Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tamponin kanssa uida

Vierailija
16.08.2018 |

Olemme lähdössä lomalle, ja siellä on mahdollisuus uida uima-altaassa mutta mulla on nyt vielä pari päivää menkanjämät jäljellä. Pakko siis pitää vielä tamponia. Voiko sen kanssa käydä uimassa?! Mulle tulee sellainen fiilis että se imaisee sitä vettä sisäänsä... :D Olenko ihan neurootikko? Vai pitääkö vain pysyä pois altaalta kunnes on ns. selvillä vesillä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet opettanut sen uimaan, niin mikä  ettei.

Vierailija
2/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meet altaaseen uimaan niin tamponihan imee altaan tyhjäksi. Älä tee sitä virhettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, älkää nyt kun kysyin ihan tosissani :D

Vierailija
4/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, eikä ime vettä, mutta kannataa silti uinnin jälkeen vaihtaa. Helppo ja huoleton suoja ihan muutenkin. Vaihda noin 4tunnin välein, jos sama tamppooni on liian kauan se altistaa tulehduksille. Yöksi side, nii limakalvot eivät kuivu liikaa.

Vierailija
5/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi uida. Etkö koulussa koskaan uinut tamponin kanssa?

Vierailija
6/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä sanotaan, että voi uida. esim yläasteella opettaja näin käskytti, jos yritti menkkojen takia sluipata uinnista.

Itseä vaan ällöttää koko ajatus, että olen pysynyt rannalla ruikuttamassa menkkojen ajan.

Vierailija
7/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi uida. Etkö koulussa koskaan uinut tamponin kanssa?

En, enkä kesälomalla järvessäkään! :O Odotin vain sen aikaa kunnes vuoto loppui.

Kiitos vinkeistä, aion siis tukeutua tamponiin ja toivoa etten jätä jälkeeni epäilyttävää verivanaa :D

Vierailija
8/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne sanoo että tamponin kanssa voi uida. Mulla kyllä menee uidessa vettä alapäähän sen verran, että aika äkkiä tamponi on niin täynnä, että pyrkii itsestään pois emättimestä. Aika lyhyeksi siis itselläni jää se uimisen ilo tamponin kanssa, joten en käy uimassa kuukautisten aikana.

Tämä on kyllä varmaan rakenteellinen juttu. Ilmeisesti jotkut naiset voivat huoletta käyttää tamponia vedessäkin. Ei sitä tiedä kuulutko sinä heihin, ellet kokeile.

Vierailija
9/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan järviveteen mennä uimaan. Hauet ovat tosi tarkkavainuisia veren suhteen. Siinä sitä ollaan ihmeissään, kun kolmen kilon hauki pyrkii rallattimeen.

Vierailija
10/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tamponia ei voi uida vaan uppoaa. Niinhän veneellekin käy, jos tapinreiästä puuttuu tappi.

Vierailija
11/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ”aina” uinut tamponin kanssa, ts 15-vuotiaasta lähtien.

Vierailija
12/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppoonin kanssa on kiva käydä leffassa.

Vierailija
13/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: Kuukautiskuppi.