Labratestit tehdään 2krt viikossa, koskahan tulokset näkyy?
Kun ei sanota muutakuin kaksi kertaa viikossa. Tulokset viikon sisään. Kävin torstaina ja ei vielä ainakaan näy omakannassa, muiden labrojen tulokset kyllä näkyt
Kommentit (7)
Itse käyn Mehiläisen labrassa ja tulokset näkyy OmaMehiläisessä joskus jo iltapäivällä tai viimeistään seuraavana päivänä.
Mulle tulee labratulokset tekstarina samana päivänä tai viimeistään seuraavana. Kannassa näkyvät joskus myöhemmin.
Tulokset ei tule kantaan ilman että lääkäri kuittaa ne. Voi hyvinkin olla tulokset jo valmiit.
Vierailija kirjoitti:
Tulokset ei tule kantaan ilman että lääkäri kuittaa ne. Voi hyvinkin olla tulokset jo valmiit.
Meillä lääkärit eivät sitten taida kuitata tuloksia mutta kertovat ne puhelimitse. Ihan sama, vaikka olisi vain hb tai pvk otettu.
otettiin myös pari muuta ja ne näkyy siellä. Mutta tämä testi kertoisi onko ko sairautta vai ei ja luonnollisesti haluaisin tietää mahd nopeasti jo ennen soittoaikaa
Eipä näy vieläkään :(
Perjantaille sain vasta soittoajan, piinaavaa odotella. Miksi ihmeessä muista tulee vastaus nettiin, mutta tästä yhdestä ei, tämä ilmoitetaan negatiivinen tai positiivinen kun muilla jokin arvo, voiko johtua siitä? Miksi lääkäri olisi tällaisia muita kuitannut ennen soittoaikaa, kun vain jotain tulehdusarvoja ja joku muu.
Omakannassa punaisella päivitetty viimeksi 9.8. Vanhemmissa tutkimukset kohdissa sinisellä tuo päivitetty viimeksi.
Mulla ei näy labratulokset ikinä omakannassa. Lääkäri on soitellut aina tulokset. Itse käyn HUSLAB:n labroissa.