Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä baariin laitetaan nykyisin päälle?

Vierailija
12.08.2018 |

Kun kyse lähes nelikymppisestä naisesta? Olen viimeksi ollut baarissa joskus 6-7vuotta sitten ja nyt pitäisi kuukauden päästä mennä.Olen lihonutkin niiltä ajoilta kun viimeksi ollut niin mitkään kireet vaatteet ei kyllä houkuta enää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetta

Vierailija
2/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatetta

Mutta millaista? Ja mistä kaupasta sellaisia hyvännäkösiä saa kun ei ole enää kokoa m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan farkut tai nyt vielä, kun on lämmintä jotkut kevyemmät housut ja vaikka joku kiva paita. Tai jos tykkäät jostain mekoista, niin vaikka sellainen. Ei oo mitään pukukoodia. Menoksi vaan ja pidä hauskaa!

Vierailija
4/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.boutique-loulou.fi/images/LA86570Q_001_01.jpg

Jotain kuvankaltaista voisit laittaa päälle. Jos on vilpoisa laita tuohon päälle vaikka nahkatakki.

Vierailija
5/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.boutique-loulou.fi/images/LA86570Q_001_01.jpg

Jotain kuvankaltaista voisit laittaa päälle. Jos on vilpoisa laita tuohon päälle vaikka nahkatakki.

Toiv. sulla on nännit ja nännipihat, tolla kuvan vosulla ei näytä olevan.

Vierailija
6/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan farkut tai nyt vielä, kun on lämmintä jotkut kevyemmät housut ja vaikka joku kiva paita. Tai jos tykkäät jostain mekoista, niin vaikka sellainen. Ei oo mitään pukukoodia. Menoksi vaan ja pidä hauskaa!

Ja vähän reilummin meikkiä, sopii baarivaloihin, rennot korut paidan kanssa ok, tai käsirenkaat. Pidän usein molemmissa ranteissa.  Olin kirjoittaa käsiraudat :)!

Vierailija
7/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu baarista, mutta esim. pillifarkut ja joku siistimpi toppi/paita ja korkokengät ihan ok asu.

Vierailija
8/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vähän reilummin meikkiä, sopii baarivaloihin, rennot korut paidan kanssa ok, tai käsirenkaat. Pidän usein molemmissa ranteissa.  Olin kirjoittaa käsiraudat :)!

Meikit jää kauppaan,en käytä.

Vierailija
9/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu baarista, mutta esim. pillifarkut ja joku siistimpi toppi/paita ja korkokengät ihan ok asu.

Pillit ei kyllä taida iso peppuista ja reidekästä pukea ja kun vielä on pömppistäkin ihan kunnolla.

Vierailija
10/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseshortsit + joku tiukka toppi

Vierailija
11/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä stadissa laitetaan kledjui, muualla vissiin vaatteita.

Vierailija
12/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkuissa on usein korkea vyötärö, se "litistää" mahaa ja maha näyttää paremmalta (vert. roikkuisi housunkauluksen yli) yläosa voi olla vähän löysempi/pidempi.

Vierailija
13/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä palstalla ei enää saa kunnon vastauksia ja ehdotuksia niinkuin joskus aikoinaan.

Vierailija
14/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mekko tai hame ja paita ja päälle bolero

Vierailija
15/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin eilen pitkästä aikaa viihteellä ja monenlaista oli ihmisillä päällä. Nuoret tietty vimosen päälle, ikäiseni (nelikymppiset) farkuissa ja peruspaidassa, ei välttämättä edes meikkiä. Itsellä oli farkkuhame ja kukkapaita. Ihan sama mitä sinne laittaa päälle, kaikkea näkee. Älä stressaa pukeutumisesta, pidä hauskaa!

Vierailija
16/16 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi