Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35++ yh jolla pienet lapset - onko toivoa?

Sinkkuäiti
12.08.2018 |

Tiedän että tähän viestiin tulee paljon rumiakin vastauksia, mutta haluaisin nyt kuitenkin kuulla rehellisiä mielipiteitä. Olen 39-vuotias ja eroamassa puolisostani ja meillä on kaksi alle 2-vuotiasta lasta. En voisi vielä pitkään aikaan kuvitella uutta suhdetta, mutta alkoi jo tässä vaiheessa mietityttämään, että lieneekö se näillä spekseillä enää edes mahdollista. Kun lukee uusperhetarinoita, niin useimmissa yh-äiti on löytänyt uuden puolison ollessaan vielä hedelmällisessä iässä ja tehnyt uuden miehen kanssa vielä vähintään yhden lapsen. Itselläni alkaa jo iänkin puolesta olemaan lapsiluku tässä.

Miten te miehet, joille yh-äitiys ei vielä itsessään ole täysi deal breaker - kuinka iso kynnyskysymys tuo lapsentekoiän ohittaminen on?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapset kaksoset vai onko elämänhallinta pahasti hakusessa ja raskauduit heti perään miehelle, josta haluat saman tien erota?

Ongelmat ilmeni toisen raskausaikana ja pahenivat kestämättömiksi. Varoitusmerkkejä kieltämättä näin jälkiviisaasti ajattelen oli aiemminkin, mutta ne oli silloin mielestäni lieviä juttuja joiden kanssa voi ihan hyvin elää. Nykytilanteen kanssa ei voi. Ilman muuta kyseessä oli myös omaa typeryyttä. Raskaudet olivat kyllä toivottuja eikä lapset millään tavalla kaduta.

-Ap

Vierailija
42/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri eilen, että siskoni poika seurustelee 42-vuotiaan eronneen naisen kanssa, jolla on kolme lasta. Siskoni poika täyttää tammikuussa 29 vuotta.

Viikon päästä tapaan tuon naisen sukujuhlissa.

Siskoni poika on 193-senttinen komea nuorimies, joka ei käy baareissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39-vuotiasta voisi kyllä pannakin, kännissä ja pimeässä. Mutta en hel*vetissä lähtisi suhteeseen minkään ylikypsän yh-kinkun kanssa joka raahaa helvetillistä painolastia mukana. Huutonaurua ajatukselle. :D

M40

No kiitos vaan mielipiteestä, taidan kyllä itsekin etsiä vähän toisenlaista ihmistä kumppaniksi.

-Ap

Vierailija
44/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin juuri eilen, että siskoni poika seurustelee 42-vuotiaan eronneen naisen kanssa, jolla on kolme lasta. Siskoni poika täyttää tammikuussa 29 vuotta.

Viikon päästä tapaan tuon naisen sukujuhlissa.

Siskoni poika on 193-senttinen komea nuorimies, joka ei käy baareissa

Noin pitkä mies tarvii jo suuren kaapin missä piilotella! Vink,vink;)

Vierailija
45/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit löytää kumppanin. Olennaista on että kannat vastuun omasta ja lasten hyvinvoinnista, etkä oleta uudelta kumppanilta mitään sen asian suhteen. Hitaasti hyvää tulee. Ja kannattaa kyllä eron jälkeen olla yksin vuosi, pari. Muuten siirrät ongelmasi nykyisestä suhteesta uuteen. Seurustelu on kahden kauppa, eikä siinä kilot, ikä tai yksinhuoltajuus paina jos on kykyä rakkauteen ja muuten synkkaa. Nämä ylikypsää kinkkua kakkoseen-jyystäjät on häiriintyneitä ääliöitä. Maailma on täynnä ihmisiä jotka kaipaa aitoa suhdetta, lämpöä ja läheisyyttä. Huolehdi itsestäsi niin varmasti löydät. Minä olin ylikypsä ylipainoinen yh kun tapasin nykyisen kumppanin, ja joka päivä olen saanut kuulla kuinka ihana olen.

Vierailija
46/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, viehättävä ja omillaan toimeen tuleva iloinen, itsestään huolta pitävä ja toisen huomioon ottava nainen löytää aina kumppanin, kun taas keskiverto ylipainoinen Kelan tukia nostava tai laskunmaksajaa etsivä v-mäisellä luonteella varustettu suomalainen yh-äiti ei.

Ylipäätään ylipainoinen nelikymppinen tai päälle nainen ei nykymiehille kelpaa. Ei vaikka olisi kuinka kiva ja mukava luonteeltaan, eikä olisi yh taikka nostaisi kelan tukia.

Kyllä mä uskon että lihavalle, vähän hankalammalla luonteella varustetulle ja kelan tuilla elävälle päälle neljäkymppiselle miehelle kelpaa kuvailemasi nainen helposti!

Taisi kalahtaa siellä ja pahasti. :)

Täh?! Meinasin vaan ettei kannata pitää rimaa yli oman rajan niin varmasti löytyy seuraa.

Vierailija
47/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, viehättävä ja omillaan toimeen tuleva iloinen, itsestään huolta pitävä ja toisen huomioon ottava nainen löytää aina kumppanin, kun taas keskiverto ylipainoinen Kelan tukia nostava tai laskunmaksajaa etsivä v-mäisellä luonteella varustettu suomalainen yh-äiti ei.

Ylipäätään ylipainoinen nelikymppinen tai päälle nainen ei nykymiehille kelpaa. Ei vaikka olisi kuinka kiva ja mukava luonteeltaan, eikä olisi yh taikka nostaisi kelan tukia.

Jos ei välitä huolehtia edes itsestään, niin miten kykenee huolehtimaan lapsistaan ja kumppanistaan? Melko selkeä syy minun mielestä jättää ylipainoiset seinäruusuiksi.

Hassuinta ja hupaisinta on, että ylipainoiset naiset ovat usein niitä pahimpia kaksinaismoralisteja jotka löytävät miehestä kuin miehestä fataaleja vikoja ja uskottelevat itselleen, että se oma kyvyttömyyskin löytää seuraa on miesten syytä.

No minä kyllä huolehdin itsestäni ihan riittävästi omiksi tarpeikseni. Sen enempää en kumppaniltakaan vaadi. Lapsia ei ole ja sen verran kaamea vaatimus minulla miehelle kyllä, ettei hän aikuisena ihmisenä olisi minun huolehtimisestani riippuvainen. Lapsia minulla ei ole.

Sikäli toki kokemukseni on sama kuin jonka sinäkin kerroit. Ylipaino on syy siihen ettei kivakaan nainen kelpaa.

Vierailija
48/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 36-vuotiaana kahden pienen lapsen äitinä. Mulla oli eron jälkeen enemmän vientiä kuin koskaan. Nyt olen ollut muutaman vuoden parisuhteessa minua nuoremman, lapsettoman miehen kanssa. Kevyttä seksisuhdetta suunnittelin, mutta toisin kävi.

Vierailija
49/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon että lihavalle, vähän hankalammalla luonteella varustetulle ja kelan tuilla elävälle päälle neljäkymppiselle miehelle kelpaa kuvailemasi nainen helposti!

Taisi kalahtaa siellä ja pahasti. :)

Täh?! Meinasin vaan ettei kannata pitää rimaa yli oman rajan niin varmasti löytyy seuraa.

Siis meinaatko että ylipainoisen naisen pitäisi pitää rimaa matalammalla kuin itse on, vai miksi mielestäsi kivan, mukavan ja itse elatuksensa tienaavan naisen pitäisi hakea hankalaluonteista ja Kelan tuilla elävää miestä?

No mua ei haittaisi kelan tuilla eläminen kunhan se ei ole oma valinta. Eikä haittaisi ylipaino. Hankala luonne kyllä saattaisi haitatakin, riippuen mitä sillä tarkoitetaan.

Mielestäni minun rimani ei todellakaan ole yhtään liian korkealla, kun en edellytä mitään sellaista mitä en itsekin tarjoaisi.

Vierailija
50/51 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit löytää kumppanin. Olennaista on että kannat vastuun omasta ja lasten hyvinvoinnista, etkä oleta uudelta kumppanilta mitään sen asian suhteen. Hitaasti hyvää tulee. Ja kannattaa kyllä eron jälkeen olla yksin vuosi, pari. Muuten siirrät ongelmasi nykyisestä suhteesta uuteen. Seurustelu on kahden kauppa, eikä siinä kilot, ikä tai yksinhuoltajuus paina jos on kykyä rakkauteen ja muuten synkkaa. Nämä ylikypsää kinkkua kakkoseen-jyystäjät on häiriintyneitä ääliöitä. Maailma on täynnä ihmisiä jotka kaipaa aitoa suhdetta, lämpöä ja läheisyyttä. Huolehdi itsestäsi niin varmasti löydät. Minä olin ylikypsä ylipainoinen yh kun tapasin nykyisen kumppanin, ja joka päivä olen saanut kuulla kuinka ihana olen.

Kiitos tästä positiivisesta viestistä! Ja ihanaa että olet löytänyt hyvän kumppanin, onnea teille. :)

-Ap

Vierailija
51/51 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampaa on löytää kumppani, kun on lapsia eikä enää halua lapsia. Sinun tapauksessa sikäli hyvä, että monesti sinun ikäiset ovat lapsensa hankkineet eivätkä lisää halua. Ainoa mikä voi olla hidasteena silti joillekin on se, että lapsesi ovat tosi pieniä vaikka sinulla jo ikää on. En kuitenkaan missään tapauksessa usko, että olisi mahdotonta löytää hyvä mies rinnallesi.

Minäkin kolmen lapsen äiti olen hyvälle lapsettomalle nuorelle miehelle "kelvannut" vaikka en aio lapsia enempää hankkia niin kyllä varmasti sinullekin löytyy ottaja, ole huoleti äläkä käy yhtä syvässä tunteiden suossa kuin minä käväisin eron jälkeen. Ulospäin annoin kaikkeni, hymyili ja olin iloinen, tuntemattomat eivät edes arvanneet mitä kävin läpi vaikka, illat itkin kippurassa kuin pieni lapsi häveten epäonnistumistani ja ollen varma, että vietän loppuelämäni yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän