Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka olemassa hajuttomia ja OIKEASTI TOIMIVIA dödöjä, saippuoita jne? Tällä hetkellä tapailen haisulia

Vierailija
14.08.2018 |

Joo, joo hän on hajusteyliherkkä eikä siksi siedä niitä. Olen tässä vaan huomannut esim. LV:n tuotteiden olevan surkeita. En tiedä huomaako hän sitä itse, ettei esim. tuo hajuton dödö estä hienhajua lähes lainkaan eikä hajuttomat saippuat puhidsta kuten tavalliset saippuat puhdistaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile luontaistuotekaupan dödöjä, semmonen mineraalikivi maksaa kympin ja kestääkin pari vuotta

Vierailija
2/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisanin antiperspirantti käyttöön. On ihoystävällinen, hajuton ja tehokas. Tietysti kainalot pitää pestä ennen käyttöä.

Aloituksesi tietty oli provo, koska jokainen tietää ettei hajusteettomuus vähennä tuotteen tehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy

Vierailija
4/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin LV:n tuoksuton nestesaippua HAISEE kamalalle ja käsienpesun jälkeen kädet sille saippualle, eli lähes oksennukselle.

Vierailija
5/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut torr, Bats, Triple dry

Vierailija
6/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan hikoilla ja haista stressaavissa tilanteissa, mikä siihen sitten auttaisi?

Vierailija
7/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saatava Bats on aivan äärettömän tehokas.

Vierailija
8/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän oliiviöljysaippuaa päästä varpaisiin, suolasaippuaa kasvoihin ja kristallikividödöä. Kaikki hajustamattomia, oliiviöljysaippua tosin tuoksuu vähän johtuen raaka-aineista, mutta itse kyllä siedän sen, vaikka synteettisille hajusteille ja mm. tupakan hajulle olenkin herkkä.  LV-saippua on mielestäni hyvä hajuton palasaippua.

Vierailija
9/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea ainakin toimii mulla. Hajusteet ei liity ihon puhdistumiseen mitenkään.

Vierailija
10/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan ei kyllä pidä edes mun ysiveen kainaloita hajuttomana yön yli.

Vierailija
11/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erisanin antiperspirantti käyttöön. On ihoystävällinen, hajuton ja tehokas. Tietysti kainalot pitää pestä ennen käyttöä.

Aloituksesi tietty oli provo, koska jokainen tietää ettei hajusteettomuus vähennä tuotteen tehoa.

Mulla ei kyllä noi hajusteettomat auta yhtään mitään.

Vierailija
12/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä Cien Sensitive suihkugeeli on hyvä ja edullinen. Jos kainalohiki haisee kovasti, kannattaa kainalot pestä ensin palasaippualla ja sitten suihkussa normaalisti suihkugeelillä. Kainalokarvat kannattaa joko ajella kokonaan pois tai leikata saksilla lyhyemmiksi. Muista että dödö kannattaa olla antiperspirantti eikä deodorantti. Deodorantit eivät pidä kovaa hikoilua, monet eivät edes normaalia hikoilua kokonaista työpäivää.

Hajustamattomuus ei vaikuta tuotteen tehoon.

Vierailija
13/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton Triple Dry dödö (apteekista, Sokokselta jne.) on tehokas, jos hikoilee voimakkaasti.

Vierailija
14/14 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuton antiperspirantti toimii. Dödöt eli deodorantit eivät ehkäise hikoilua mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme