Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa kuinka te onnistutte pyörittämään useampaa naista

Vierailija
14.08.2018 |

Tämä on kiinnostanut aina.Miten teillä onnistuu tuo useamman naisen kanssa styylailu,ilman,että saavat vihiä toisistaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se naisiltakin onnistuu. Mulla on ollut monta kertaa useampi seksisuhde samanaikaisesti. Ei kaikkea tarvitse kertoa.

Vierailija
2/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppoa, etsi naisia jotka haluavat vapaan suhteen.vai eikö olekaan ok, että nainenkin styylailisi muiden miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin erityisen komeat ja karismaattiset jänskäheput tai johtajat joilla on paljon naisia alaisinaan. Aika harvoin ihan perusPekko pyörittää montaa eri naista yht'aikaa.

Vierailija
4/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, koska olen kiltti ja kunnollinen, eikä ole edes yhtään tatuointia.

T: Kiltti mies

Vierailija
5/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edes vaikeaa, jos on esimerkiksi sellainen työ, jossa voi vedota työkiireisiin. Todella monet naiset tyytyvät vaikka yhteen iltaan viikossa komean statusta kanssa ennemmin kuin tavismieheen, joka haluaisi oikeasti sitoutua suhteeseen.

Vierailija
6/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ei pysty kusettamaan puhelimitse, naista pystyy.

Vierailija
7/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen antaa alfamiehelle luvan pettää. Nainen pitää mieluummin alfan itsellään kuin tyytyisi betamieheen. Vain betamiehille pettäminen on kiellettyä.

Vierailija
8/18 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se naisiltakin onnistuu. Mulla on ollut monta kertaa useampi seksisuhde samanaikaisesti. Ei kaikkea tarvitse kertoa.

Ihanko totta?!? Naisilta siihen vaaditaankin niin paljon kuin avoin kutsu ja oven jättäminen raolleen.

Miehille yhden naisen pyörittäminen on haaste ja useamman jo lähes mahdoton tehtävä.

Vierailija
9/18 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ne saisivat vihiä toisistaan, kun en puhu mistään toisista naisista?

Minulla on muuten kokemusta siitä, että yksi nainen piti minua niin hyvänä tapauksena että antoi minun tapailla muitakin, kunhan saisi itse olla karusellissa. Häntäkin kosiskeltiin monesta muusta suunnasta, mutta vain minä kelpasin.

Vierailija
10/18 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi avoimesti sanoa että tapailee muitakin? Minä ainakin kysyisin jos jotakuta näkisin, tapaako muita. Ketä tapaa ja minkäikäisiä ja näköisiä, se ei kiinnosta.

Vierailija
11/18 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi avoimesti sanoa että tapailee muitakin? Minä ainakin kysyisin jos jotakuta näkisin, tapaako muita. Ketä tapaa ja minkäikäisiä ja näköisiä, se ei kiinnosta.

Kyllä mulle on valehdeltu, vaikka oltiin sitoutumattomia enkä odottanut muuta kuin rehellisyyttä. Kysyin asiaa enimmäkseen sukupuolitautien takia. Mies oletti, että suutun muista naisista tai en halua enää tavata jos sanoo että niitä on ollut, siksi väitti että olin ollut ainoa seksikumppani.

Vierailija
12/18 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat styylailulla? Seksiin saa monta naista, jotka tietävätkin toisistaan. Silloin ei voi vaan odottaa naisiltakaan uskollisuutta tai kovin paljoa sitoutumista. Miksi joku haluaisi styylailla = kevyesti seurustella (?) salaa usean naisen kanssa? Tuostahan on ensinnäkin hirveä työ ja toiseksi kamala sotku, KUN naiset saavat totuuden selville.

Vierailija
13/18 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalle naiselle vapaa tapailu tuntuu käyvän. Itse olin joskus tilanteessa, jossa oli yksi "päänainen" jonka kanssa olin täysin avoin ja kerrottiin puolin ja toisin jos oli ollut seksiä jonkun muun kanssa. Nämä muut naiset taas luulivat olevansa ainoita, elleivät sitten olettaneet näen muitakin.

Nämä kuviot voivat mennä monimutkaisiksi joskus. Mieli tekisi kyllä löytää se yksi nainen, joka räjäyttäisi tajunnan niin että kaikki muut säädöt voisi pyyhkiä pois.

Vierailija
14/18 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yutryrteytr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalle naiselle vapaa tapailu tuntuu käyvän. Itse olin joskus tilanteessa, jossa oli yksi "päänainen" jonka kanssa olin täysin avoin ja kerrottiin puolin ja toisin jos oli ollut seksiä jonkun muun kanssa. Nämä muut naiset taas luulivat olevansa ainoita, elleivät sitten olettaneet näen muitakin.

Nämä kuviot voivat mennä monimutkaisiksi joskus. Mieli tekisi kyllä löytää se yksi nainen, joka räjäyttäisi tajunnan niin että kaikki muut säädöt voisi pyyhkiä pois.

Kerroitko niille naisille että tapailet muitakin, ja että he eivät ole tarpeeksi kiinnostavia ja kauniita? Sillähän ne luulot loppuu. Ei kannata selitellä työkiireitä jos nainen ei kiinnosta, me nimittäin uskomme (ainakin nuorempana) nuo työkiireet ynnä muut tekosyyt..

Vierailija
15/18 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se hetken aikaa.

Itse olen ollut tietoisesti miehen kanssa, jolla oli samaan aikaan toinenkin suhde. Ok kun sen tietää. Jaa miksi? Sanotaanko, että oli erittäin kielitaitoinen ja seksi oli muutenkin huippuhyvää.

Vierailija
16/18 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan tuo.

Tällä hetkellä pari vakkaria ja viisi projektia.

17/18 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a en tiedä, toisilla ei onnistu edes yhden. Jostain syystä naiset kasautuu ilmeisesti sitten näille samoille häntäheikeille.

Vierailija
18/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yutryrteytr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroitko niille naisille että tapailet muitakin, ja että he eivät ole tarpeeksi kiinnostavia ja kauniita? Sillähän ne luulot loppuu. Ei kannata selitellä työkiireitä jos nainen ei kiinnosta, me nimittäin uskomme (ainakin nuorempana) nuo työkiireet ynnä muut tekosyyt..

No en tietenkään kertonut, kun en halunnutkaan että ne luulot loppuvat. Ei kai kukaan muutenkaan sano noin tylysti ääneen toiselle, vaan sitten selitetään jotain sopivaa tai ghostataan vain pois. Eikä se monesti ole noin yksiselitteistä, nainen voi olla tarpeeksi kaunis ja kiinnostava mutta silti vain se jokin puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän