Lievästi pyöreä, M/kokoinen nainen on
liian pyöreä valkoiselle miehelle. OK, eipä toki silti kiinnosta, mutta kelpaa ihme seksikaveriksi itseään kymmenen vuotta nuoremmille.
Uusi tieto, kun en ennen vaaleiden poikien kanssa niin pyörinyt
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kuin niin liian pyöreä :O Itse olen L kokoinen nainen ja kyllä mulla ihan valkoihoisia miehiä, nuoria ja vanhoja, pörrää ympärillä! Aina on ollut vientiä :D
Painoindeksi? Minulla 34,40 eli merkittävä lihavuus. Miehiä ei pörrää ympärillä. L-koon vaatteet sopivat yleensä.
Joo’o... oisitko sit kuitenki sellanen 154/100 ja lyhyyden takia M-koko? Mulla on aina ollu vientiä, vaikka koko on pahimmillaan 2XL. Ja ihan siis valkosten miesten puolelta. Toki nuo Ahmedit ja Mohamedit yrittänyt iskeä, mutta ne nyt yrittää lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin niin liian pyöreä :O Itse olen L kokoinen nainen ja kyllä mulla ihan valkoihoisia miehiä, nuoria ja vanhoja, pörrää ympärillä! Aina on ollut vientiä :D
Painoindeksi? Minulla 34,40 eli merkittävä lihavuus. Miehiä ei pörrää ympärillä. L-koon vaatteet sopivat yleensä.
L-koko, bmi 26 ja miehiä riittää. En ole aiempi vastaaja.
Jos on isot tissit, niin vientiä on, vaikka olis millainen säkki muuten.
Mul o vaa tota peppua ja lannetta.
Mä just luin jostain että Ninja Sarasalo oli kansainvälisinä huippumallivuosinaan m-kokoinen. Todella paksu täti, ei voi muuta sanoa, eikä olisi varmaan kenellekään kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä just luin jostain että Ninja Sarasalo oli kansainvälisinä huippumallivuosinaan m-kokoinen. Todella paksu täti, ei voi muuta sanoa, eikä olisi varmaan kenellekään kelvannut.
Sillähän on mies. Ja vieläpä komea sellanen.
Nuorena oli miehiä kun ei ollut pömppömaha. Pömppömaha on kaikkein pahin turn off, niin naisilla kuin miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo’o... oisitko sit kuitenki sellanen 154/100 ja lyhyyden takia M-koko? Mulla on aina ollu vientiä, vaikka koko on pahimmillaan 2XL. Ja ihan siis valkosten miesten puolelta. Toki nuo Ahmedit ja Mohamedit yrittänyt iskeä, mutta ne nyt yrittää lapsiakin.
Siis miten lyhyyden takia voi olla M-koko noin lihavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillähän on mies. Ja vieläpä komea sellanen.
Se oli sarkasmia, you know?