Mies haluaa nuolla peppua enemmän kuin pimskaa
Onko normaalia? Omalla kohdallani ainakin ensimmäinen mies, jota ei haittaa edes pierut pepun nuolemisen aikana. Toivoisin vain, että nuolisi enemmän myös sieltä puolelta, joka tuottaa minulle enemmän nautintoa.
Kommentit (21)
Anaaliseksi on kiihottavampaa ja tuntuu miehestä yleensä paljon paremmalle kuin vagina, joten ihmekö tuo että pyllyä on kiva nuolla. Ja hyvältähän senkin nuoleminenkin tuntuu.
Sikamainen "mies". Syötä sille p*skaa niin saa kerrankin tarpeekseen herkkuaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia? Omalla kohdallani ainakin ensimmäinen mies, jota ei haittaa edes pierut pepun nuolemisen aikana. Toivoisin vain, että nuolisi enemmän myös sieltä puolelta, joka tuottaa minulle enemmän nautintoa.
No kyllä se on mukava lisä sekaiin mutta toi piereminen,yök.Sun miehellä on pierufetissi kun ei haittaa jos tuhnuttelet samalla.Se vaan kiihottuu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Homo se on. Sairasta!
💩
Eikös homot nuole miesten peppuja?
Yllätä se joskus kakkaamalla suuhun. Jospa tykkää siitä. Sanot sitten että "se on sulle rakas" ja isket silmää. Toimii 100%!
Jos se meinaa ettei kalaisammasta naapurista löydy enää lääniä valloitettavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi on kiihottavampaa ja tuntuu miehestä yleensä paljon paremmalle kuin vagina, joten ihmekö tuo että pyllyä on kiva nuolla. Ja hyvältähän senkin nuoleminenkin tuntuu.
Yksilöllistä. Eikä se fyysisesti välttämättä tunnu paremmalta, peppuhan on tiukka lähinnä siitä sulkijan kohdalta, ei niinkään muuten.
Vierailija kirjoitti:
Mukava sitten hankkia syöpä.
Excuse me???
Vierailija kirjoitti:
Yllätä se joskus kakkaamalla suuhun. Jospa tykkää siitä. Sanot sitten että "se on sulle rakas" ja isket silmää. Toimii 100%!
Tällä palstalla on outoja naisia.
Onko se miehelle siis kiihottavampaa nuolla peppua kuin pimppaa? Mikä ero?
Jos ei eroa, niin eikö se voi nuolla sitä pimppaakin eikä vaan peereikää?
Vierailija kirjoitti:
Homo se on. Sairasta!
💩
Kokeilisit sinäkin kerran niin jäät koukkuun. Kielellä kun dippailee peppusilmään ja sieltä törähtää ripulirupsu naamalle vielä niin aiettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo se on. Sairasta!
💩Kokeilisit sinäkin kerran niin jäät koukkuun. Kielellä kun dippailee peppusilmään ja sieltä törähtää ripulirupsu naamalle vielä niin aiettä.
Oi että kuulostaa kivalta.
Mitä väliä, onko se normaalia? Vaikuttaako jotenkin teidän touhuihin, jos Raimo Keravalta tykkää kans nuolla pyllyä?
mies on katsonut liikaa salattuja eläimiä. sanot miehelle että jatkat suhdetta sillä ehdolla hän pitää kuukauden tauon kyseisen sarjan osalta.
eikö se maistu ja haise paskalta
oletko sinä se joka kotona siivoaa vessanpytyn myös
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, onko se normaalia? Vaikuttaako jotenkin teidän touhuihin, jos Raimo Keravalta tykkää kans nuolla pyllyä?
Osuipa silmään... Olen Raimo ja asun Keravalla. Siis oikeasti asun siellä!
Itse kyllä tykkään tuosta ruskean reijän nuolemisesta ja panemisestakin. Että näin...
Jaxuhali