Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko Oukkidoukki- salmiakkikarkit ?

pip
16.08.2018 |

Ostin pitkästä aikaa niitä mutta pettymys oli suuri - niissä ei ollutkaan salmiakkijauhetta sisällä ?!!!
Muistaako joku, eikö niissä ole ollut sisällä salmiakkijauhetta ? Muistanko muka ihan väärin. Mietin että onko noissa joku valmistusvirhe. Tällainen oleellinen juttu nyt mietityttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä ollut jokin punainen "sulava" sisus? Viimeksi tosin söin niitä 15 vuotta sitten, en mene takuuseen! Kiva aloitus, en ollut muistanut koko karkkeja vuosikausiin ennen tätä. :)

Vierailija
2/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan muista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on päällä kirpakka salmiakkijauhe. Mutta eikö sisälläkin ollut jauhetta ?

En kehtaa valittaa tehtaalle jos muistan väärin. 

Vierailija
4/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Tsaukki taukit oli myös hyviä. Ja lotat. Mutta ei ne enää ole semmoisia kuin ennen. 

Vierailija
5/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin niitä pari vuotta sitten tukusta sellaisen ison laatikollisen ja kauhea pettymys oli, kun ei niissä ollutkaan sitä jauhetta sisällä. Itse kyllä vaan oletin muistaneeni väärin, että niis olis sitä ollut.

Vierailija
6/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on päällä kirpakka salmiakkijauhe. Mutta eikö sisälläkin ollut jauhetta ?

En kehtaa valittaa tehtaalle jos muistan väärin. 

En muista oliko noissa, ei ehkä. Tsaukki taukeissa (niissä joissa oli joku aasin kuva) oli jauhetta sisällä, mut muuten semoja kun noi toiset.

Vierailija
7/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mua taukkia ... no niinhän se olikin. Plääääh. Lankaan menin oukkien kanssa.

Ja iso säkki nyt näitä. Ei siis kannata reklamoida.

Kiitos vastanneille...