Eroottinen ystävyyssuhde varatun kanssa?
Olen todella ihastunut yhteen varattuun ihmiseen ja ilmeisesti jotain pientä molemminpuolisuuttakin on ollut ilmassa ainakin jossain vaiheessa. Minulle hän on elämäni rakkaus, enkä ole kiinnostunut muista, mutta mulle "riittäisi" ystävyyssuhde siten, että siihen sisältyisi läheisyyttä, suudelmia, vierekkäin nukkumista ja vaahtokylpyjä yhdessä ym. hänen kanssaan.
Suoranaista seksiä ei tarvitsisi olla, mulla haluaisin paljon läheisyyttä hänen kanssaan (hierontaa, kylpyjä yhdessä jne.). Olemme molemmat naisia. Toki haluaisin viettää arkisemminkin hänen kanssaan aikaa, mutta janoan kosketusta ja läheisyyttä nimenomaan hänen kanssaan.
Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta ja miten voisin johdatella keskustelun tuohon kuulostamatta friikiltä? Rakastan häntä, enkä halua, että hän pettää puolisoaan, joten eroottinen ystävyyssuhde voisi olla teoriassa ratkaisu. Onko yleistä, että naispuoliset ystävättäret ylittävät tietyn perinteisemmän ystävyyden rajan? Itselläni ei siis ole moisesta kokemusta, vaikka olen kerran aiemminkin ihastunut hieman ystävääni.
Kommentit (14)
Elämäsi rakkaus? Aika hurjaa.
Itse olen varattu ja haaveilen naisista. Eroottinen ystävyyssuhde olisi miehelleni varmasti ok, mutta en itse osaa tehdä asialle mitään. Aloitteen siis pitäisi tulla siltä toiselta osapuolelta.
Menkää lailliselle ja laske käsi hänen reidelleni. Se on vaaraton mutta eroottinen ele.
Älä viitsi tuhota toisen avioliittoa.
Toki syy on myös miehessäkin jos antaa itsensä tulla vietellyksi, mutta silti sä olet se liikkeellepanija tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi tuhota toisen avioliittoa.
Toki syy on myös miehessäkin jos antaa itsensä tulla vietellyksi, mutta silti sä olet se liikkeellepanija tässä tapauksessa.
Siis ap on kiinnostunut toisesta naisesta...
Minusta kiihottavaa, mutta olenkin bi.
Mikä toi terapeuttijuttu on? Kaikki tietävät että hoitosuhteessa jo tuollaiset ajatuksetkin ovat eettisesti no-no!
Ei tuollaista. En pysty edes kuvittelemaan.
Hoh hoijaa, ai lättäpillua haluat harrastaa, no joo.....
Kukaan ei oikeasti tiedä tilannetta täällä, mutta netissä on helppo kiusata ja vääristellä. Rakastan todellakin häntä ja olen aina kohdellut häntä todella rakastavasti ja ystävällisesti, ehkä hieman etäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, ai lättäpillua haluat harrastaa, no joo.....
En redusoi elämäni rakkautta pelkäksi elimeksi. Minulle hän on hengästyttävän ihana, ainutlaatuinen kokonaisuus. Periaatteessa hän voisi olla vaikka mieskin, jos olisi muuten sellainen kuin hän on. Rakastan häntä ihmisenä ja fyysisestikin niitä hänen kauniita piirteitään sukupuolesta riippumatta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oikeasti tiedä tilannetta täällä, mutta netissä on helppo kiusata ja vääristellä. Rakastan todellakin häntä ja olen aina kohdellut häntä todella rakastavasti ja ystävällisesti, ehkä hieman etäisesti.
Minua oikeastaan kiinnostaa tässä vain tuo hoitosuhde. Jos se on totta, niin nyt on korkea hetki peruuttaa, unohtaa, ihan mitä tahansa mutta _lopeta_. Hyvän sään aikaan.
Toisen omaan ihastujat selkeästi välttelevät sitoutumista - varsinkin jos on toistuvaa.
Jos "saalis" juoksee vapaana, ei ole niin kiinnostava, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Toisen omaan ihastujat selkeästi välttelevät sitoutumista - varsinkin jos on toistuvaa.
Jos "saalis" juoksee vapaana, ei ole niin kiinnostava, vai kuinka?
En ole varattuun ihastunut tietoisesti koskaan. Se on tullut aina jälkikäteen yllätyksenä. Tosin ehkä ne parhaat vain ovat syystäkin varattuja. Ja toisaalta yksinäisyys jotenkin syö ihmisen hehkua pois. En tiedä, mutta kieltämättä olisi vaikeaa kuvitella hänen kaltaista kultakimpaletta vapaanakaan.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua oikeastaan kiinnostaa tässä vain tuo hoitosuhde. Jos se on totta, niin nyt on korkea hetki peruuttaa, unohtaa, ihan mitä tahansa mutta _lopeta_. Hyvän sään aikaan.
Ei tähän liity mitään hoitosuhdetta. Tunnen hänet muuta kautta. Joku höpötteli omiaan tai sekoitti johonkin muuhun.
T. Ap
Perinteiseen av-tyyliin keskustelu tyrehtyi täysin tai meni sivuraiteille keskittyen sivuseikkoihin. Naiset...mrrph. Onneksi se mun ihastukseni on älyllinen ja looginen. Hän on erilainen kuin muut naiset. <3
T. Ap
Ei ole kokemusta, mutta samanlaisia haaveita on naispuolista ystävää kohtaan. Molemminpuolista flirttailua ja syvällisiäkon keskusteluita ja säännöllistä viestittelyä on ollut jo vuosia ja pariin kertaan melko lähellä on ollut halausta lähempi kontakti. Hän tosin erosi vasta pitkästä liitostaan, joten saas nähä miten homma kehittyy...
M40
Ei siihen tarvitsisi sisältyä sellaista. Tosin jos hän pyytäisi sellaista, osaisinko kieltäytyä? Ehkä en. Tottakai haluaisin saada hänelle "kokonaisvaltaisesti hyvän olon" (u know what I mean) mahdollisimman monta kertaa ja usein, jos mahdollista. Toisaalta pystyn kyllä itsehillintäänkin. Johonkin olisi vedettävä vain se raja.