Ethän käytä juoksutrikoita pyöräillessäsi?
Kommentit (39)
Totta kai käytän. Käytän vielä sellaisia puolen jalan pituisia mitkä lenkin edetessä rullautuvat ylöspäin niin että koko karvainen reisi näkyy.
Kaikki käyttää. Kun vähän ympärille katselee. Tai itseasiassa riittää, jos pitää silmät auki kaupan kassajonossa. Voi hirvitys!
En edes tiedä kumpi on nolompi, ne alla olevat stringit vai puuvillaiset raidalliset tai kukalliset perus-alkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Takana ajava erottaa alushousujen rajat!
Sieltä syvältä persvaosta
En ole nähnyt mitään syytä edes ostaa sellaisia. IHan hyvin kykenen sekä juoksemaan että pyöräilemään verskat päällä.
Aattelin ostaa juoksutrikoot kaupassa käyntiä varten. Tietty pyöräilen sinne kauppaan.
Tantta
Kyllä se pyöräilyhousujen pehmuste on ihan syystä keksitty: saumat eivät osu istuinluiden kohdalle ja iho kiittää.
Mitä tulee lenkkeilijöiden kyyläämiseen jonkun läpinäkyvän vaatteen takia niin sanoisin että toivottavasti kasvat kohta aikuiseksi.
Luulin että tämä juoksutrikookohkaus on joku naisten tyhjästä keksimä juttu kunnes olin eräs päivä lähikaupassa ja edellä oleva nainen kumartui ottamaan tavaroita ostoskoristaan hihnalle. Samalla hän tietenkin pyllisti suuntaani ja näin ohuiden trikoohousujen läpi minkä väriset ja malliset sting -alushousut hänellä oli jalassa. Tunsin hieman myötähäpeää ja käänsin katseeni poispäin.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt mitään syytä edes ostaa sellaisia. IHan hyvin kykenen sekä juoksemaan että pyöräilemään verskat päällä.
Mitkä helvetin verskat? Missä perähikiällä käytetään verskoja?
Minä fillaroin todella paljon ja nyt kesällä en edes voisi kuvitella pistäväni jotain pitkälahkeista housua jalkaani. Käytän 3/4 mittaisia trikoita tai kovalla helteellä shortseja."Verskoja" ei pahemmin helsinkiläis pyyöräilijöiden jaloissa näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä helvetin verskat? Missä perähikiällä käytetään verskoja?
Minä fillaroin todella paljon ja nyt kesällä en edes voisi kuvitella pistäväni jotain pitkälahkeista housua jalkaani. Käytän 3/4 mittaisia trikoita tai kovalla helteellä shortseja."Verskoja" ei pahemmin helsinkiläis pyyöräilijöiden jaloissa näy.
Miksi kenenkään pitäisi muuttaa käytäntöjään sen mukaan, mitä jossain syrjäisessä satamakaupungissa tehdään tai ei tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta.
Olen minimoinut vilautusvaaran sitomalla takin tai pitkähihaisen paidan vyötäisille, kun en sitä tarvitse. Takki päällä vilautusvaaraa ei ole, kun helma peittää perän. Piilottaa myös mahaläskit. Tosin muut saavat tehdä mitä lystäävät, en minä pyöräillessä muiden perseitä tuijottele.
Kenellä on aikaa ja haluja työmatkapyöräillessä tuijotella sen edelle ajavan takapuolta? Ihan oikeasti, jos muiden pyöräilijöden mahdollisesti äärioloissa lievästi läpinäkyvät trikoot ovat sinulle ongelma, kannattaa miettiä, että jatkossa seuraa enemmän sitä ympäröivää liikennettä kokonaisuutena ja tuijottelee vähän vähemmän niitä yksittäisiä p*rseitä.
Vierailija kirjoitti:
kamalaa
Käytän mitä käytän.