Ethän käytä juoksutrikoita pyöräillessäsi?
Kommentit (39)
Olen käyttänyt. Miksi ei pitäisi? Omat juoksutrikooni ovat paksuatrikoota. Ainoat pitkälahkeiset housut jotka on pohekeista kireät, eikä ole vaaraa että jää ketjun väliin.
M-47v
Samalla hän tietenkin pyllisti suuntaani ja näin ohuiden trikoohousujen läpi minkä väriset ja malliset sting -alushousut hänellä oli jalassa. Tunsin hieman myötähäpeää ja käänsin katseeni poispäin.[/quote]
Gordon Sumnerin pärstä pikkareissa?
Nuoret naiset saa käytää.
On kiva kuolaten katsella edessä kaupanjonossa olevan takapuolen muotoja.
Ja fillaroidessa jään mielllään taakse seuraamaan näkymiä.
Sitävartenhan ne on puettu?
Täsmälleen samaa mieltä kuin 24.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt mitään syytä edes ostaa sellaisia. IHan hyvin kykenen sekä juoksemaan että pyöräilemään verskat päällä.
Mitkä helvetin verskat? Missä perähikiällä käytetään verskoja?
Minä fillaroin todella paljon ja nyt kesällä en edes voisi kuvitella pistäväni jotain pitkälahkeista housua jalkaani. Käytän 3/4 mittaisia trikoita tai kovalla helteellä shortseja."Verskoja" ei pahemmin helsinkiläis pyyöräilijöiden jaloissa näy.
Pöh, ei muuta kuin verskat ja arskat päälle ja baanalle. Terskat sinne!
Minä ainakin tarkistan jo ostaessa, ettei näy trikoista läpi. Kyykin sovituskopissa yms. Ja kyllä, käytän niitä treenitrikoita myös pyöräillessä, aika usein olen menossa nimenomaan pyörällä treenipaikalle.
Eihän se sovituskopissa kyykkiminen auta!
Mutta jatkakaa, tämä on kivaa.
M33
En käytä juoksutrikoita pyöräillessä vaan juostessa.
Pyöräillessä käytän pehmustettuja pyöräilyshortseja.
Toivottavasti tämä muoti ei lopu koskaan.
Koska kivajuttu!
Koska muoti ja koska mukavuudenhalu.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tämä juoksutrikookohkaus on joku naisten tyhjästä keksimä juttu kunnes olin eräs päivä lähikaupassa ja edellä oleva nainen kumartui ottamaan tavaroita ostoskoristaan hihnalle. Samalla hän tietenkin pyllisti suuntaani ja näin ohuiden trikoohousujen läpi minkä väriset ja malliset sting -alushousut hänellä oli jalassa. Tunsin hieman myötähäpeää ja käänsin katseeni poispäin.
Heh, itse olen nähnyt tarjoilijan stringit housujen läpi, ihan ilman kyykistyksiä... en oikein tiennyt, pitäisikö hänelle mainita asiasta vai ei, koska mistäpä sitä tietää, laittoiko hän ne housut tarkoituksella. Olen nimittäin nähnyt nuoren äidinkin läpinäkyvissä housuissa, joiden alla oli pinkit stringit.
Etsin pari vuotta sitten itselleni trikoita, ja pukukopissa tein ne päällä muutaman kyykyn, jotta näin, näkyykö niistä läpi. 3/15 ei näkynyt ja kysyin myyjiltä, että tietävätkö mitä myyvät. Myyjä: "ai ei kukaan oo aiemmin sanonu. Kannattaa ostaa vähän paksummat, nää mitkä on mun päällä, on paksumpaa kangasta." Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Takana ajava erottaa alushousujen rajat!
En ymmärrä, miten ne alkkarien rajat ovat niin vaaralliset, kun puolet naisista esittelee paskaisia rintsikoitaan jatkuvasti.
Olkaimet näkyy ja jopa läskisen selän kiristävä likaisen harmaa selkäkappale ja hiha-aukoista hien polttamat kainalon alustat.
alushousun rajat ovat tosi siistit ed. verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tarkistan jo ostaessa, ettei näy trikoista läpi. Kyykin sovituskopissa yms. Ja kyllä, käytän niitä treenitrikoita myös pyöräillessä, aika usein olen menossa nimenomaan pyörällä treenipaikalle.
Missä kaupassa on sovituskopit niin että sinne aurinko pääsee paistamaan?
Sitä läpikuultavuutta ei nimittäin yleensä keinovalossa huomaa, vasta sitten ulkona auringonvalossa, esim. just siellä fillarin selässä. Eli monikin pistää menemään peba vilkkuen ilman että tajuaa sitä.
Tuntuu että vähän joka toinen vaate on tuota ihme kangasta nykyään niinkuin nuo trikoot on, tarkkaan tosiaan yrittää katsoa kaupassa että hyvä, eipä näy vaikka paidasta läpi niin kettu ulos kun pääsee niin kaikki kuultaa läpi...
EN TIETENKÄÄN! Käytän pyöräilytrikoita
Joillakin näkyy läpi trikoista vaikka ei aurinko paistaisikaan, eilen kun ajelin töistä kotiin edelläni polki nainen jolla oli vihreät trikoosortsit ja niiden alla mustat stringit. Mielellään sellaisten peesissä ajelee.
Ohis, mutta ihmettelen miksei ihmiset osaa käyttää nude- alusvaatteita. Tiukkojen teorioiden alla saumattomat nudepöksyt niin mitään ei näy läpi.
Tänään oli taas stringejä näköpiirissä Lauttasaaren ylämäessä. Tykkään.
Jos trikoot on nimenomaan urheilutarkoitukseen valmistettu, niin eihän niistä näy läpi. Minun trikoistani ei ainakaan näy (olen testannut). Jostain peruslegginsseistä varmaan näkyykin. Mutta aika pikku juttu joka tapauksessa.