Tunnetko ”taviksen”, joka on saanut 15 minuuttia julkisuutta?
Onko joku tuttusi osallistunut visailuohjelmaan, muodonmuutokseen tai muuhun tosi-tv -ohjelmaan? Antanut haastattelun naistenlehden ”näin selvisin vaikeista ajoista” -tyyppiseen juttuun tai esitellyt kotiaan sisustuslehdessä?
Millainen ihminen hän on? Millaiset ihmiset osallistuvat tällaisiin juttuihin?
Kommentit (14)
Ystävä voitti Speden peleissä päävoiton, olisiko ollut 100 000 mk.
Opiskeli, opinnot lopuillaan ja proffa ehdotti osta sijoitusasunto. Osti kotipaikkakunnalta kaksion ja laittoi vuokralle . Asunto tuotti hyvin ja vuokralla vähensi lainaa, osti samasta taloyhtiöstä uuden ja uuden asunnon. Jossain vaiheessa omisti yli 20 asuntoa ja meni hyvin.
Meni yksityiselle töihin, tienasi hyvin, teki paljon töitä ja sai yhtäkkiä tarjouksen. Eräs yritys osti kotikaupungin kaikki sijoitusasunnot. Koska asunnot olivat olleet omistuksessa, ei joutunut maksamaan ihan hirveesti veroja, mutta tosi paljon kuitenkin.
Verojen takia pääsi sitten seuraavan kerran paikallislehteen, edellinen juttu oli voiton jälkeen.
Kun tajusi konkreettisesti paljonko tienasi, jäi eläkkeelle ja nauttii elämästään.
Osallistui aikoinaan missikisoihin, ei sijoittunut 3 parhaan joukkoon, ei ollut lehdistönsuosikki tai mitään. Kisojen jälkeen katosi julkisuudesta täysin, kaunis kuin mikä, olisi varmasti pystynyt olemaan jonkinverran seiskajulkkilsena, mutta ei selvästi sitä halunnut.
Kyllä, entinen koulukaveri oli eräässä kumppaninhakuohjelmassa. Muutoksista ym en tiedä, emme ole tekemisissä.
Minä olin 9v ikäisenä pikkukakkosessa ja urani on ollut nousukiitoa sen jälkeen. Niin varmaan......
Seiskan Xl-missikisassa kisaili joskus eräs tuttu nainen, tuli muistaakseni toiseksi.
Nyt voisi osallistua XXXL-kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 9v ikäisenä pikkukakkosessa ja urani on ollut nousukiitoa sen jälkeen. Niin varmaan......
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Seiskan Xl-missikisassa kisaili joskus eräs tuttu nainen, tuli muistaakseni toiseksi.
Nyt voisi osallistua XXXL-kisoihin.
Eli kauniit kasvot. Vaikutat katkeralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi osallistua XXXL-kisoihin.Eli kauniit kasvot. Vaikutat katkeralta.
Ehei, ei mulla ole mitään syytä olla katkera, ollaan tekemisissä aika usein, itsekin olen myös aika "iso", käydään joskus uimassa yhdessä.
Se on kyllä totta, hän on kaunis, näyttävännäköinen nainen.
On vieläpä iloinen ja hyväsydäminen luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Luokkalaisellani oli oma ohjelma Pikku Kakkosessa. Valitettavasti häntä kiusattiin sen jälkeen ja oli muutenkin tosi pikkuvanhan oloinen. Jäi vahva mielikuva, että oli vähän niinkuin vanhempien toivomuksesta sellainen. Totuutta en tiedä, koska tiemme erosivat ala-asteen jälkeen.
Tunnen yhden suomalaisen nuoren NHL-pelaajan, joka paraikaa nauttii julkisuudesta ja luksuselämästä rapakon takana. On kaverini ex-poikaystävä, ja me kaikki kolme ollaan vietetty nuoruus samassa porukassa samalla paikkakunnalla.
Eräs kaverini halusi osallistua Big Brotheriin vuonna miekka ja kilpi, ja muistan kuinka toimitti mulle ne tuotantoyhtiön paperit, joissa minun oli suostuttava siihen että Vappu Pimiä soittaa mulle ja haastattelee BB-Extrassa jos en pääse Helsinkiin paikan päälle. Kaveriani ei luojan kiitos valittu tuonne... Nyt yrittää kuitenkin ig-julkkikseksi :D
Ystävä oli Big Brotherissa ja halusi päästä kokeilemaan omia rajoja. Sai paikalta minkä halusi eikä jäänyt roikkumaan julkisuuteen. Aluksi joku tunnisti kadulla, mutta enää vuosiin ole kukaan osannut yhdistää.
Yhdessä kaverin kanssa mentiin läpällä mukaan rinnakkaisluokkalaisten pöljäilyvideoon, joka laitettiin You Tubeen. Yhtäkkiä se video vaan levisi ja se oli koulussa ja kylillä suuri puheenaihe. Etenkin nuorisoporukat tunnisteli meitä, huuteli tai tuli vaan antamaan palautetta. Sillon se tuntu, että tämä on maailman kamalin asia ja ahdisti ihan pirusti. Onneksi ollaan vuosien aikana kasvettu ettei kukaan näytä enää samalta. Valvon nykyään omien lapsieni somenkäyttöä, koska en halua heidän kokevan samaa.
Vielä lisäkysymys: muuttuiko tuttusi sen jälkeen, kun oli hetken ollut julkisuudessa?
Ap