Keskenmeno Gallup
Kuinka monta keskenmenoa sinulla on ollut?
Tai Aborttia?
Kommentit (25)
3 keskenmenoa vk 7, 9 ja 13.
3 lasta.
0 keskenmenoa, pari ns. "kemiallista"
Olen ollut selvästi onnekas.
Kaksi keskenmenoa rv:t 10+ ja 12+. Lisäksi kaksi lasta.
2 keskenmenoa, vkot 8 ja 12. Ei lapsia.
50 aborttia ja satoja keskeneräisiä menoja.
Yksi lapsi, yksi keskenmeno rv 11, nyt olen raskaana rv 37 ja toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saisi terveen pikkukakkosen syliin.
Kaksi lasta, 4 keskenmenoa. Ei ehkäisyä.
6 km,1 ektooppinen,6 elävää lasta.
0 keskenmenoa, 2 lasta ja 1 abortti kun on ollut jo nämä kaksi lasta.
Mutta ensimmäisessä raskaudessa oli siinä alkupuoliskolla sairaslomaa uhkaavan keskenmenon takia (ei siis mennyt kesken kuitenkaan) ja toisessa raskaudessa olin rv 27 eteenpäin sairaslomalla ja vuodelevossa erittäin uhkaavan ennenaikaisen synnytyksen takia.
Raskaaksi olen tullut helposti, mutta raskaudet olleet vaikeita ja mm. siitä syystä päädyimme aborttiin kun tuli vahinkoraskaus.
2 lasta, 1 keskenmeno jossa meni epäidenttiset kaksoset.
5 lasta, 1 keskenmeno viikolla 12, ei abortteja
2 lasta, 0 keskenmenoa, 0 aborttia. Raskaudet alkaneet ensimmäisestä yrityskierrosta.
Mistähän huomaa raskauden tai valeraskauden. voiko raskaus tulla kohtuun kalvon vääränlle puolella. taisi niin käydä niin mietin sulatuuko se sikiö sinne ja tulee menkkojen mukana vaiko onko siinä joku rajapyykki että se muodostuu sairaalareissuksi?
Kaksi lasta, yksi keskeytynyt keskenmeno, joka oli ilmeisesti tapahtunut n. rv 9. Huomattiin np-ultrassa rv 12.
Sinne meni vissiin tietyin tahdoin kyseenalaista on. Oliko niitä montakin.
Kenties ultrallisesti 2 mutta 3 olikin jo liikaa. Lieve hedelmöityksen ilmiö. Johtuen jostain kummallisesta. Ihan oikeesti en tajua kuinka keskenmeno voi jäädä huomaamatta. taikka kuinka se tehtiin minulta salassa. Harmi. Sitten geenit ylittyykin jakamaan yhtäkkiä mielenkiinnon siemenen niin ompa repaleinen olo.
Viikoista en tiädä kun kalenteri ovulaatio huusi että jätä tänne vaikak kuinka sikiäisi niin jossain määrin repesi ja jätti kohdun niin ihmettelen Miksi jakaa jotain mitä keskenjäi.
Outoja hommia.
2 lasta, kolmatta odotan ei keskenmenoja tai abortteja.
Kuusi raskautta, joista kolme keskenmenoa viikoilla 6-8