Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kyselee työttömältä onko hän hakenut töitä?

Vierailija
13.08.2018 |

Kuinka vajaa päästään pitää oikein olla kyselläkseen tällaisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka vinkkaa työpaikkoja, joihin haetaan työntekijöitä. Sillä ei ole merkitystä, että ala ja vaatimukset ovat sellaisia, joita työttömällä ei ole. Merkonomi osaakin tuosta vaan ohjelmistosuunnittelua.

Vierailija
2/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias ja juoruileva besserwisser.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut?

Välittävä?

Läheinen?

Vierailija
4/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuollainen kysely olla monessa tilanteessa ajattelematonta. Kaikki eivät ole empaattisia, eivätkä tule ajatelleeksi, kuinka tuollainen voi ahdistaa.

Vierailija
5/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestunut?

Välittävä?

Läheinen?

Ei ainakaan sosiaalisesti kyvykäs sellainen. Työttömän tilanne ei useinkaan parane sillä, että häntä joka tapaamisella muistutetaan siitä, että asiat eivät ole niin hyvin kuin niiden toivoisi olevan.

Vierailija
6/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelunhaluinen ekstrovertti, sinun tulee vastata tai olet sulkeutunut kuspää.

Vierailija
7/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ärsyttää ja pahoittaa mieltä kyselemällä tyhmiä kysymyksiä.

Vierailija
8/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on alkanu käyttäytymään todella oudosti sen jälkeen kun jäin työttömäksi.. Ei puhu mulle paljoo niinkuin ennen ja jos, niin kyselee olenko hakenu töitä. Hienoin kommentti häneltä viimeksi oli "niin no ehkä sitä on enemmän aikaa kun on työtön". Voi tsiisus, no shit sherlock, kiitos mieltä ylentävästä kommentista! Kyllä mä ennemmin töissä olisin tienaamassa kunnolla kuin kärvistelemässä Kelan roposten kanssa...Kuvittelee vissiin että tuhlaan vaan hänen poikansa rahoja eikä mulla ole kiinnostusta mennä töihin. Todella kiva :/

Vierailija
9/9 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku yhtä sairas tyyppi kuin se, joka kyselee lapsettomilta, ovatko yrittäneet lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan