Miten pelimies suhtautuu siihen jos häntä epäilee pelimieheksi? Loukkaantuulo?
Vai tietääkö pelimies edes itse olevansa pelimies?
Kommentit (16)
imarreltu, koska jos epäilet pelimieheksi, ei se sitä ole, vaan pelkkä pelimies-wannabe.
todellisia pelimiehiä pidät herkkinä, tunteellisina, kärsivinä sieluina ym...
Onko pelimies sellainen joka pyörittää monia naisia vai antaa ymmärtää hakevansa vakituista seurustelusuhdetta mutta ei ole oikeasti kiinnostunut sellaisesta?
no eipä pärjäis palstan vinkujat mun miehelle joka on selvä alfa-uros: maastaveto 280 kg
kampaaja kirjoitti:
no eipä pärjäis palstan vinkujat mun miehelle joka on selvä alfa-uros: maastaveto 280 kg
Jos ei tee tuolla maastavedolla rahaa 10 000€ per veto, niin ei ole alfa. Alfa = rikas, älykäs ja pitkä seuramies. Ei liity voimiin tai lihaksiin ollenkaan.
Kokee sen todennäköisesti imarteluna, ei missään nimessä ainakaan loukkaannu.
Miten itse reagoit jos taitolajiasi arvostelee huonommat ( = vähemmän saavat)? Niinpä.
Pelimies ei välttämättä myönnä itsellensä tai muille olevansa pelimies, sillä myös pelimies etsii suhdetta tasoisensa naisen kanssa ja tuntee ehkä antavansa mahdollisuuden myös alempi tasoisille edes seksin muodossa, mutta sitten kun ei ole kuitenkaan kiinnostusta tarpeeksi pelimies toteaa itselleen, että tämä nyt ei ole vielä se oikea ja jatkaa samaa kaavaa tajuamatta kuinka monta naista on jo läpi käynyt.
Itse wannabe-pelimiehenä olen otettu kun kun joku epäilee pelimieheksi, sillä ajattelen sen liittyvän ulkonäköön enkä epätoivoiseen käytökseeni, joka ei johda mihinkään.
Kuten epävakaa persoonallisuus suhtautuu. Pelimies on aina tunne-elämältään rikki.
Vierailija kirjoitti:
Kuten epävakaa persoonallisuus suhtautuu. Pelimies on aina tunne-elämältään rikki.
Näinhän se menee. Pysyväisluonteinen mielenterveysongelma. Lapsuuden trauma ellei psykopatiaa.
Epäilen, että oikea pelimies ei välitä kenestäkään niin paljon, että suhtautuisi yhtään mitenkään. Hetken kuului jotain puheääntä ja sitten se loppui.
Parikymppisten hyökkäys palstalle 😑
Vierailija kirjoitti:
kampaaja kirjoitti:
Jos ei tee tuolla maastavedolla rahaa 10 000€ per veto, niin ei ole alfa. Alfa = rikas, älykäs ja pitkä seuramies. Ei liity voimiin tai lihaksiin ollenkaan.
minä tunnen yhden 197 cm pitkän miehen, harrastaa koripalloa
hänellä näyttää olevan vientiä
Ei niillä ole mitään syvempiä tunteita kumppaneita kohtaan, jotakin psykopatiaan viittaavaa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole mitään syvempiä tunteita kumppaneita kohtaan, jotakin psykopatiaan viittaavaa taustalla.
Kyllä. Tunne-elämän latteutta, epävakautta, narsismia ja jopa psykopatiaa. Usein sadismia - koska tätä harrastetaan loukatakseen toista.
pelimies vaan pieraisee ja naurahtaa