Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin muuttua suosituksi ja saada seurustelusuhteen?

Vierailija
14.08.2018 |

Olen 35+ työssäkäyvä, korkeakoulutettu kahden lapsen yh-äiti. Mittani ovat 174cm/63 kg, olen läpäissyt Mensan rajan, mutta olen sosiaalisesti kömpelö ja ujo. Miten voisin muuttua arvostetummaksi kansalaiseksi ja sellaiseksi, että voisin saada ystäviä ja seurustelukumppanin? Tarvitsisin todella käytännöllisiä ja yllättäviäkin ohjeita, kuitenkin sellaisia, jotka toimivat. Olen kyllästynyt olemaan yksinäinen ja ns. luuseri.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla monet välillä kysyvät, miten hienostuneet naiset pukeutuvat ja mitä parfyymia he käyttävät. Kertokaa mulle, millainen naisen pitää olla, jotta voisi saada seurustelusuhteen ja kavereita ja mistä niitä voisi saada helposti. Miten voisin olla sellainen, ettei enää tarvitsisi hävetä itseäni sukujuhlissa? Käytännölliset ja raa'an julmatkin neuvot olisivat parhaita.

Vierailija
2/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen yh-äiti, niin silti lapsistani en haluaisi luopua (jotta menettäisin yh-statukseni).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jaksaa nähdä todella paljon vaivaa ja sietää epämukavia tilanteita. Siis jos ei ole suosittu luonnostaan.

Vierailija
4/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin vähän tietää, että mikä se ongelma sinun käyttäytymisessäsi on. Miten se ilmenee? Miksi joudut häpeämään sukujuhlissa? Miksi koet vaikeaksi tutustua ihmisiin?

Vierailija
5/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ujo tapaamaan uusia ihmisiä, mutta osaan feikata olevani avoin (joo joo sosiopaatti täällä hei haha). Eli: mieti valmiiksi keskustelunaiheita uusiin tilanteisiin. Ei siis mitään sääkeskusteluja, vaan jotain muuta kevyttä, josta jokaisella on kuitenkin mielipide. Ajankohtaiset (ei-poliittiset tai uskonnolliset) asiat ovat hyviä.

Keskustelun aloittajana toimii hyvin keskustelukumppanille kohteliaisuuden antaminen. Ei siis tarvitse koskea ulkonäköä, mutta voit vaikka sanoa, että onpa sulla kivat kengät, mistä olet ostanut? Tai että tykkään miten olet laittanut tukkasi, sopii sun kasvonpiirteisiin. Antamalla kohteliaisuuden tavallaan jo heti varmistat, että ko. tyyppi pitää sinusta (koska kukapa ei haluaisi kuulla kehuja). 

Treffipaikaksi kannattaa valita joku semmoinen ympäristö, joka jo itsessään herättää keskustelua. Taidenäyttely, teatteriesitys tai elokuva (nämä kaksi jälkimmäistä tosin siinä mielessä huonoja, että itse esityksen aikana pitää olla hiljaa). Joku uusi ravintola/baari, josta tietysti olet lukenut arvostelut ja voit kertoa niistä. 

Pähkinänkuoressa: varmista, että toinen osapuoli pitää sinusta (kohteliaisuus), pidä kiinnostus yllä (kysy mielipiteitään, jokainen tykkää puhua itsestään) ja ole omaperäinen (keskustele muusta kuin säästä, älä pelkää sanoa omaa mielipidettäsi, mutta muista sanoa se lempeästi ja keskustelulle tilaa antaen). 

Nämä nyt ensi hätään, toivottavasti edes vähän jeesasi. Ja tsemppiä! Harjoitus tekee mestarin. 

Vierailija
6/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen. Ole kiinnostava (tee ja näe mielenkiintoisia asioista äläkä puhu vain esim. omista lapsista), harrasta asioita, ole kiinnostunut muista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi