Ärsyttävät naishieronta-asiakkaat
Helle vissiin sekoittanut naishieronta-asiakkaitten hyvät käytöstavat. Alkaa ärsyttämään kun mieshierojan pitäisi hoitaa seksinnälkä kun ei oo käynyt terasseilla flaksi.
Kommentit (16)
Taas näitä provoja joilla yritetään seksualisoida ammattimainen hieronta. Itse ainakin menen hierojalle pahojen jumien ja kipujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä provoja joilla yritetään seksualisoida ammattimainen hieronta. Itse ainakin menen hierojalle pahojen jumien ja kipujen takia.
Joo, sisäreisi jumissa. Voisitko kokeilla vähän ylempää, silläkin tuntuu jotain. Ai et, oletko joku v*tun h o m o?
Ei toki kaikki, tai edes moni, mutta 1/100 on liikaa.
Sanot sille että peset ton sillipurkkis ens kerralla ennen kuin tänne tulet.
Takaan ettei ahdistele enää ainuttakaan miestä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan sanoisit.
Tuon jälkeen hän nostaisi tekaistulla tarinalla (jossa kätesi lipsahti väärään paikkaan) someraivoa ja syytteet tulisivat perässä. Milläs todistat että hän oli se joka teki väärin? Millä saisit edes oman äitisi uskomaan sen?
Siihen loppuisi hierojan urasi.
Törkeetä :( ja varmaan sulle aika vaikea tilanne suhtautua asiakaspalvelijna. Kyllä me naisetkin näköjään osataan.
Tämä on trollitehtaan taso. En tiedä yhtäkään naista, joka olisi ehdotellut. Mieshieroja kyllä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on trollitehtaan taso. En tiedä yhtäkään naista, joka olisi ehdotellut. Mieshieroja kyllä minulle.
Olet mieshieroja? Hyvä ettei sinulle ole ehdoteltu, mutta älä väitä ettei muille ole voitu ehdolta.
Ei kaikkia naisiakaan ole raiskattu tai hakattu kotona.
Vierailija kirjoitti:
Jutteletteko useinkin tyttöjen kesken kuinka teette asiattomia seksuaalisia ehdotuksia työtään tekeville asiakaspalveluhenkilöille?
n1: Joo, siis ehdotin alakerran kahvilan pojalle, just sille söpölle, et mennään pikasille vessaan. Ei lähtenyt, varmasti h o m o
n2: ihan sama tilanne, se hieroja jonka MIrkku vinkkas, ihanat kädet sillä, huomasitteko, ei sormuksesta rajaa! No mut sekin on h o m o, kävi lähellä mut kun vähän nostin lantiota niin ei, siirtyi alemmas.
Miesten kesken tuollaisia keskusteluja ahdistelusta ei käydä, ainakaan niissä piireissä joissa minä liikun. En siis ole musiikkipiireissä Axelin kaverilistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kalahan on HYVÄÄ!
Se kalanhaju pitää nuolla pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sisäreisi jumissa. Voisitko kokeilla vähän ylempää, silläkin tuntuu jotain. Ai et, oletko joku v*tun h o m o?
Ei toki kaikki, tai edes moni, mutta 1/100 on liikaa.
Yksi sadasta on psykopaatteja, joten ihan se käy yhteen
Kyllä jotkut naiset luulee että riittää kun on nainen, niin heti kaikki haluaa. Niitä on kehuttu liikaa lapsena kai.
Kuulostaa todella oudolta, mutta mediassa oli jossain vaiheessa juttuja naisten ahdistelemista mieshierojista. Kukaan ei ole antanut kasvojaan sille tosin.
Ap on hierojan mustasukkainen naisystävä.
Olen vain kateellinen, kun itsellä ei käy missään flaksi. Ap
Niin saahan sitä valita asiakkaansa mutta saattaa ruveta pyörimään kylällä huhua ettet ole ihan suora jos vain miehille "palveluita" tarjolla.