyt Elvis lauleskelemassa tms, niin en mene.SofterSin:
Vierailija:
minä luulin, että ne olivat turhautuneita globalisaatiota ja hallitusta vastustavia hippejä, joille kuitenkin kelpaa parjaamansa yhteiskunnan tukirahat toimeentulon lähteeksi.
on hienoa, että vielä löytyy nuoria ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan ja uskaltavat näyttää mielipiteensä julkisesti! On hienoa, että kaikki nuoret eivät ole pelkkiä trendien perässä juoksevia tyhjäpäitä!
Vierailija:
on hienoa, että vielä löytyy nuoria ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan ja uskaltavat näyttää mielipiteensä julkisesti! On hienoa, että kaikki nuoret eivät ole pelkkiä trendien perässä juoksevia tyhjäpäitä!
Vierailija:
Ei näillä riehujilla mitään näkemyksiä ole. Älykkäät ihmiset käyttävät riehumisen sijasta muita vaikuttamiskeinoja.
talonvaltaajat ja graffitientekijät vuosiksi linnaan, raiskarit ja murhaajat saa kyllä selvitä lievemmillä tuomioilla. :(
En hyväksy vandalismia tai väkivaltaa, mutta musiikkitalon rakentaminen nyppii kyllä minuakin. Ja monet muut asiat.