Mies oli itsekäs vuosia, sit jätti, ja minä ikävöin edelleen
Siis järjellä ajateltuna hyvä kun lähti, jonkun muun vaivoiksi , todennäköisesti siis maksaa että joku pesee pyykit/siivoo.
Kun aiemmin käytti mua hyväksi.
Silti ikävöin, joka hetki miestä.
Seksiä en saanut tarpeeksi, silloin kun sain seksi kesti sen mitä mies kesti eli 5min. Hellyyttä ja nk.esileikkejä ei ollut. Pelkkä nopee vatkaus alapäähän ja 5min ees-taas rynkytystä, eikä juur muuta, eli täysin paskaa.
Hellyyttä en saanut, arjen hommia ei jakanut.
Mutta kuitenkin ikävöin paskapäätä!
Ja tää hänen lähtö käynnisti muutenkin jonkun kriisin mulle. Koen että olen huono,ruma,kelpaamaton, ei rakastettava, en pärjää. Sain opiskelupaikan jota oon pitkään toivonut 16 vuotta! Oon hyvä siinä (eläintenhoito ja koulutus). Mutta nyt en saa ensimmäistä tehtävää tehtyä koska koen että olen huono, enkä voi onnistua!!!
Kommentit (5)
Periaatteessa ulkopuolisen silmin mies oli kiltti, ei juossut baareissa, ei juonut, hermostui äärimmäisen harvoin.
Mutta hänen asenne, hän ei ole tehnyt mitään, sit ku huusin itkien takas että sehän se ongelma juuri on,niin pyyteli kyllä anteeksi, mutta jatkoi samaan malliin.
Tunsin itseni hyväksikäytetyksi. Mitä tulee kysymykseesi, siihen en tiedä vastausta, en oo tainnut seurustella/asua sellaisen miehen kanssa joka olisi hyvä mies. Muutenki tämän ukon kanssa asuin 10v yhdessä, edellisen kanssa 3kk (silloin lähti mies toisen matkaan).
Muitten kanssa en ole asunut.
Ei siis taida olla vertailukohtaa , paitsi oma veli! Joka on aina auttamassa ja kysymättäkin tajuaa mitä kämpässä pitää tehdä.
Esimerkiksi ukon asuessa kotona, jos mä en laittanu tiskejä, ei laittanut kukaan, jos mä en vienyt roskia (kerran odotin 10päivää että mies olisi vienyt niinku sano vievänsä) lopputulos= kukaan ei päässy suihkuun koska 10 roskapussia tukki tien!.
Veljeni kun on käymässä, jos huomasi että roskis on täynnä, nappaa pussin pous, pistää uuden tilalle ja sanoo että vie samalla kun lähtee ja tosiaan vie!
Jos veli näkee että tiskit on laittamatta, saattaa alkaa siinä jutustellessa laittaa niitä.
Oma mies osti kaupasta kertakäyttälusikat kun jätin tiskit sen hoidettavaksi!
Pyykit kun sanoin miehelle että ne on hänen vastuulla, meni 2viikkoa yhtäkään koneellista ei ollu pessy ja meni 200€ roskiin vaatteita/lakanoita koskane oli homeessa!! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina ikävöi huonosti kohtelevia miehiä? Mikä heissä kiinnostaa jos he eivät ole kiinnostuneita kohtelemaan teitä hyvin?
Tämä sama asia toistuu aina näissä ikävöinneissä..
Ja päinvastoin niitä hyviä kilttejä ja kunnollisia miehiä ei yleensä ikävöidä, mistä se johtuu?
Tältä näytti takapiha, kun viime kesänä jätin miehen tehtäväksi takapihan siivoamisen/kunnossa pidon, ja tää ei ollut ees pahin kohta pihasta, mies ei koko kesänä tehnyt mitään!eikä syksyllä, eikä talvella, mä tein tämän kesän alussa, meni 40min niin oli kaiken muun päälle leikattu nurmikko ja siistitty kukkapenkit! Siivoukseen meni 25min tosin tyttö auttoi, 25min.. sitä ei kerran 10vuodessa saanut aikaiseksi. Vittu mikä niljake.
Olet läheisriippuvainen. Opi arvostamaan itseäsi. Jos todella ymmärtäisit ansaitsevasi parempaa et kaipaisi tuollaista nuljaketta.
En, tai siis fyysisesti kosketuksen aiheuttamaan mielihyvään ja fyysiseen läheisyyteen toki koukussa.
Mutta se että kiintyy toiseen vuosien aikana, on normaalia.
Sun kannattais varmaan käydä lukee tunnekeskeisestä parisuhdeterapiasta, kyllä rakkaussuhde on myös riippuvuussuhde, jokainen ihminen tarvitsee jonkun ihmisen elämäänsä, toki se voi olka hyvä ystävä, sisko veli tms. Mutta ei kukaan ole onnellinen jos kaikesta pitää selvitä aina yksin.
Siskoni on taas aito läheisriippuvainen,mulla sentään mies hoito lapset aina puoliksi.
Mutta siskon miehelle meni tietokonepelit aina siskon ja vauvan edelle, sisko ei edes saanut syödä rauhassa.
Anyway jos mulle riittäis et joku on vaan fyysisesti paikalla, niin eihän tässä ois ongelmaa.
Mies nimenomaan lähti koska minä olin solle niin vihanen ja mielestäni ihan syystä
Vierailija kirjoitti:
Olet läheisriippuvainen. Opi arvostamaan itseäsi. Jos todella ymmärtäisit ansaitsevasi parempaa et kaipaisi tuollaista nuljaketta.
Miksi naiset aina ikävöi huonosti kohtelevia miehiä? Mikä heissä kiinnostaa jos he eivät ole kiinnostuneita kohtelemaan teitä hyvin?
Tämä sama asia toistuu aina näissä ikävöinneissä..
Ja päinvastoin niitä hyviä kilttejä ja kunnollisia miehiä ei yleensä ikävöidä, mistä se johtuu?