Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35++ yh jolla pienet lapset - onko toivoa?

Sinkkuäiti
12.08.2018 |

Tiedän että tähän viestiin tulee paljon rumiakin vastauksia, mutta haluaisin nyt kuitenkin kuulla rehellisiä mielipiteitä. Olen 39-vuotias ja eroamassa puolisostani ja meillä on kaksi alle 2-vuotiasta lasta. En voisi vielä pitkään aikaan kuvitella uutta suhdetta, mutta alkoi jo tässä vaiheessa mietityttämään, että lieneekö se näillä spekseillä enää edes mahdollista. Kun lukee uusperhetarinoita, niin useimmissa yh-äiti on löytänyt uuden puolison ollessaan vielä hedelmällisessä iässä ja tehnyt uuden miehen kanssa vielä vähintään yhden lapsen. Itselläni alkaa jo iänkin puolesta olemaan lapsiluku tässä.

Miten te miehet, joille yh-äitiys ei vielä itsessään ole täysi deal breaker - kuinka iso kynnyskysymys tuo lapsentekoiän ohittaminen on?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäiti kirjoitti:

Tiedän että tähän viestiin tulee paljon rumiakin vastauksia, mutta haluaisin nyt kuitenkin kuulla rehellisiä mielipiteitä. Olen 39-vuotias ja eroamassa puolisostani ja meillä on kaksi alle 2-vuotiasta lasta. En voisi vielä pitkään aikaan kuvitella uutta suhdetta, mutta alkoi jo tässä vaiheessa mietityttämään, että lieneekö se näillä spekseillä enää edes mahdollista. Kun lukee uusperhetarinoita, niin useimmissa yh-äiti on löytänyt uuden puolison ollessaan vielä hedelmällisessä iässä ja tehnyt uuden miehen kanssa vielä vähintään yhden lapsen. Itselläni alkaa jo iänkin puolesta olemaan lapsiluku tässä.

Miten te miehet, joille yh-äitiys ei vielä itsessään ole täysi deal breaker - kuinka iso kynnyskysymys tuo lapsentekoiän ohittaminen on?

Omat jo tehty, ei haittaa. Olet tosin liian vanha minulle

M35

Vierailija
2/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä löydä kumppanin niistä eronneista miehistä, joilla on jo lapset tehtynä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilmoitat otsikossa olevasi 35++ ja tekstissä 39-vuotias? Olisithan voinut kirjoittaa 39v, jos halusit merkeissä säästää.

Vierailija
4/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lapseton 36v mies. En tuhlaa aikaani naisiin joilla on ennestään lapsia.

Yh kuvioo, lapsien katkeria isiä yms.

Vierailija
5/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö, runko, tissit kunnossa voisit kelvata ainakin paneskelukaveriksi ja lisää lapsia ei todellakaan.

Vierailija
6/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kolmannen kerran nyt kommentoida:

miksi eroat?

Ja jos eroat, eikö lasten hyvinvointi ole tärkeämpi kuin markkina-arvosi eron jälkeen.

Vierailija
7/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota sen takia että saisi uuden miehen. Hoida ne lapsesi kunnialla, äläkä raahaa kotiin vieraita ukkoja.

Vierailija
8/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ei lapsia, naimisissa, 40.

Olen myös ihastunut naiseen joka on kahden lapsen yh, 35+ , työkaverini. Vanhempi aloitti koulun juuri. Tiedän hyvin ettei mitään tule tapahtumaan. Ihastuminen on kestänyt nyt pari vuotta, välillä stressaa.

Jos en olisi naimisissa, voisin harkita työpaikan vaihtoa hänen vuokseen. Eroaminen ja työpaikanvaihto olisi vähän liikaa, lähinnä koska olen varma ettei hän halua olla syy erolle.

Ei olisi deal breaker jos minä olisin kyseessä, mutta tokihan tuo riippuu kuinka pahasti joku mies hullaantuu sinuun.

Vierailija
9/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt dokumenttielokuvaa simpanssinpoikasesta, jonka emo hylkäsi päästyään uuden alfauroksen suosioon edellisen menetettyä valtansa laumassa? Sinne se nääntyi ja kuoli yksin puun alle sateeseen.

Vierailija
10/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ilmoitat otsikossa olevasi 35++ ja tekstissä 39-vuotias? Olisithan voinut kirjoittaa 39v, jos halusit merkeissä säästää.

Kysymys koski yleisesti hedelmällisen iän loppua lähestyvää pienten lasten yh-äitiä. Ei ollut tarkoitus kysyä, haluaako joku deittailla juuri minua, veikkaan että siihen vaikuttaa aika moni muukin asia.

Vierailija
11/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienet lapset. Oletko vaikea ihminen kun nyt jo eroat?

Vierailija
12/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on yhteishuoltajuus lasten isän kanssa, ET ole yh. Tuliko selväksi?

Etkä ole vielä  edes eronnut joten on aika surullista lukea tekstiäsi.

Vierailija
13/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei, maailma on täynnä yksinäisiä miehiä

Vierailija
14/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä tietenkään ole hankala vaan ex.

Vierailija
15/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa. Lähempänä olis sitte ollut vaikka 40-1 jos toi 39v tuntuu liian helpolta.

Vierailija
16/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, viehättävä ja omillaan toimeen tuleva iloinen, itsestään huolta pitävä ja toisen huomioon ottava nainen löytää aina kumppanin, kun taas keskiverto ylipainoinen Kelan tukia nostava tai laskunmaksajaa etsivä v-mäisellä luonteella varustettu suomalainen yh-äiti ei.

Vierailija
17/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ryhtyä puumaksi. Problem solved.

Vierailija
18/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keskittymään niihin lapsiin ja itseesi ja unohtamaan kaksilahkeiset.

Vierailija
19/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisimmat on kuppikoko, kehon rasvaprosentti ja saako sinua jyrniä kakkoseen.

Vierailija
20/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni, silloin 35v., erosi kun lapset olivat 3v. ja 6kk. Paljon lyhytaikaisia suhteita nuorten miesten kanssa ensimmäiset vuodet, nyt vakinainen suhde paljon vanhemman miehen kanssa jolla jo aikuiset lapset. Lapsettomat samanikäiset eivät enää olleet kiinnostuneita hänestä vaikka on aika hyvännäköinen ja ennen lapsia oli paljonkin hakua. Eli ei mahdotonta löytää uutta kumppania mutta ei ehtä helppoa kuin ennen lapsia. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme