Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Porukka odatta Rasmustas, Robinia ja Madonnaa Suomen edustajaksi, niin ei kai tätä jännitystä olisi järkeä pitää jos edustaja on Leila Huu?
Näin unta, että edustajaksi valittiin Vesta. Vaikka tämän musiikista pidänkin, niin toivottavasti ei ollut enneuni. 😂
Vierailija kirjoitti:
Porukka odatta Rasmustas, Robinia ja Madonnaa Suomen edustajaksi, niin ei kai tätä jännitystä olisi järkeä pitää jos edustaja on Leila Huu?
Niinhän sitä luulisi. Mutta varsin helppo uskoa, että jännittävin asia tässä kaudessa oli edustajan spekulointi.
Robinia alkoi vasta seuraamaan instassa kuvaaja, joka työskennellyt ennenkin artistien promokuvausten kanssa. Let this mean something :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se the Rasmus olisi nyt kiva viisuissa.
Nyt en äkkiä muista, oliko viime vuonna joku bändi viisuissa ja miten menestyi.
Elähtänyt rokkibändi, jolta ei hyvää biisiä ole tullut vuosikausiin. Next.
Vierailija kirjoitti:
Robinia alkoi vasta seuraamaan instassa kuvaaja, joka työskennellyt ennenkin artistien promokuvausten kanssa. Let this mean something :D
Ja mä kuvittelin olevani stalkkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kuvittelin olevani stalkkaaja.
Kun ei muuta vihjettä tarjolla niin helpoiten artistien kuvioista saa usein uusia seuraajia tai kuvia, joihin he tägätty, seuraamalla.
Hmm.. No, kieltämättä kaikenlaisia nimiä on jo heitelty. Itselläni ei ole suosikkia Suomen Euroviisu-edustajaksi. Toivon vain että edustajalla on jo esiintymiskokemusta myös isommilta lavoilta ja että ehdokas-biisit olisivat hyviä, jotka nousisivat Suomessa radioiden ja spotifyn -listoille.
Ja tätä tietoa me ollaan viikko ootettu. Krista juontaa Umk:n 🙄
Siellä se Krista nyt hehkuttaa glitterpuvussaan, miten heillä on upeita ideoita ja kaikki on niin fantsuu. 😍!!!
Toivon Suomelle tänä vuonna 0 pistettä, jotta koko UMK-tuotanto saataisiin vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on vaikea saada ammattitaitoista juontajaa, kun pitää ottaa huonosti suomea sössöttävä laulaja.
Myös Mikko Silvennoinen on mukana juontajana tottakai. Olihan se sikäli hyvä että kerrottiin jotain, mut ois itse esiintyjästäkin voinu jotain paljastaa. Kuten vaikkapa että hän ei ole ennen osallistunut umk:hon tai että hän on ollut euroviisu-fani koko ikänsä tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös Mikko Silvennoinen on mukana juontajana tottakai. Olihan se sikäli hyvä että kerrottiin jotain, mut ois itse esiintyjästäkin voinu jotain paljastaa. Kuten vaikkapa että hän ei ole ennen osallistunut umk:hon tai että hän on ollut euroviisu-fani koko ikänsä tai jotain vastaavaa.
Korjaan. Mikko selostaa, ei juonna. Sori, paha moka.
Nyt tuli sit uusi nimi spekulaatioihin. Nimittäin Pete Parkkonen. Olisi minusta huono valinta. Laulanut englanniksi juu, mutta lauluääni ei ole kovin hyvä eikä Pete ole kerännyt suosiota musiikilla vaan seksillä. Toimisiko seksi suosion tuojana Euroviisuissa? En usko.
Joko oon jo sekoamassa tai kuulen Robinin äänen taustalla tossa ekassa klipissä storissa joka on suoraan Umk:n pressikuvauksista.
En tiedä huomasitteko tai kiinnitittekö huomiota mutta kahdessa jo julkistetussa UMK:hon liitetyn henkilön kuvassa heillä on käsi suun edessä ikäänkuin lähettämässä lentosuukkoa. Mietin vaan olisikohan artistillakin vastaava kuva, voisiko tämä käsi suun edessä olla joku vihje.
https://www.instagram.com/p/BsxUYN5B2iR/ Krista on lähettämässä juuri lentosuukkoa
https://www.instagram.com/p/BsnmFfPBmOA/ myös Eino lähettämässä lentosuukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan pebasta. Viisut on siis taas Krista-show, jonka sekoilun alle jää artistit ja kappaleet. Viime vuosien viisuista muistiin jäänyt lähinnä Kristan vouhkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joko oon jo sekoamassa tai kuulen Robinin äänen taustalla tossa ekassa klipissä storissa joka on suoraan Umk:n pressikuvauksista.
Käykää joku muukin kuunteleen mielellään kuulokkeilla ja sanokaa, ettei tuo joka sanoo taustalla "nimenomaan nimenomaan" ja jotain muuta ennen sitä kuulosta yhtään häneltä.
Ja se usean artistin mahdollisuus ja heidän välinen kisa voidaan kai sulkea lopullisesti pois, kun Krista sanoo heidän tietävän kuka artisti on.
Niin no onhan tässä vielä loppuviikko aikaa. Jos tänään ei tule mitään niin en usko oikein, että tulee viikonlopun aikanakaan. Mutta ei olisi eka kerta, kun ei tapahtuisi niin kuin on menty jo lupaamaan.