Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kuinka yleistä, että miehen esinahka ei mene jäykkänä kokonaan suoraksi taakse vaan pelkästään terskan taakse?

Vierailija
12.08.2018 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Luuletko että sen pitäisi peniksen tyveen asti mennä?

Vierailija
2/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, kohtuu yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Luuletko että sen pitäisi peniksen tyveen asti mennä?

Tarkoitin että jää niinku rullalle siihen terskan taakse.

Vierailija
4/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viallinen pencildick

Vierailija
5/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena melkoisen tiukka esinahka ja menin itse leikkelemään kun ei pystynyt kunnolla edes masturboida siinä hormoonimyrskyissään ja lääkärille ei puhettakaan että olis kehdannut mennä. Tuurilla nyt selvisi niin ettei koko vehjettä tarvinut amputoida, muutaman yön joutui nukkumaan tuppo kalsareissa.

Vierailija
6/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkä esinahka?

Vierailija
8/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena melkoisen tiukka esinahka ja menin itse leikkelemään kun ei pystynyt kunnolla edes masturboida siinä hormoonimyrskyissään ja lääkärille ei puhettakaan että olis kehdannut mennä. Tuurilla nyt selvisi niin ettei koko vehjettä tarvinut amputoida, muutaman yön joutui nukkumaan tuppo kalsareissa.

Älä puhu paskaa, Romulus

Vierailija
9/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa, Romulus

Mitä siinä on muka niin vaikea uskoa? Jos et ole itse kärsinyt samasta, niin et voi kuvitellakaan miten kivuliasta se taakse vetäminen on jos on liian tiukka ja se terskan alapuolella oleva jänne soi kuin viulun kieli.

Vierailija
10/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka se oli minullakin mutta venyttelyllä korjautui. Sitten kun se alkoi soljua niin sitä tulikin heiluteltua urakalla ... ja heilutellaan vielä tänäkin päivänä. ;p

Vierailija
11/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä lienee k.ilttimiehen vähän (tai ei ollenkaan) käytetty vehje, joka on käytön puutteessa päässyt ruostumaan.