Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi välillä saan kiinnostuneita katseita jatkuvasti ja taas välillä kukaan ei edes vilkaise?

Vierailija
12.08.2018 |

Miten voi olla radikaalia vaihtelua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinä päivinä jolloin kukaan ei vilkasekkaan, olet palannut maan pinnalle ja heränyt todellisuuteen.

Kunnes taas vaivut sinne mielikuvitusmaailmassa jossa luulet kaikkien olevan sinusta kiinostuneita ap!

Vierailija
2/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata. Olisit silti tyytyväinen. Minusta ei ole kukaan kiinnostunut ja tätä jatkuu tasaisesti 24/7 vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla itsellä eri fiilis katselu-päivinä kuin muulloin? Jos on hyvä fiilis ja vaikka hymyilet, toki saat enempi katseita tällöin :)

Vierailija
5/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on mies, niin naisillahan on kuulemma näitä eri kausia kuukautiskiertonsa aikana jolloin erityyppiset miehet (tai miehet yleensä) kiinnostaa tavallista enemmän ja selittänee asiaa. Jos ap on nainen, niin miesten kassien täyttöaste saattaa vaihdella ja kassit täynnä katsellaan vähän taviksempiakin friiduja.

Vierailija
6/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, onko katsoja kiimassa vai ei.

Vierailija
7/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut tämän: jos olen elämääni tyytyväinen, hymyilevä ja pilke silmäkulmassa niin saan huomioita etenkin vastakkaiselta sukupuolelta. Jos olen kyllästyneen, v**tuuntuneen tai hermostuneen oloinen niin kukaan ei vilkaisekaan minua.

Vierailija
8/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa genitaalit, roikkulollottimet ja muut biologiset ulokkeet paremmin piiloon, eix niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi