Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja vauvan päiväuniin?

Vierailija
13.08.2018 |

Minulla on 3 kk ikäinen vauva, jonka päiväunet on alusta saakka ollut todella vaikeita. Yöt hän nukkuu ihme kyllä hyvin ja pitkiä pätkiä, ei alussakaan herännyt kuin kerran yössä syömään ja nukahti sitten heti. Yöt nukkuu omassa sängyssään. Päivällä ei kuitenkaan ole koskaan suostunut nukkumaan vaunuissa (oli ne sitten paikallaan tai liikkui), omassa sängyssään, meidän parisängyssä tms, nukkuu vain sylissäni. Jos siirrän hänet sylistäni unessa vaikka sänkyyn nukkumaan, niin herää heti. Sylissäni herää heti jos yskin, nauran ja puhun (yleensä väsyneeseen itkuun, koska heräsi kesken unien). Olen monin eri tavoin (myös neuvolan neuvoilla) yrittänyt nukuttaa häntä omaan sänkyynsä ja vaunuihin, ja siinä yrittämisessä menee helposti kaksi tai kolme tuntia, ilman että hän nukahtaa (kolmen tunnin jälkeen lakkaan yrittämästä). Hän ei siis saa ollenkaan päiväunia ellen anna nukkua sylissäni. Olen kuitenkin sidottu paikoilleni ilman puhumista, liikkumista ja vaikka yskimistä usean tunnin ajan päivässä, jotta vauva saisi edes jonkun verran päivällä unta. Neuvoja kellään miten tilanteen saisi ratkaistua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri kapaloon. Neuvoja netissä. Auttaa hyvin pieniä uneen, kun ei voi huitoa käsillä.

Vierailija
2/2 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliikkikeinu on ollut hyvä hankinta meillä, siihen nukahti vauva helposti, pidä hiljainen kiikutus päällä koko unien ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla