Vaimon vaatimus - En saisi tehdä töitä naiskollegan kanssa, koska..
Ollaan oltu 4 vuotta naimisissa ja paljon on ollut vaikeita aikoja. Nyt kuitenkin vaimoni on mennyt liian pitkälle.
Olen hyvässä työssä ja työskentelen nuoren naisen kanssa. Matkustamme välillä yhdessä ja tulemme erittäin hyvin toimeen.
Vaimoni on mustasukkainen ja uhoaa, että jos en ota lopputiliä työstä, niin aikoo lyödä kouraani eropaperit. Sanoin vaimolle, että saa tehdä sen ja että arvostsn ei mustasukkaisia naisia. Onko tämä vaimoni käytös aiheellista? En ole ikinä pettänyt häntä tms.
Kommentit (74)
Onhan tuo työsi vaimosi kannalta inhottavaa.
Etsi itsellesi toinen työ.
Liittonne tuskin tulee kestämään eikö ennusmerkit ole jo aika selvät.
Erota voi silti ystävällisesti ja toista kunnioittaen ilman mitään suurta draamaa, olette vaan niin erilaisia ja nyt ne vastakohdat eivät täydennä toisiaan vaan juuri päinvastoin.
Vedät nimmarin siihen vaimosi toimittamaan lappuun ja toivotat hyvää loppuelämää, sitten menet sänkyyn työkaverisi kanssa.
Jos sinun ei ole mahdollista valita työkavereitasi itse etkä ole antanut mitään aihetta mustasukkaisuuteen, minusta vaimosi ei pitäisi puuttua siihen kenen kanssa teet töitä.
Mutta.
Ehkä huono suhteenne (puhuit vaikeista ajoista) on saanut vaimosi niin epävarmaksi, että kokee kaikki asiat uhkana vaikka siihen ei olisi aihetta? Voisitko jotenkin lieventää tätä epävarmuutta? Osoitatko eri tavoin vaimollesi että hän on sinulle se number 1 kaikissa tilanteissa, esim. kehut häntä etkä epähuomiossa sitä työkaveriasi, teet mielelläsi asioita hänen kanssaan vapaa-ajallanne jne?
No täys provo tämä on.
Teen töitä noin 40:n mieskolleegan kanssa. Tulis aika hankalat paikat, jos jokainen vaimo kieltäisi tekemästä töitä minun kanssa.
Mulla oli aikoinaan vastaava tilanne, nuori ja kaunis kollega ja todella mustasukkainen vaimo, joka oli aivan varma, että jotain peliä meillä oli. Uhkaili erolla jne. Onneksi hän lopulta uskoi ettei mitään ollut tapahtunut, sillä en todellakaan olisi halunnut lopettaa seksikään työkaverini panemista!
Vierailija kirjoitti:
No täys provo tämä on.
Teen töitä noin 40:n mieskolleegan kanssa. Tulis aika hankalat paikat, jos jokainen vaimo kieltäisi tekemästä töitä minun kanssa.
Miten niin automaattisesti provo? Voi tällainen tilanne olla tottakin. Ja noin mustasukkaiset naiset eivät nyt niin yleisiä ole, siksi sinullakaan ei ole ongelmia.
Elintoinen nainen ja duuni oli tärkeämmät kuin vaimosi. Et rakastanut koskaan häntä todella. Erotkaa ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan vastaava tilanne, nuori ja kaunis kollega ja todella mustasukkainen vaimo, joka oli aivan varma, että jotain peliä meillä oli. Uhkaili erolla jne. Onneksi hän lopulta uskoi ettei mitään ollut tapahtunut, sillä en todellakaan olisi halunnut lopettaa seksikään työkaverini panemista!
Näinhän se useimmiten menee, joten toivottavasti vaimo laittaa eropaperit nopeasti vetämään.
En suostuisi avioliittoon miehen kanssa, joka hankkiutuu tuollaiseen lähikontaktiin duunissa. Kertoo myös paljon tuo ”paljon ongelmia” jo hikisen neljän vuoden aikana - eli miestä vetää jatkuvasti muut naiset. Ei jatkoon. Ei enää parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se useimmiten menee, joten toivottavasti vaimo laittaa eropaperit nopeasti vetämään.
Se mee tasan näin. Valitetravasti.
Sano ei mustasukkaisuudelle kirjoitti:
Jos lähtee niin lähtee. Perään ei kannata huudella.
Sano kyllä hu@raamiselle?
Mene avoimeen suhteeseen ja anna vaimisi etsiä kunnollinen mies. Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaihtanut kokonaan vaimoasi tuohon seksikkääseen työkaverini?
1/5