Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotto ja Skrill-tili/MasterCardin prepaid

Vierailija
16.08.2018 |

Nyt pitäisi säästää sellaiselle tilille, josta voi hoitaa myös verkkomaksuja ja tietysti nostaa käteistä ja maksaa kassalla.
Pääseekö jo käsiksi Skrill-tiliin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo= uo

Vierailija
2/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa usko mennä ihmisiin,kun ei haluta hoitaa maksujaan... Suomessa on n. 40% kansasta luottotiedottomia. Kiva opettaa omille lapsilleen ettei vastuuta tarvitse kantaa senkus nostaa vain :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin säästää reissua varten. Maksaisin hotellin kortilla ja muita ostoksia. Jos säästän pankkitililleni, uo vie varmasti, vaikka ulosmittaa palkasta jo 1/3.

En luota voutiin.

Vierailija
4/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa usko mennä ihmisiin,kun ei haluta hoitaa maksujaan... Suomessa on n. 40% kansasta luottotiedottomia. Kiva opettaa omille lapsilleen ettei vastuuta tarvitse kantaa senkus nostaa vain :P

Lässynlää. Maksan jo palkastani. Ei sen ulosottomiehelle tarvitse ahnehtia enempää.

Vierailija
5/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin säästää reissua varten. Maksaisin hotellin kortilla ja muita ostoksia. Jos säästän pankkitililleni, uo vie varmasti, vaikka ulosmittaa palkasta jo 1/3.

En luota voutiin.

Kumma kyllä mä olen voinut luottaa. Neton nettona sovittu 400e/kk 6v. ajan eikä ole missään vaiheessa ottanut liikaa tai liian vähän. Kannatasko soitella sinne voutille ja pitää kirjaa maksuista? Ei ne voi alkaa nostelemaan omiaan.

Vierailija
6/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja sinun uskos ihmisiin. Voi Jeesus.

Vierailija
7/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota voutiin.

Kumma kyllä mä olen voinut luottaa. Neton nettona sovittu 400e/kk 6v. ajan eikä ole missään vaiheessa ottanut liikaa tai liian vähän. Kannatasko soitella sinne voutille ja pitää kirjaa maksuista? Ei ne voi alkaa nostelemaan omiaan.

Tottakai voi! Ja nostaakin heti kun näkee että köyhä on säästänyt.

Vierailija
8/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota voutiin.

Sulla on outo vouti. Mulla on säästössä 200e eikä ole nipitänyt mitään ja ihan yleisellä tilillä on.

Vierailija
9/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa usko mennä ihmisiin kun halutaan kiskoa kamalia korkoja, monikymmenkertaiset lainasummaan nähden, ihmisiltä, jotka ovat joutuneet taloudelliseen ahdinkoon.

Vierailija
10/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota voutiin.

Sulla on outo vouti. Mulla on säästössä 200e eikä ole nipitänyt mitään ja ihan yleisellä tilillä on.

200?

Minä ajattelin säästää n 5000€

Vierailija
11/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo ei pääse skrill tilille, se ei ole kotimainen.

Puuttuu vielä tietysti että palkan voisi saada sille tilille suoraan... varmaan voikin.

Vierailija
12/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski jättää laskut maksamatta?

Vierailija
13/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne sitä skrilliä nää kun tili on ulkomaillakin muistaakseni ja jos talletat jonkun toisen tililtä tai säästät käteisenä 

Vierailija
14/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti.

Mitä merkitystä sillä nyt on, miksi laskut oli maksamatta. Köyhä kyselee varmoja säästövinkkejä, eikä pyytänyt mielipiteitä idiooteilta.

Vierailija
15/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu sä oot tyhmä apina! Ei se elämä vaan aina mene unelmien mukaan, mitäs jos joku ajaa sun yli pimeellä ja tiput vuosien päästä paskaeläkkeelle liikuntakyvyttömänä? Maksa siinä sitten lainat jotka eivät siitä vähene vaikka tulot pienenee. Talo ulosottoon ja jäät pankillekkin velkaa. 

Vierailija
16/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne sitä skrilliä nää kun tili on ulkomaillakin muistaakseni ja jos talletat jonkun toisen tililtä tai säästät käteisenä 

Kun valitsee trustlyn siirtäessä rahaa tililtä, vouti ei näe mitään. Voit sanoa kysyttäessä ostaneesi nettiostoksen.

Vierailija
17/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis mahdollista vihdoin, uovelkainen voi siis sittenkin säästää muuallekin kuin patjan väliin?!

Vierailija
18/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on skrill-tili?

Vierailija
19/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on ollut. Ap:sta saa kuvan elämämkoululaisesta. Vaikka olisit kokenut mitä ei oikeuta räkäposkella huutamaan. Yksinkertaiset kyselee netistä :P

Ei se ole multa pois, mutta ei sitten kannata huutaa kun sillat romahtaa tai verovaroin kustannettavia paikkoja suljetaan, sillä yleensä tällaiset tyypit harjoittaa myös veronkiertoa. No kai tää on tätä luonnon omaa kiertokulkua :D

Vierailija
20/29 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ulosottomies viedä rahat alaikäisten lasten tileiltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi