Minusta tuntuu että kaverini on hieman yksinkertainen. Ostaa puntariin vasta kun on lähdössä Espanjasta, asui siellä puolivuotta.
Puhuin kaverini kanssa puhelua mesessä niinkuin jokapäivä, hän kertoi ostavansa puntarin josta on puhunut pitkään. Tiedän, että hän on yrittänyt laihduttaa ja puhunut siitä et tekee sen ennen kuin palaa Suomeen..on siis kotiutumassa ihan joidenkin päivien sisällä. Kannattiko puntari ostaa nyt vasta kun ei se voi sitä edes Suomeen kuljettaa kun painaa liikaa..
Kommentit (6)
Njaa. Itse kun muutin ulkomailta Suomeen, mulla toki oli enemmän tavaraa kuin mitä lentokoneessa matkustajan mukana kulkee, joten huonekalut sun muu tuli perässä rahtina. Olisi sinne vaakakin mukaan mahtunut.
Laihtuisinkohan minäkin, jos ostaisin puntarin? Vuoden laihdutushitti varmaan tuo puntarin osto.
Oivoi, toiv. kaverisi heräisi ja jättäisi sinut omaan arvoosi.
Vierailija kirjoitti:
Oivoi, toiv. kaverisi heräisi ja jättäisi sinut omaan arvoosi.
Mikäs minussa sitten on vikana??? Ap
Oletpas hyvä kaveri kun täällä puhut kaverisi asioita ja haukut yksinkertaiseksi. Kysyitkö edes suoraan kaverilta asiasta ennen kun tänne tulit puhumaan siitä?
Raidat olla itse vähän yksinkertainen. Tuleeko mieleen mitä muuta hänen nyt tarvitsisi punnita kun lento on lähellä? :D