Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provosoidunko turhaan kun kaveri ei ole vastannut minun viesteihin ja laittoi itse viestin pyytääkseen palvelusta?

Vierailija
13.08.2018 |

Ne minun viestit ei tosiaan ole olleet mitään muuta kuin toivotus/onnittelu + joku "nähdään"-viesti. Sitten laittoi itse viestin jossa pyytää asiaa joka vaatii minulta järjestelyä kahtena päivänä (enkä itsekään tiedä esim töistä tuolloin) enkä ole siihen (vielä) vastannut. Olenko mielensäpahoittaja jos annan nyt sen vaikuttaa ettei hän itse vaivaudu vastaamaan vaikka ne nyt ei mitään kummoisia viestejä olleetkaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et provosoidu. Minullakin onnollut tuollaisia hyväksikäyttäjiä. Annoin kenkää. Kovasti ollaan ottamassa - mitään ei anneta.

Vierailija
2/4 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu palveluksesta. Jos on sellainen, että voit ihannoikeasti tehdä ja et odota suurta kiitollisuutta, tee. Jos on sellainen, että tekisit oikeasti vain hyvälle ystävällesi, kieltäydy kohteliaasti ja jatka elämää. Ei rehellisesti vaikuta hirveen läheiseltä ystävyys-suhteelta, niin turhaan kulutat aikaa ja aiheutat itsellesi mielipahaa välittämällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ilmeisesti hän pyytää noita palveluksia sinulta ilmaiseksi. Ei ole mitään syytä nähdä vaivaa.

Vierailija
4/4 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin kamalaa jos ei ole kerran vastannut viestiin, mihin ei ole edes pakko vastata? Ehkä hänellä oli kiire ja unohti vastata? FRIENDSHIP OVER!

Hanki itsellesi jotain tekemistä äläkä vatvo pikkuasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi