Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla ei ole roskista vessassa?

Vierailija
15.08.2018 |

Miksi? Kysyn siis naisilta :) hyvin kiusallista kun kylässä pitää tampoonia kuskata eri roskikseen tai yrittää piilottaa eteisessä laukkuun. Eikö olisi helpompaa kun itsekin voisi roskista käyttää vessassa jossei sitten kuukautissuojia varten, mutta esim. vanulappuja tai pumpulipuikkoja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on keskusteltu ja osan mielestä on siistimpää, kun vain keittiössä on roskis. Mikäpä olisi vieraille hauskempaa ja siistimpää, kuin siteiden kuljettaminen toiseen huoneesee wc-käynnin jälkeen!

Joku kertoi vetävänsä vessasta alas irtohiukset, korvatikut jne.

Osa ihmisisistä tarvitsisi opetusta siitä, miten käyttäydytään fiksummin.

Vierailija
2/6 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä vedän tampparit wc-pöntöstä alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää menkkoinenne jonnekin absille syömään.

Vierailija
4/6 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo eikä tuu. Hyi hemmetti en halua veskiin mitään korvavaikkutopseja, kuukautissiteitä, pikkuhousunsuojia, hautumaan roskikseen viikkotolkuksi. Keittiön roskis viedään ulos n.joka toinen päivä mutta vessan roskiksen täyttö kestäisi ja siellä ne äklötykset olis kolmatta viikkoa, yäk.

Kylässä jos vaihdan siteen ni ei tulis mieleenkään laittaa vessan roskikseen vaan vien laukkuuni paperiin käärittynä ja sieltä kotona heti roskiin.

Vierailija
5/6 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä käytän Q-kuppia.

Vierailija
6/6 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt mutta vuosiin en pitänyt koska olin kesätöissä hotellisiivoojana ja se hotellin sideroskiksen haju vaikka roskis tyhjennettiin päivittäin :(((. Ja kyllä, Scandissa Ruotsissa oli aikanaan ihan oma roskis menkkasiteitä ja tampooneja varten, varmaankin juuri siksi ettei ihmiset heittelis niitä pönttöön. Joka tapauksessa vaikka meillä on nyt roskis vessassa, vien siteet aina keittön roskikseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan